Aankopen SUGGESTIES
Moderator: mods
Re: Aankopen SUGGESTIES
Precies, nu op de valreep nog een paniekaankoop doen betekent meer dan de hoofdprijs betalen. Dat kunnen we ons niet veroorloven.
Er zit niet veel anders op dan te wachten tot de groep weer fit is en om er voor te zorgen dat ze dan ook fit blijven. In de zomerstop kunnen we dan proberen om door te selecteren maar dan zullen er ook spelers moeten vertrekken.
Er zit niet veel anders op dan te wachten tot de groep weer fit is en om er voor te zorgen dat ze dan ook fit blijven. In de zomerstop kunnen we dan proberen om door te selecteren maar dan zullen er ook spelers moeten vertrekken.
Nil volentibus arduum
zo moet Ajax werken als de jeud van het gebruikelijke niveau is. Dat is het niet, wat heeft geresulteerd in de resultaten van de afgelopen 10 jaar.Peter schreef:Als Ebecilio, Ozbiliz en Siem geblesseerd zijn, dan speel je met Arica, Klaassen en Lukoki. Eventueel met Lesley de Sa als back-up. Zo werkt Ajax inderdaad.
Face your fears and live your dreams, No Fear
Dominee, je hebt het wel over 3-4 spelers, wat denk je dat dat gaat kosten, en die spelers zullen dan er meteen moeten staan.Geen tijd om te wennen, hoppa duik in het diepe .. en dat dus dan allemaal met de hoop om 7 punten achterstand goed te maken ..
Blij met de punten ...
Ik heb het niet over 3-4 spelers, maar over 1 gerichte versterking in de voorhoede.
Verhoek?
Koop ipv aanvallers eens goede backs en goede standins het is bij Ajax altijd van die paniek aankopen. KUTBELEID
Dat lost mijn inziens niks op en blijft even duur als je die nu gaat halen ...De Dominee schreef:Ik heb het niet over 3-4 spelers, maar over 1 gerichte versterking in de voorhoede.
Blij met de punten ...
Dat lost in zoverre iets op dat we dan in ieder geval 1 Ajax waardige aanvaller kunnen opstellen. En ik kan me niet voorstellen dat Narsingh nu 3 a 4 keer zo duur is als normaal.
Tja, het lost niks op in die zin dat het team even belabBerd zal blijven spelen ..
Blij met de punten ...
Inderdaad. Voor een miljoen meer maak je nog kans op de titel.
IK GELOOF!!!!!!
Aankopen SUGGESTIES
Je speelt teveel voetbalmanager spelletjes waar financiën er niet toe doen.
Ik werd tenminste ieder jaar kampioen
Mijn punt is: wat boeit het of je die jongen nu haalt of in de zomer.. Betalen moet je toch. Nu geniet je er een half jaar langer van, hij raakt ingespeeld etc etc.. Je geeft een signaal af naar je supporters (die geloven er misschien nog in, volle stadions), spelers (Vertonghen, Greg, Eriksen), de concurrentie (Heerenveen is op dit moment gewoon een concurrent) EN het belangrijkste... We hebben gewoon geen fatsoenlijke aanvallers.

Mijn punt is: wat boeit het of je die jongen nu haalt of in de zomer.. Betalen moet je toch. Nu geniet je er een half jaar langer van, hij raakt ingespeeld etc etc.. Je geeft een signaal af naar je supporters (die geloven er misschien nog in, volle stadions), spelers (Vertonghen, Greg, Eriksen), de concurrentie (Heerenveen is op dit moment gewoon een concurrent) EN het belangrijkste... We hebben gewoon geen fatsoenlijke aanvallers.
IK GELOOF!!!!!!
- Ajaciedjuh
Ik ben benieuwd of Ajax nog ergens aan het schaken is. Sinds gisterenmiddag heeft Ajax in ieder geval besloten om niet verder te gaan voor Narsingh (info voorzitter Heerenveen).
Meest voordehandliggende optie is natuurlijk een speler te huren voor een half jaar. Nog een kleine 3 uurtjes.......
Meest voordehandliggende optie is natuurlijk een speler te huren voor een half jaar. Nog een kleine 3 uurtjes.......
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
Jammer dat de huur van Elia niet doorgaat in dat opzicht. Benieuwd of hij het waar kan maken hier.
Dat had ik inderdaad nog wel een acceptabele oplossing gevonden. Prima speler voor Ajax en de kosten zouden dan beter te overzien zijn dan bij een transfer. Kun je aan het einde van het seizoen altijd nog kijken of er ruimte is om wat te doen als hij bevalt.
Maar mocht Ajax stiekem nog ergens mee bezig zijn hoop ik eigenlijk dat het gaat om de verdediging of het middenveld.
Maar mocht Ajax stiekem nog ergens mee bezig zijn hoop ik eigenlijk dat het gaat om de verdediging of het middenveld.
Nil volentibus arduum
Eredivisie Live meldt trouwens dat Blind wel degelijk in het Gelredome is. Apart.
Van Ginkel? Gouweleeuw? Aanholt? Janmaat? Dost?
Ik kan geen logische en goede reden bedenken.
Laatst gewijzigd door Michael_B op di jan 31, 2012 9:28 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Elia heeft dit seizoen al voor twee clubs gevoetbald. Het is volgens mij niet toegestaan om voor een derde club uit te komen.
Daar liep het volgens de berichtgeving inderdaad op vast.
Nil volentibus arduum
Klopt, daarom is het ook afgeketst. Neemt niet weg dat het een interessante optie had geweest.Jöhnk schreef:Elia heeft dit seizoen al voor twee clubs gevoetbald. Het is volgens mij niet toegestaan om voor een derde club uit te komen.
Oh, dat had ik even gemist. Vreemd dat ze het dan uberhaupt proberen. Ik weet zelfs dat dat helemaal niet kon.
Narsingh geeft tegenover de camera's van EL aan na dit seizoen wel open te staan voor een transfer naar Ajax.
Hopelijk zijn ze er nu dan wel op tijd bij (omstreeks april ofzo).
Hopelijk zijn ze er nu dan wel op tijd bij (omstreeks april ofzo).
De Dominee schreef:Eredivisie Live meldt trouwens dat Blind wel degelijk in het Gelredome is. Apart.
Propper?
Zijn er nog meer mensen die Ajax komende zomer bij Heerenveen zien aankloppen voor Narsingh, Gouweleeuw, Assaidi en Dost?