Wat?! Noem je mij een vuile stinkneger?!?!Thijs schreef:Ik had het eerder omgekeerd geschat, als ik me dat hilarische fragment van Kiki Musampa en Humberto Tan nog kan herinneren.

Moderator: mods
Wat?! Noem je mij een vuile stinkneger?!?!Thijs schreef:Ik had het eerder omgekeerd geschat, als ik me dat hilarische fragment van Kiki Musampa en Humberto Tan nog kan herinneren.
Hersi traint mee bij Jong Ajax
Youssouf Hersi traint voorlopig mee met Jong Ajax. Dat meldt de club vandaag. De middenvelder hoopt weer speelklaar te geraken na een knieblessure. Hersi heeft momenteel geen club. Ajax geeft de oud-speler van de club de ruimte om bij de beloften fit te worden en zijn conditie op peil te houden.
Heb ik even opgezocht en hij was in ieder geval niet voor Ajax toen we mochten strijden om het kampioenschap tegen Twente. Wat mij betreft uit het oog, uit het hart.Wie kent Cees de Wolf nog schreef:Allemaal mooi en aardig natuurlijk. Maar hoe zou het met Johan Zuidema zijn?
De nieuwe Cruijff toch volgens voetbalkenner Henk Spaan?999 schreef:Hersi traint mee bij Jong Ajax
Youssouf Hersi traint voorlopig mee met Jong Ajax. Dat meldt de club vandaag. De middenvelder hoopt weer speelklaar te geraken na een knieblessure. Hersi heeft momenteel geen club. Ajax geeft de oud-speler van de club de ruimte om bij de beloften fit te worden en zijn conditie op peil te houden.
Ligt eraan hoe je het bekijkt, Oulida heeft toch in Japan gevoetbald?LucaS schreef:Volgens Cruijff was Oulida dat. Wat dat betreft heeft Hersi het nog iets verder geschopt.
Tja ...Met name Johan Cruijff was bijzonder gecharmeerd van de technisch begaafde middenvelder. Sommigen zagen in hem het grootste talent van Nederland.
Mooie verklaring van Sno. Kan ik waarderen.Evander Sno heeft FC Utrecht teleurgesteld. De Domstedelingen wilden zich dinsdag nog versterken met de middenvelder van RKC Waalwijk, maar Sno heeft bedankt voor de interesse en gaat niet op de aanbieding in. “Hij heeft een beslissing genomen op basis van gevoel. Het is knap dat hij daartoe in staat is”, zei RKC-trainer Ruud Brood tegen het Brabants Dagblad.
Sno kon in Utrecht voor 2,5 jaar tekenen en behoorlijk meer gaan verdienen. De middenvelder, die over een aflopend contract beschikt bij RKC, denkt echter dat clubs als Utrecht in de toekomst ook nog wel zullen komen. De middenvelder gaf aan dat hij het goed naar zijn zin heeft bij de club die hem weer een kans gaf in het betaalde voetbal en maakt het seizoen af in Waalwijk.
"Wij zijn heel blij met zijn beslissing", aldus Brood, met wie Sno een bijzondere band heeft. "Wij waren al aan het schakelen om naar een opvolger te zoeken. Want eerlijk gezegd gingen wij er ook vanuit dat hij zou gaan. Wat hij bij ons verdient staat in geen verhouding tot wat hij bij FC Utrecht zou kunnen verdienen. Hij zegt dat voor dit seizoen maar weinig mensen in hem geloofden. RKC deed dat wel. Daarom wil hij ons niet in de steek laten."
Is altijd moeilijk te zeggen, maar om de een of andere reden kiezen zowel Jol als FdB voor het opstellen van Enoh, terwijl Sno het niet heeft gered bij Feyenoord (werd uitgeleend, maar mocht weg) bij Celtic, bij Ajax en nog een keer ergens in Engeland, door Ajax uitgeleend. Opvallen bij RKC is iets anders dan Ajax 1, al is het verschil dit jaar niet zo groot meer als een "paar" jaar geleden.Rishi schreef:Is hij trouwens minder dan Enoh?