Ajax - FC Utrecht 05-02-2012
Moderator: mods
Re: Ajax - FC Utrecht 05-02-2011
Janssen eruit, Lodeiro erin.
Ach, in het begin van het seizoen, na een wedstrijdje of drie-vier riep ik hier dat het met de week slechter ging onder de Boer en, de kenners gaven me daarin gelijk.De kunst van een trainer is ondanks de mindere krachten er toch een team van te maken, wat de Mos ook zegt, met een strijdplan het veld op stappen.Of dat nu een strijdplan is waar wij ons in kunnen vinden of niet.
Dit is geen team, niemand weet wat ie , behalve plichtmatig de bal rondspelen, als vervolg aktie moet doen.Denk dat niemand weet wat de Boer wil.Als trainer kies je een tactiek, de Boer heeft de woordje nog niet gevonden.Dat zie je nog, maar dat zag je ook al na de eerdere wedstrijden, wat dan weer verdoezeld werd doordat men meer fitte spelers kon opstellen.
Overgens, zo goed is Utrecht ook niet, en dat doet extra pijn .. en zou AJAX dit eigenlijk nog gewoon kunnen winnen ..
Dit is geen team, niemand weet wat ie , behalve plichtmatig de bal rondspelen, als vervolg aktie moet doen.Denk dat niemand weet wat de Boer wil.Als trainer kies je een tactiek, de Boer heeft de woordje nog niet gevonden.Dat zie je nog, maar dat zag je ook al na de eerdere wedstrijden, wat dan weer verdoezeld werd doordat men meer fitte spelers kon opstellen.
Overgens, zo goed is Utrecht ook niet, en dat doet extra pijn .. en zou AJAX dit eigenlijk nog gewoon kunnen winnen ..
Laatst gewijzigd door 999 op zo feb 05, 2012 1:35 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Blij met de punten ...
Onzin. Die lui staan achterin goed en Ajax dwingt niets af.Ajaciedjuh schreef:Utreg is overigens nog dramatischer, ondanks de voorsprong.
Nu krijgen we Lodeiro ook nog.

‘Van alle emoties wordt angst beschouwd als de meest dwingende overtuiger’ - Silvan Tomkins
Ik erger me ook dood aan Ebicilio, met zijn achterlijke kapsel.
Wissel begrijp ik ook wederom niet van de Boer. Zet dan Bulykin erin voor Janssen, heb je in ieder gevval een stevige vent erbij.
Wissel begrijp ik ook wederom niet van de Boer. Zet dan Bulykin erin voor Janssen, heb je in ieder gevval een stevige vent erbij.
- mattie
- AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
In hoeverre blijft de Boer buiten schot ? Gezien nu ook de onbegrijpelijke wissel. Je hebt geen spits
Weer op zoek naar een Interim coach..
Theo zich morgen melden bij Jong Ajax?
Theo heeft last van z'n knie. Oogt ook helemaal niet fit met z'n dikke pens.
Wat zag jij ooit in die Lodeiro trouwens? Een voetballer?Feest schreef:Theo zich morgen melden bij Jong Ajax?

‘Van alle emoties wordt angst beschouwd als de meest dwingende overtuiger’ - Silvan Tomkins
Oei, liep hij uit de pas?Feest schreef:Theo zich morgen melden bij Jong Ajax?
De Boer heeft een groot ego. Wat dat betreft lijkt hij op Mario Been.
Ebecilio staat ze weer lekker te raken vandaag. Goed opgeleide speler. 

- Ajaciedjuh
Wat een aansteller is die Duplan toch 

"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
wimpey schreef:Ebecilio staat ze weer lekker te raken vandaag. Goed opgeleide speler.

Was niks aan de hand, Duplan naait weer ...wimpey schreef:Ebecilio staat ze weer lekker te raken vandaag. Goed opgeleide speler.
Blij met de punten ...
Die haren zijn het enige bijzondere aan die jongen!
Dan moet je beter kijken. Al onze toppers op het veld zijn een product van het LvG denken in de opleiding. Eenheidsworst, fantasieloos. Geen extra kwaliteiten, maar robotjes. Anita, Koppers, Ebecilio, Ozbiliz, Siem.GangstaRiB schreef:De Boer heeft iedereen met meerwaarde laten gaan/afgevoerd, en De Boer was zeer onder de indruk van z'n eigen A1.De Dominee schreef:Duh, we spelen met de B1. Een B1 vol met producten van de fantastische LvG visie op de toekomst.GangstaRiB schreef:We hebben mazzel dat Utrecht ook zonder vertrouwen speelt. Een tegenstander die er vol opklapt tegen dit Ajax, wint gemakkelijk.
Ik zie de hand van LvG niet.
ik betrap me erop dat het me geen ruk interesseert. Ik heb niets, maar dan ook niets met het huidige Ajax. Niet de club, het team, de spelers.... Ik kan me er niet mee identificeren. Nee, mijn SCC ga ik niet verlengen.
Face your fears and live your dreams, No Fear
Ik? Heb mn rapporten hier toen toch neergezet?wimpey schreef:Wat zag jij ooit in die Lodeiro trouwens? Een voetballer?Feest schreef:Theo zich morgen melden bij Jong Ajax?
Edit-mode, anyone?Feest schreef:Ik? Heb mn rapporten hier toen toch neergezet?wimpey schreef:Wat zag jij ooit in die Lodeiro trouwens? Een voetballer?Feest schreef:Theo zich morgen melden bij Jong Ajax?

Je zit gewoon naar niks te kijken. Dreigt het gevaarlijk te worden wordt het weer verknald.
Die voorzet van Koppers.D_skilled schreef:Je zit gewoon naar niks te kijken. Dreigt het gevaarlijk te worden wordt het weer verknald.

- InnerHarbour
De Boer ontslaan heeft geen zin, het is een schrikbarend gebrek aan kwaliteit bij de spelers.
YNWA
Van masturberen word je trouwens Blind.
- Ajaciedjuh
Ze gaan allemaal liggen en de schijts en Ajax trapt erin.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
- Ajaciedjuh
Sulejmani en Bulykin brengen voor Aras en Ebecilio.