Ajax - FC Utrecht 05-02-2012
Moderator: mods
Re: Ajax - FC Utrecht 05-02-2011
Eriksen valt ook wel tegen. Moet veel meer gaan brengen.
Dozen nodig?
zitten nog om de schoenen hoor.
zitten nog om de schoenen hoor.
Eriksen denkt dat ie nog op het trapveldje bij ons achter staat ..
Blij met de punten ...
- InnerHarbour
Die Rus zou der bij mij nooit inkomen, kan 0% voetballen999 schreef:Zal best, maar je kan ook de Boer niet betrappen op enig vernuft .. Je laat je spits op de bank en zet Lodeiro in de spits .. Hoe verzin je het ..
YNWA
Volgens mij is Van Gaal al 15 jaar weg, en heeft hij in die paar maanden TD niet echt zijn stempel kunnen drukken.
Het probleem is ook niet de jeugdopleiding, het probleem is de ontwikkeling van spelers bij het 1e. Die Ozbiliz is technisch best in orde, speelt alsof hij vooral heel veel met plezier individueel getraind heeft. Alleen neemt hij aldoor de verkeerde beslissingen, dat is aan te leren en dan kan het best nog wat worden.
Het probleem is ook niet de jeugdopleiding, het probleem is de ontwikkeling van spelers bij het 1e. Die Ozbiliz is technisch best in orde, speelt alsof hij vooral heel veel met plezier individueel getraind heeft. Alleen neemt hij aldoor de verkeerde beslissingen, dat is aan te leren en dan kan het best nog wat worden.
Wollt ihr den totalen Mensch?
Ajax - FC Utrecht 05-02-2011
Wat ook niet echt helpt is dat de spelers die er wel zijn en het verschil zouden moeten kunnen maken dat ook geen moment doen. Niet specifiek alleen deze wedstrijd, maar spelers als Vertonghen, Janssen, De Jong, Vd Wiel, etc. nemen de rest ook nooit op sleeptouw.D_skilled schreef:De Boer heeft zich gigantisch verkeken op z'n selectie. Als je 6/7 basisspelers mist ben je gewoon van het niveau degradatiekandidaat/middenmoot.
Dit blijft 0-1. Ajax creëert helemaal niets. Al voetbalt het nog door tot morgen.
Het is gewoon lachwekkend: ze staan allemaal stil en wachten op degene in balbezit. Heeft niets met voetbal te maken.
‘Van alle emoties wordt angst beschouwd als de meest dwingende overtuiger’ - Silvan Tomkins
Zag je net die voorzet van Koppers? Ligt dat aan de ontwikkeling in het eerste?Le T. schreef:Volgens mij is Van Gaal al 15 jaar weg, en heeft hij in die paar maanden TD niet echt zijn stempel kunnen drukken.
-
Ajax hangt letterlijk in de touwen.wimpey schreef:Het is gewoon lachwekkend: ze staan allemaal stil en wachten op degene in balbezit. Heeft niets met voetbal te maken.
Whitey on the moon.
- Ajaciedjuh
Wat een niveau 

"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
-
Maar is het dan wel de schuld van Van Gaal?Jöhnk schreef:Zag je net die voorzet van Koppers? Ligt dat aan de ontwikkeling in het eerste?Le T. schreef:Volgens mij is Van Gaal al 15 jaar weg, en heeft hij in die paar maanden TD niet echt zijn stempel kunnen drukken.
Whitey on the moon.
- Ajaciedjuh
Daar komen de russen
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
Technisch zijn onze jeugdspelers zó slecht. Wat hebben ze gedaan op De Toekomst al die jaren: koekhappen?
‘Van alle emoties wordt angst beschouwd als de meest dwingende overtuiger’ - Silvan Tomkins
Dit is de slechtste wedstrijd ooit! Ooit gevoetbald..
IK GELOOF!!!!!!
- Ajaciedjuh
Over en uit
-
Mijn gedachten gaan uit naar seizoenen onder Wouters en Van Basten.Rishi schreef:Dit is de slechtste wedstrijd ooit! Ooit gevoetbald..
Whitey on the moon.
Ach, in een goed georganiseerd team doet ook Koppens gewoon goed mee.De Boer mag best eens en poos keihard aab gepakt worden, bakt er geen ruk van als trainer van AJAX 1 ..Jöhnk schreef:Zag je net die voorzet van Koppers? Ligt dat aan de ontwikkeling in het eerste?Le T. schreef:Volgens mij is Van Gaal al 15 jaar weg, en heeft hij in die paar maanden TD niet echt zijn stempel kunnen drukken.
Blij met de punten ...
- Ajaciedjuh
Komende zondagen ga ik wat anders doen in ieder geval.
-
Welnee. Koppers kan volledig vrij een voorzet geven en schuift de bal in de voeten van de eerste de beste Utrechter. Ozbiliz heeft een goede techniek, schrijft Le T. Waarom heeft hij dan zoveel moeite met de controle?999 schreef:Ach, in een goed georganiseerd team doet ook Koppens gewoon goed mee.De Boer mag best eens en poos keihard aab gepakt worden, bakt er geen ruk van als trainer van AJAX 1 ..Jöhnk schreef:Zag je net die voorzet van Koppers? Ligt dat aan de ontwikkeling in het eerste?Le T. schreef:Volgens mij is Van Gaal al 15 jaar weg, en heeft hij in die paar maanden TD niet echt zijn stempel kunnen drukken.

Zou die Gerndt stiekem bezig zijn met een spelletje footgolf? Al zijn schoten gaan richting de cornervlag.
Dat iemand hem eens duidelijk maakt dat daar geen hole is maar dat ie de bal in het doel moet schieten.
Sowieso is het niveau weer eens bedroevend, deze wedstrijd staat symbool voor het niveau in de Eredivisie. En juist nu draait Ajax een waardeloos seizoen, daar mogen de beleidsbepalers verantwoordelijk voor worden gehouden. Wat heb ik me trouwens vergist in Frank de Boer... brengt ook totaal niets extra's.
Dat iemand hem eens duidelijk maakt dat daar geen hole is maar dat ie de bal in het doel moet schieten.

Sowieso is het niveau weer eens bedroevend, deze wedstrijd staat symbool voor het niveau in de Eredivisie. En juist nu draait Ajax een waardeloos seizoen, daar mogen de beleidsbepalers verantwoordelijk voor worden gehouden. Wat heb ik me trouwens vergist in Frank de Boer... brengt ook totaal niets extra's.
Laatst gewijzigd door Oscarito op zo feb 05, 2012 2:10 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

Wat een ploeg joh. 'Verdedigen'. Zag je mongooltje Blind die dromerig stond toe te kijken hoe Demouge mocht aannemen, kijken, draaien en passen?!
Comedy capers dit!
- mattie
- AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
Toch knap alleen van Ajax 2x winnen en de rest van het jaar verliezen of gelijk spelen...
Dit is de schuld van het technishe trio/duo met als hoofd de Boer

Dit is de schuld van het technishe trio/duo met als hoofd de Boer
Weer op zoek naar een Interim coach..