Mounir El Hamdaoui
Moderator: mods
Re: Mounir El Hamdaoui
Nu heeft Blind al twee keer de complimenten van LucaS in ontvangst mogen nemen, terwijl er uiteindelijk niks is gebeurd. 

Alexander schreef:Wat een gepruts deze tranferwindow. Zelden gezien dit hoor. Complimenten aan Blind en Slop, keep up THE gold work guys.
Veel mensen twijfelen nog steeds aan het 'Happie Chinees' verhaal, maar die flater is helaas echt gemaakt en was de enige reden dat de transfer van Bas Dost een jaar geleden op 31 januari niet doorging.Jöhnk schreef:Ik kan me dat op de een of andere manier juist wel heel goed voorstellen.Duke schreef:Ik kan me niet voorstellen dat Ajax pas op het laatste moment met de eis van een bankgarantie komt.![]()
Ajax is een veredelde amateurclub waar mensen vooral bezig zijn elkaar het leven zuur te maken.
Dit komt in de buurt van 'Happie Chinees'.
- mattie
- AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
Dus morgen ff Ajax bellen..... Ik meld me ziek
Weer op zoek naar een Interim coach..
Tjesus, is M. weg zonder bankgarantie en wordt dat dan weer een geklooi .. Wie is er dan weer het eerste hier te vinden die komt mekkeren .. ene Junk ..
Blij met de punten ...
Tjesus, is M. weg zonder bankgarantie en wordt dat dan weer een geklooi .. Wie is er dan weer het eerste hier te vinden die komt mekkeren .. ene Junk ..
Blij met de punten ...
En daar zijn wij HARDSTIKKE blij mee ..Cruijff schreef:Alexander schreef:Wat een gepruts deze tranferwindow. Zelden gezien dit hoor. Complimenten aan Blind en Slop, keep up THE gold work guys.Veel mensen twijfelen nog steeds aan het 'Happie Chinees' verhaal, maar die flater is helaas echt gemaakt en was de enige reden dat de transfer van Bas Dost een jaar geleden op 31 januari niet doorging.Jöhnk schreef:Ik kan me dat op de een of andere manier juist wel heel goed voorstellen.Duke schreef:Ik kan me niet voorstellen dat Ajax pas op het laatste moment met de eis van een bankgarantie komt.![]()
Ajax is een veredelde amateurclub waar mensen vooral bezig zijn elkaar het leven zuur te maken.
Dit komt in de buurt van 'Happie Chinees'.
Blij met de punten ...
Ja, daar kunnen we inderdaad hartstikke blij om zijn dat een oersterke spits die nooit zware blessures heeft namens een andere club topscorer van Nederland wordt terwijl wij geen enkele lijn in ons aanvalsspel kunnen ontdekken en de ziekenboeg met de week voller zien stromen.
HARDSTIKKE blij .. maar dan ook HARDSTIKKE blij mee ..
Blij met de punten ...
Ach, ik neem aan dat de laatste zin (Ajax en EH konden geen overeenstemming bereiken over ontbinding van het contract) betekent dat EH zijn plan voor schadevergoeding heeft vastgehouden, en dat hij dus een afkoopsom van Ajax eist. Dus inderdaad, Blind, of wie ook besloten heeft daar niet op in te gaan, uitstekend gedaan. Er zijn grenzen.
I think I lost my fucking headache
Mounir El Hamdaoui is echt zo gek als een deur... wat een inhalige wolf zeg.
- Ajaciedjuh
Idd. Je moet als club vasthouden aan je principes. Laat hem maar wegrotten in het 2e! Op de bank uiteraard.LucaS schreef:Ach, ik neem aan dat de laatste zin (Ajax en EH konden geen overeenstemming bereiken over ontbinding van het contract) betekent dat EH zijn plan voor schadevergoeding heeft vastgehouden, en dat hij dus een afkoopsom van Ajax eist. Dus inderdaad, Blind, of wie ook besloten heeft daar niet op in te gaan, uitstekend gedaan. Er zijn grenzen.

"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
Even los van het gedoe met papieren. Het gaat dus wél stuk op de eisen van Ajax, net zoals een overgang naar PSV van de zomer daarom meteen al niet door kon gaan. Als Ajax niet zonodig hoefde te verdienen op een speler met wie men niet verder wil was er geen probleem geweest, nu niet en een half jaar geleden niet.
Ajax mag zich gelukkig prijzen dat dit niet voor de rechter komt, voorlopig niet tenminste. Beschamend is het wel. Als je een best bekwame trainer op instigatie van een stokende narcist vervangt voor een prutsende beginneling die alleen met brave middelmaat wil werken dan kan je dat geld kosten en moet je daarop afschrijven en voor de rest zorgen dat partijen soepel uit elkaar gaan. Als je daar dan nog iets aan overhoudt heb je het handig gespeeld maar om het daarop stuk te laten gaan is zowel dom als hufterig. Als er iets goed was aan het Bosmanarrest dan was het wel dat spelers niet meer als vee konden worden verhandeld, maar dat ze als werknemers werden behandeld.
Ajax mag zich gelukkig prijzen dat dit niet voor de rechter komt, voorlopig niet tenminste. Beschamend is het wel. Als je een best bekwame trainer op instigatie van een stokende narcist vervangt voor een prutsende beginneling die alleen met brave middelmaat wil werken dan kan je dat geld kosten en moet je daarop afschrijven en voor de rest zorgen dat partijen soepel uit elkaar gaan. Als je daar dan nog iets aan overhoudt heb je het handig gespeeld maar om het daarop stuk te laten gaan is zowel dom als hufterig. Als er iets goed was aan het Bosmanarrest dan was het wel dat spelers niet meer als vee konden worden verhandeld, maar dat ze als werknemers werden behandeld.
Wollt ihr den totalen Mensch?
- Ajaciedjuh
Wat een onzin. Ajax houdt zich gewoon aan het contract. Hij wordt maandelijks netjes betaald.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
Ik vind het prima, maar er is dus niks veranderd aan de situatie. Men had dus net zo goed helemaal niks kunnen doen.LucaS schreef:Ach, ik neem aan dat de laatste zin (Ajax en EH konden geen overeenstemming bereiken over ontbinding van het contract) betekent dat EH zijn plan voor schadevergoeding heeft vastgehouden, en dat hij dus een afkoopsom van Ajax eist. Dus inderdaad, Blind, of wie ook besloten heeft daar niet op in te gaan, uitstekend gedaan. Er zijn grenzen.
Transfer El Hamdaoui van de baan
AMSTERDAM - Mounir El Hamdaoui en Ajax zijn nog steeds niet van elkaar verlost. De aanvaller wilde dinsdagavond zijn handtekening zetten onder een meerjarig contract bij Fiorentina. Maar de Italiaanse club en El Hamdaoui bereikten uiteindelijk geen overeenstemming met de Amsterdamse club.
Ajax en Fiorentina waren afgelopen weekeinde al akkoord over een afkoopsom van 2 miljoen euro, die met bonussen kon oplopen tot 3 miljoen euro. Maar de club uit Florence kon tot dinsdagavond geen bankgarantie overleggen. Daarbij bleven El Hamdaoui en Ajax het oneens over de voorwaarden voor de ontbinding van het contract van de spits.
De clubleiding van Ajax ontving dinsdag ook niet zoals afgesproken een eerste betaling voor de aanvaller, die door trainer Frank de Boer naar het beloftenteam van de Amsterdamse club is verbannen. De zaakwaarnemer van El Hamdaoui liet maandag weten dat zijn cliënt eigenlijk recht had op een schadevergoeding. In zijn ogen heeft Ajax de loopbaan van El Hamdaoui beschadigd.
Espanyol
El Hamdaoui sprak afgelopen zomer ook met Espanyol. De Spaanse club haakte echter op het laatste moment af, omdat hij schrok van de persoonlijke eisen van de aanvaller. Espanyol meldde zich tijdens de winterstop opnieuw voor El Hamdaoui. Ook die besprekingen leidden uiteindelijk niet tot een transfer.
Laatst gewijzigd door 999 op di jan 31, 2012 9:10 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Blij met de punten ...
Niet mee eens, de verschuiving van de macht is helemaal doorgeslagen. Veel spelers en hun zaakwaarnemers behandelen de clubs als 'vee'...Le T. schreef:Even los van het gedoe met papieren. Het gaat dus wél stuk op de eisen van Ajax, net zoals een overgang naar PSV van de zomer daarom meteen al niet door kon gaan. Als Ajax niet zonodig hoefde te verdienen op een speler met wie men niet verder wil was er geen probleem geweest, nu niet en een half jaar geleden niet.
...Ajax probeert helemaal geen winst op El Ham te maken, volgens mij vraagt Danny Blind 2 miljoen voor hem en niet het drievoudige. Dat El Hamdaoui transferwaarde heeft zal bij elke rechter overeind blijven staan, in ieder geval zijn hijzelf en zijn zaakwaarnemer wel in de veronderstelling dat zijn marktwaarde niet helemaal verdampt is aangezien ze bij elke club een dikke 1,8 miljoen euro salaris eisen.
Laatst gewijzigd door Cruijff op di jan 31, 2012 9:09 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Achteraf inderdaad. Ajax heeft haar best gedaan, EH wil blijkbaar het onderste uit de kan.
Hoezo? Ajax zou toch 2 tot 4 miljoen van Fiorentina krijgen? Dan zit er volgens mij nog minstens 2 miljoen in de kan.LucaS schreef:Achteraf inderdaad. Ajax heeft haar best gedaan, EH wil blijkbaar het onderste uit de kan.
Wollt ihr den totalen Mensch?
- Ajaciedjuh
Dat dekt natuurlijk absoluut niet die 2,4 miljoen salariskosten en 4,5 miljoen transfersom die Ajax betaald heeft aan AZ. Ajax heeft heel wat water bij de wijn gedaan, Fiorentina is een mooie club. Als EH een beetje eerzucht in zijn donder had was ie vertrokken. Maar meneer heeft aan het ongetwijfeld prachtige salaris bij Fiorentina niet genoeg.
Inderdaad Lucas. Ach, ik ga mezelf verbieden om nog in dit topic te reageren. Die Mounir El Hamdaoui is gewoon echt knetterrrgek.
What he said. Helemaal mee eensLucaS schreef:Dat dekt natuurlijk absoluut niet die 2,4 miljoen salariskosten en 4,5 miljoen transfersom die Ajax betaald heeft aan AZ. Ajax heeft heel wat water bij de wijn gedaan, Fiorentina is een mooie club. Als EH een beetje eerzucht in zijn donder had was ie vertrokken. Maar meneer heeft aan het ongetwijfeld prachtige salaris bij Fiorentina niet genoeg.
Face your fears and live your dreams, No Fear
- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10
Le T., kom er maar in! Enlighten us!
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley
Mounir El Hamdaoui
Wat valt hen precies te verwijten?Alexander schreef:Wat een gepruts deze tranferwindow. Zelden gezien dit hoor. Complimenten aan Blind en Slop, keep up THE gold work guys.