Klassegoal hoor.
Moderator: mods
Inderdaad een goede goal. Had ook een enorme kans eerder. Nu United weer voor, 1-2.Cruijff schreef:Van Persie scoort en eert de 91e verjaardag van zijn opa!
Klassegoal hoor.
Er zijn wel meer overbetaalde spelers in Engeland, vreemd vind ik dat in Nederland (o.l.v. Derksen) vaak wordt gedacht dat Arsenal een kleintje is die wereld, maar Arsenal (Fly Emirates) doet daar gewoon aan mee.Cruijff schreef:Wat laat Arsenal en met name die overbetaalde Rus zich hier foppen zeg...
Nu wel. 1 -2.Demosthenes schreef:Cruijff schreef:Wat laat Arsenal en met name die overbetaalde Rus zich hier foppen zeg...
Zag net dat het 1-2 was, maar het was nog niet afgelopen.
Dan heb je dus weinig verstand van keepers...Mr. Ajax schreef:Ik vind Neuer helemaal niet beter dan Stekel. In niets.
Hij heeft wat mindere momenten gehad ja, zoals Stekel die ook heeft bij Roma.Hij is ook niet bepaald geweldig bezig bij Bayern tot nu toe.
Ik durf het bijna niet meer te zeggen. Maar na de loting dacht ik: als Manchester het nu eens helemaal niet serieus neemt. Speelt met het tweede en dat die er dan ook geen zin in hebben. En als bij ons nou alle geblesseerde spelers weer terug zijn zodat we met onze sterkste opstelling kunnen spelen. En stel dat ze er dan echt voor gaan. Misschien is het dan de tweede wedstrijd nog wel een beetje spannend...Wie kent Cees de Wolf nog schreef:Heb de tweede helft van Chelsea - Man U gezien; ik vrees met grote vreze voor ons cluppie...
Die 1e schoot hij perfect in en de 2e 'gewoon goed', toch is het niet de Rooney van pakweg 2 jaar geleden, toen vond ik hem veel beter.GangstaRiB schreef:Chelsea - Man U 3-3 de stand na een 3-0 voorsprong van Chelski.
Chelski heeft voor 10 miljoen een Engelse verdediger gekocht, maar die kan er geen ruk van. Gevalletje Carrol van Liverpool.![]()
Rooney trouwens 2x een penalty loepzuiver omgezet. Wat een speler.
Het valt me op dat Rooney heel vaak terugzakt om de aanval op te zetten. Vroeger speelde hij volgens mij meer in de punt.gaizka schreef:Die 1e schoot hij perfect in en de 2e 'gewoon goed', toch is het niet de Rooney van pakweg 2 jaar geleden, toen vond ik hem veel beter.GangstaRiB schreef:Chelsea - Man U 3-3 de stand na een 3-0 voorsprong van Chelski.
Chelski heeft voor 10 miljoen een Engelse verdediger gekocht, maar die kan er geen ruk van. Gevalletje Carrol van Liverpool.![]()
Rooney trouwens 2x een penalty loepzuiver omgezet. Wat een speler.