Lorenzo Ebecilio

Spelers die deel hebben uitgemaakt van de Ajaxselectie

Moderator: mods

999

Re: Lorenzo Ebecilio

Bericht door 999 » di sep 13, 2011 4:38 pm

Fregge schreef:
Zlatan Son of God schreef:
Fregge schreef:
Waarom? De kaart was terecht. Hij schopt iemand van achter neer
Kom op zeg. Gewoon een gele kaart! Bedankt Eriksen voor dat gekut aan de zijlijn!
Hij kon nooit bij de bal komen met een sliding. Het is van achter. Dus rood. Wees gewoon blij dat we 2 wedstrijden van hem af zijn
Is het nu puur de sliding van achter of blij dat jij een paar wedstrijden van hem af bent dat je het een rode kaart vind :smallgrin.gif:
Blij met de punten ...

Fregge

Bericht door Fregge » di sep 13, 2011 10:06 pm

999 schreef:
Fregge schreef:Hij kon nooit bij de bal komen met een sliding. Het is van achter. Dus rood. Wees gewoon blij dat we 2 wedstrijden van hem af zijn
Is het nu puur de sliding van achter of blij dat jij een paar wedstrijden van hem af bent dat je het een rode kaart vind :smallgrin.gif:
Beide. Als de overtreding op een Ajacied was geweest en hij kreeg geel, dan had iedereen moord en brand geschreeuwd

Demosthenes

Bericht door Demosthenes » di sep 13, 2011 10:30 pm

Beide. Als de overtreding op een Ajacied was geweest en hij kreeg geel, dan had iedereen moord en brand geschreeuwd
Wordt er ook "moord en brand" geschreeuwd over die "Nigel de Jong-actie" op Sulejmani?
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".

999

Bericht door 999 » di sep 13, 2011 11:00 pm

Fregge schreef:
999 schreef:
Fregge schreef:Hij kon nooit bij de bal komen met een sliding. Het is van achter. Dus rood. Wees gewoon blij dat we 2 wedstrijden van hem af zijn
Nee hoor.Dat is het um juist.
Blij met de punten ...

Cruijff
AT Toto winner 14/15

Bericht door Cruijff » di sep 13, 2011 11:28 pm

Die rode kaart, ach. Het lijkt er inderdaad op dat die 2 wedstrijden zonder Ebecilio Ajax maar een zorg is... we doen nu verontwaardigd omdat nog hardere acties vaak met geel (of zelfs nog niet eens) worden bestraft, maar objectief gezien: zijn overtreding sloeg HE-LE-MAAL NERGENS op. Een staaltje roekeloos op iemand inkomen zonder dat Ajax er gezien de situatie op het veld of de stand in de wedstrijd ook maar iets mee opschoot.

Ebecilio lijkt 1. gefrustreerd vanwege het afstaan van z'n plekkie aan Boerrigter en 2. werd, en publique in het veld boos op Eriksen vanwege zijn loze gepiel. Christian is een groot talent, maar diverse elementen in zijn spel vind ik toch vaak slap, irritant en ben bang dat de fouten die hij maakt (en vaak veels te lullige doelpoginkjes die hij op doel vuurt) ook met de tand des tijds niet goed genoeg zullen verbeteren. Het is een heel andere discussie, maar ik denk oprecht dat als we Eriksen tussen januari 2012 en de transfer window van 2013 verkopen en Serrero zijn plek inneemt, Ajax er voetballend gewoon op vooruit gaat.

Fregge

Bericht door Fregge » wo sep 14, 2011 9:36 am

Demosthenes schreef:
Wordt er ook "moord en brand" geschreeuwd over die "Nigel de Jong-actie" op Sulejmani?
Nou ja, je kunt daar zien dat die daar voor de bal gaat, alleen Sulejmani net voor 'm weg tikt. De terrortackles van de Jong vind ik overigens ook overdreven. Dat zijn gewone tackles die verkeerd uitpakken. Het resultaat wordt vaak bestraft helaas, en niet de tackle. Goed voorbeeld is de 'terrortackle' op Ramsey van Arsenal 2 seizoenen terug

Cruijff
AT Toto winner 14/15

Bericht door Cruijff » wo sep 14, 2011 9:51 am

I agree Fregge. Maar ben je het met mij eens dat die imbeciele actie van Ebecilio gewoon NERGENSSS op sloeg? Welk nut was nou gediend met deze dwaze overtreding?

Toppie

Bericht door Toppie » wo sep 14, 2011 3:15 pm

Hij is er weer Vedette nr10 :neutral.gif:

Cruijff
AT Toto winner 14/15

Bericht door Cruijff » vr sep 16, 2011 12:47 am

Nr 10?

Thijs
Site Admin & Toto winner WC 2010

Bericht door Thijs » do jan 12, 2012 5:18 pm

Afbeelding

Ook deze actie is een groot succes op Facebook, getuige de ingestuurde vragen die we eronder zien staan.
Waarom rij je 20 rondjes per dag door kersenboogerd met je dikke mercedes?
'Wanneer ga je weg?'
'Is Verhoeven op je rechterbeen gaan zitten?'
Beste Lorenzo, ik heb een vraag over mijn tesla coil, ben nog even bezig geweest met de simulatie in multisim, en ik denk dat ik inmiddels een goed alternatief voor de sparkgap heb!
Hij werkt als volgt:
De spanning over de condensator gaat de 2 comparatoren in. De bovenste comparator schakelt als de spanning hoger wordt dan 9.5kV, de onderste als de spanning hoger is dan -9.5kV. Als de onderste comparator uitgang geinverteerd wordt, dan heb je de juiste signalen voor het aansturen van de schakelaar. Simpel met een OR-poortje aanelkaar knuppen en klaar.

De spoel (de primaire van de TC) is hier nog op 0H gelaten, voor de duidelijkheid van het laden en ontladen van de condensator. Als ik wel een inductie toevoeg, dan krijg ik een boel pieken te zien op het moment van doorslag. Nu lijkt me dit wel enigzins logisch, omdat er voor korte tijd resonantie tussen de primaire en condensator is. Jammer genoeg kan ik er nog niet precies de resonantiefrequentie mee bepalen.

deze formules ken je erbij gebruiken :

C=Farad
ER=gebruikte dielectrum
S=oppervlakte in m2 Van de platen.
e=meter tussen de platen

Hier zijn nog een paar waarden:
mica 6-8
glas 4-7
polystyreen 2,3-2,4
steatiet 4,4
lucht 1
Ik heb inmiddels een systeem ingebouwd dat de schakelaar voor 0,1 milliseconde open blijft staan. Ik weet niet zeker of dit een realistische waarde is, maar dat maakt ook niet zo heel veel uit. Ik zie nu in ieder geval wel de goede resonantie tussen primaire en condensator

Ik heb alleen mijn vraagtekens bij de manier waarop deze resonantie te werk gaat. In de simultatie lijkt het namelijk helemaal niet af te zwakken, kan je mij hiermee mischien helpen ?
Beste Lorenzo, ik ga geneeskunde studeren en ik heb daarvoor een stethoscoop nodig. Ik ben ernstig slechthorend en heb achter-het-oor hoortoestellen. Ik zoek een stethoscoop die ik met de smartlink kan gebruiken. Ik zoek er dus één met een audio-uitgang die op de smartlink kan worden aangesloten en ook op andere dingen, zoals een inductielus voor de T-stand op mijn hoortoestel. Ik heb gelezen over de E-Scope II Electronic Stethoscope (Hearing Impaired Model) en dit lijkt aan mijn eisen te voldoen. Klopt dit? Weetje waar ik deze kan bestellen ?
Beste Lorenzo, Ik wil graag kittenbrok Orijen of Applaws (80% vlees) voeren aan mijn fretten, is dit een voledig rantsoen of is het dan verstandiger om nog bij te voeren?
:blush.gif: :smallgrin.gif:
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!

wimpey

Bericht door wimpey » do jan 12, 2012 7:37 pm

:drecul.gif:

Offuh: beste Lorenzo, mijn zoontje van net 6 weet waarom het water in de Noordzee zout en het water in het IJsselmeer zoet is. Weet jij ook waarom dat zo is??

Cruijff
AT Toto winner 14/15

Bericht door Cruijff » do jan 12, 2012 9:20 pm

:drecul.gif:

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » do jan 12, 2012 11:12 pm

Ik ben met name benieuwd naar zijn visie op het vraagstuk betreffende de tesla coil. Hopelijk komt die vraag er doorheen!
Nil volentibus arduum

Lionel

Bericht door Lionel » do jan 12, 2012 11:29 pm

Red Alert :headbang.gif:
IK GELOOF!!!!!!

Michael_B

Bericht door Michael_B » vr jan 13, 2012 9:52 am

@ Thijs: koninklijk!
Face your fears and live your dreams, No Fear

Demosthenes

Bericht door Demosthenes » ma jan 23, 2012 4:17 pm

http://www.depers.nl/sport/625370/Meten-is-weten.html

Blijkbaar houdt niemand dat in de gaten en is niemand er verantwoordelijk voor? Behalve Ebecilio zelf? :confused.gif:
Ajax heeft moeite zijn selectie fysiek voor te bereiden op het bedrijven van topsport. Op bezoek bij AZ (1-1) zag Frank de Boer opnieuw een speler geblesseerd wegvallen.

Frank de Boer tuurde nog één keer naar de foto voor hem. Het beeld vertelde het verhaal van zijn eerste nederlaag als hoofdtrainer van de Amsterdammers. FC Utrecht-uit (3-0), januari 2011. Op de afbeelding wandelt Ajacied Lorenzo Ebecilio geslagen richting kleedkamer, direct na afloop van de wedstrijd.
Aandachtig en enigszins verbaasd nam De Boer zijn jonge buitenspeler in zich op. Waar hij precies naar keek? Het antwoord van De Boer was kort. ‘Zijn hoofd.’ Wat hem opviel? Opnieuw was het antwoord zakelijk, maar duidelijk. ‘Dun.’ Of hij daarmee wilde zeggen dat zijn pupil nu – elf maanden later – eigenlijk iets te zwaar was? De glimlach van De Boer was veelzeggend.

Even later stapte De Boer op. Maar niet voordat hij de afbeelding van Ebecilio van de tafel had gegrist en opgevouwen in zijn handpalm had gedrukt. Veelzeggend was dit keer de knipoog van De Boer.
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".

wimpey

Bericht door wimpey » ma jan 23, 2012 7:54 pm

Demosthenes schreef: Blijkbaar houdt niemand dat in de gaten en is niemand er verantwoordelijk voor? Behalve Ebecilio zelf? :confused.gif:
Schellen vielen van m'n ogen toen ik het las. Topsportmentaliteit anyone? Hoe is het mogelijk, die gozer verdient een vermogen. En z'n trainer en z'n staf ook. Onverklaarbaar. Ze doen maar wat.
‘Van alle emoties wordt angst beschouwd als de meest dwingende overtuiger’ - Silvan Tomkins

Arthur

Lorenzo Ebecilio

Bericht door Arthur » ma jan 23, 2012 9:53 pm

Hij kon met dat gewicht in ieder geval wel hoog springen in Brazilië ;)

Lionel

Bericht door Lionel » ma jan 23, 2012 11:32 pm

Ik neem dit de staf meer kwalijk dan de spelers zelf.
IK GELOOF!!!!!!

Demosthenes

Bericht door Demosthenes » di jan 24, 2012 8:04 am

Rishi schreef:Ik neem dit de staf meer kwalijk dan de spelers zelf.
De staf is ook verantwoordelijk, maar blijkbaar speelt toeval (de foto) een grotere rol.

Banjavi
Contacteer:

Bericht door Banjavi » wo feb 01, 2012 12:44 pm

Ebecilio: "Iedereen krijgt weleens kritiek"
Het seizoen van Lorenzo Ebecilio bij Ajax gaat met vallen en opstaan. De buitenspeler is dit seizoen bijvoorbeeld zijn basisplaats kwijtgeraakt aan Derk Boerrigter.

Door de blessure van Boerrigter komt Ebecilio de laatste maanden weer vaker aan spelen toe, maar ook hij kampt met klachten. "Ik heb al een tijdje last van mijn rug", geeft de Noord-Hollander op de clubsite aan. "Het is een zeurende pijn die voorlopig wel blijft en alleen met rust is te genezen."

"Toch ben ik wel fit genoeg om te spelen. Natuurlijk wil iedereen topfit zijn, maar dat gaat niet altijd", aldus Ebecilio, die mede door het fysieke ongemak nog geen spetterend seizoen draait. "Iedereen krijgt weleens kritiek", reageert hij. "Ik kan er gelukkig redelijk goed mee omgaan. Ook wist ik van tevoren dat de verwachtingen in het tweede seizoen hoog zouden zijn. Daar houd je rekening mee."

Zondag hoopt Ebecilio het tij, voor zichzelf en voor de club, te keren. FC Utrecht is in Amsterdam de tegenstander. Bij de Domstedelingen staat Rodney Sneijder onder contract, een oud-ploeggenoot van Ebecilio. "Hij is nog steeds een gabber van me en we spreken elkaar nog genoeg. We zijn in ons doen en laten een beetje hetzelfde: een beetje goed gestoord."
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."

Cruijff
AT Toto winner 14/15

Bericht door Cruijff » zo mar 04, 2012 3:30 pm

banjavi schreef:
Ebecilio: "Iedereen krijgt weleens kritiek"
Het seizoen van Lorenzo Ebecilio bij Ajax gaat met vallen en opstaan. De buitenspeler is dit seizoen bijvoorbeeld zijn basisplaats kwijtgeraakt aan Derk Boerrigter.

Door de blessure van Boerrigter komt Ebecilio de laatste maanden weer vaker aan spelen toe, maar ook hij kampt met klachten. "Ik heb al een tijdje last van mijn rug", geeft de Noord-Hollander op de clubsite aan. "Het is een zeurende pijn die voorlopig wel blijft en alleen met rust is te genezen."

"Toch ben ik wel fit genoeg om te spelen. Natuurlijk wil iedereen topfit zijn, maar dat gaat niet altijd", aldus Ebecilio, die mede door het fysieke ongemak nog geen spetterend seizoen draait. "Iedereen krijgt weleens kritiek", reageert hij.
"Ik kan er gelukkig redelijk goed mee omgaan. Ook wist ik van tevoren dat de verwachtingen in het tweede seizoen hoog zouden zijn. Daar houd je rekening mee."

Zondag hoopt Ebecilio het tij, voor zichzelf en voor de club, te keren. FC Utrecht is in Amsterdam de tegenstander. Bij de Domstedelingen staat Rodney Sneijder onder contract, een oud-ploeggenoot van Ebecilio. "Hij is nog steeds een gabber van me en we spreken elkaar nog genoeg. We zijn in ons doen en laten een beetje hetzelfde: een beetje goed gestoord."
:1evil.gif:

Cruijff
AT Toto winner 14/15

Bericht door Cruijff » zo mar 04, 2012 4:18 pm

:blub.gif: :biggthumpup.gif: en hij houdt zijn shirt nog aan ook! Wat een intellectueel!

Ajaciedjuh

Bericht door Ajaciedjuh » zo mar 04, 2012 4:23 pm

Cruijff schreef::blub.gif: :biggthumpup.gif: en hij houdt zijn shirt nog aan ook! Wat een intellectueel!
:smallgrin.gif: :ajaxscarf.gif:
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."

Ajaciedjuh

Bericht door Ajaciedjuh » zo mar 25, 2012 11:06 am

"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."

Plaats reactie