Ajax O18 (Voorheen A1/O19)
Moderator: mods
Re: Ajax A1
Tuurlijk, en blijkbaar werken al de zaakwaarnemers zonder problemen daar aan mee .. niet dus .. Afijn, JC doet dat ook altijd dat roepen ..
Raiola: Voor een tonneke of vier tekent Bouy bij AJAX ..
Raiola: Voor een tonneke of vier tekent Bouy bij AJAX ..
Blij met de punten ...
Heel triest dat zo een jongen vertrekt. Was een groot talent, al had hij ook zijn beperkingen. Zal ongetwijfeld meegespeeld hebben dat hij 1,5 jaar geleden flinke ruzie met de Boer heeft gehad.
Andere kant van het verhaal is dat ik natuurlijk eerder een nieuw contract had moeten krijgen.
Overigens, en je mag het eigenlijk niet zeggen, weer een Marokkaanse voetballer in NL die problemen veroorzaakt.
Andere kant van het verhaal is dat ik natuurlijk eerder een nieuw contract had moeten krijgen.
Overigens, en je mag het eigenlijk niet zeggen, weer een Marokkaanse voetballer in NL die problemen veroorzaakt.
Leuk hoe iedereen dit nieuws meteen weer in pro of contra Cruijff probeert te plaatsen.
Ik ben het overigens eens met Scherrer, ik gun hem helemaal niets, áls hij gaat. Mooie verhalen, over dat je Ajax 1 wilt halen.

Ik ben het overigens eens met Scherrer, ik gun hem helemaal niets, áls hij gaat. Mooie verhalen, over dat je Ajax 1 wilt halen.

There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
Nee hoor, ik wilde alleen maar aangeven dat roepen langs de zijlijn van hoe het zou moeten gaan , terwijl de tegenwoordige praktijken ( met achter elke boom een zooi zaakwaarnemers ) toch ietsje anders zijn ..
Blij met de punten ...
Ik vind het echt erg jammer dat hij vertrekt. Gezien het niveau van ons huidige elftal had hij dit jaar al zijn debuut kunnen maken. Doet hij dat goed kan hij volgend jaar zomaar basisspeler zijn of in ieder geval regelmatig zijn wedstrijden spelen. Echt een vreemde keuze wat mij betreft. Maar het is natuurlijk wel zijn goed recht. Misschien voelt hij onvoldoende vertrouwen bij Ajax? De keren dat ik hem in de A1 zag spelen vond ik eigenlijk dat hij daar niet op zijn plek was. Dat niveau was hij al ontgroeid en daar ging hij niets meer leren. Wellicht is hij ontevreden over de snelheid waarmee hij kon doorstromen.
Het gekke is alleen dat je bijna zeker weet dat het bij Juventus alleen maar langer gaat duren. En juist als je overtuigd bent van je eigen kwaliteiten hoef je niet direct voor het geld te kiezen. Ik ben wel benieuwd naar zijn eigen verhaal omtrent zijn keuze.
Het gekke is alleen dat je bijna zeker weet dat het bij Juventus alleen maar langer gaat duren. En juist als je overtuigd bent van je eigen kwaliteiten hoef je niet direct voor het geld te kiezen. Ik ben wel benieuwd naar zijn eigen verhaal omtrent zijn keuze.
Nil volentibus arduum
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Ach laten we niet overdrijven. Er gaat ongeveer 1 jeugdspeler per twee jaar weg. Per saldo vissen we bij andere clubs meer jongens weg. Kijk naar Marinkovic, Boilesen, Fischer, Toivamaki, Eriksen.999 schreef:Nee hoor, ik wilde alleen maar aangeven dat roepen langs de zijlijn van hoe het zou moeten gaan , terwijl de tegenwoordige praktijken ( met achter elke boom een zooi zaakwaarnemers ) toch ietsje anders zijn ..
Dit is voetbal. Bouy gaat naar een club waar hij de komende 2 jaar geen wedstrijd zal spelen. Misschien dat Bari dan een plekje voor 'm heeft. Leuk stadion, geen fans.
Ik kan er niet wakker van liggen. Als je denkt dat je meer kans hebt bij Juventus, dan moet je vooral gaan.
Rare actie van Bouy als het doorgaat. Jammer ook, zeker een talentvolle jongen. Had volgend jaar zeker bij de selectie gezeten als backup van Theo en bij goede resultaten mogelijk in de basis. Er vertrekt immers nogal wat van zijn concurrentie (Aissati, Lodeiro oa).
Bij Juve wordt het sowieso niks. Mocht hij gaan dan gun ik hem het minste. Zou slecht voorbeeld zijn als hij slaagt.
Bij Juve wordt het sowieso niks. Mocht hij gaan dan gun ik hem het minste. Zou slecht voorbeeld zijn als hij slaagt.
Face your fears and live your dreams, No Fear
Daar gaat het mij niet om.Punt is dat Blind dit weer op zijn bordje gaat krijgen, terwijl je gewoon weet dat je er bijna niks tegen kan doen.Als zo'n zaakwaarnemer geld ruikt, zo'n jongen gaat bespelen dan is ie weg.Verder lig ik er ook niet wakker van.Net zoals jij denk ik ook dat het kiezen om meteen hetdiepe in te springen op deze leeftijd, terwijl je op het punt staat om de volgende stap in je opleiding te maken ( en daar zijn tig en tig voorbeelden van ) naar AJAX 1, een verkeerde keuze is.Maarja, centjes en zo'n zaakwaarnemer hé ..Peter schreef:Ach laten we niet overdrijven. Er gaat ongeveer 1 jeugdspeler per twee jaar weg. Per saldo vissen we bij andere clubs meer jongens weg. Kijk naar Marinkovic, Boilesen, Fischer, Toivamaki, Eriksen.999 schreef:Nee hoor, ik wilde alleen maar aangeven dat roepen langs de zijlijn van hoe het zou moeten gaan , terwijl de tegenwoordige praktijken ( met achter elke boom een zooi zaakwaarnemers ) toch ietsje anders zijn ..
Dit is voetbal. Bouy gaat naar een club waar hij de komende 2 jaar geen wedstrijd zal spelen. Misschien dat Bari dan een plekje voor 'm heeft. Leuk stadion, geen fans.
Ik kan er niet wakker van liggen. Als je denkt dat je meer kans hebt bij Juventus, dan moet je vooral gaan.
Blij met de punten ...
-
- Site Admin & Toto winner WC 2010
Hier ook. Mocht 'ie gaan, geen succes gewenst en tot nooit meer ziens.Duke schreef:Ik ben het overigens eens met Scherrer, ik gun hem helemaal niets, áls hij gaat. Mooie verhalen, over dat je Ajax 1 wilt halen.
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!
VZ
Veel plezier.Castaignos weigert degradatievoetbal en voorkomt transfer Candreva
Dinsdag, 31 januari 2012 om 11:10
Luc Castaignos wil in de tweede seizoenshelft blijven vechten voor zijn kansen bij Internazionale. De club uit Milaan probeerde Antonio Candreva weg te halen bij Cesena, maar deze transfer gaat definitief niet door. De reden daarvan is dat Castaignos weigerde om de omgekeerde weg te bewandelen. Inter was bereid om de aanvaller te verhuren, maar Castaignos zag dit niet zitten.
Ajax A1
Die Bouy is toch net zo oud als Labyad? Die is vaste waarde bij PSV en houdt international Lens op de bank. Bovendien vertrekt hij naar het eerste van Sporting. Bouy staat in de pikorde achter Ebicilio en meer van die bagger en maakt dan de overstap naar de reserves van Juve. Lijkt mij zo een lastig verhaal voor hem te worden.
Anders. Labyad is een aanvaller. Bouy een linker centrale middenvelder. Duurt langer voordat die de positie echt goed invullen. Wel echt een speler voor Italie.
Dat dacht ik dus ook. In Engeland, Duitsland of Spanje wordt zo iemand overlopen. In de Serie C zal dat hopelijk ook zo zijn!
IK GELOOF!!!!!!
Ach, ik gun die jongen gewoon een goede loopbaan. Al denk ik dat hij daarvoor geen slimme keuze heeft gemaakt. Komt hij daar wel aan spelen en daarmee ontwikkelen toe?
Maar Ajax is er kennelijk niet in geslaagd om hem tijdig een goede aanbieding te doen en hem voldoende vertrouwen te geven. Het is voor ons vervelend dat hij nu deze keuze maakt maar zo werkt het nu eenmaal. Wij halen dadelijk wel weer ergens een Deens talent op of zo. Daar zullen ze bij de betreffende clubs ook niet altijd blij mee zijn.
Maar Ajax is er kennelijk niet in geslaagd om hem tijdig een goede aanbieding te doen en hem voldoende vertrouwen te geven. Het is voor ons vervelend dat hij nu deze keuze maakt maar zo werkt het nu eenmaal. Wij halen dadelijk wel weer ergens een Deens talent op of zo. Daar zullen ze bij de betreffende clubs ook niet altijd blij mee zijn.
Nil volentibus arduum
-
Hij ziet misschien zelf geen kans binnen afzienbare tijd Ajax 1 te halen en vangt op deze manier (veel?) geld. Zou hij zo goed zijn geweest als altijd wordt beweerd, dan had FdB hem er wel eerder bijgehaald, dat tripje Brazilië was meer 'mosterd na de maaltijd'.
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".
De belofte die hem werd toegedicht in de C-junioren is het zeker niet geworden, maar het is wel een speler die bij Ajax had kunnen doorbreken en nuttig had kunnen zijn.
Maar zeg dan niet vorige week nog dat je voor Ajax 1 gaat. Dat is gewoon lachwekkend.Marillion schreef:Ach, ik gun die jongen gewoon een goede loopbaan. Al denk ik dat hij daarvoor geen slimme keuze heeft gemaakt. Komt hij daar wel aan spelen en daarmee ontwikkelen toe?
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
Kom op he, het ventje is 18 en hem worden gouden bergen beloofd door een louche zaakwaarnemer.Duke schreef: Ik ben het overigens eens met Scherrer, ik gun hem helemaal niets, áls hij gaat. Mooie verhalen, over dat je Ajax 1 wilt halen.
‘Van alle emoties wordt angst beschouwd als de meest dwingende overtuiger’ - Silvan Tomkins
Wat voor mijn vriend Hamdaoui geldt, geldt ook voor hem. Eerste wedstrijd of training daar en een rotschop krijgen. Verwend kreng.
Of Ajax wilde heel graag nog wat centjes verdienen aan deze speler en Raiola heeft dat mogelijk gemaakt.