Feyenoord - Ajax 29-01-2012 om 12.30 uur
Moderator: mods
-
- Site Admin & Toto winner WC 2010
Re: Feyenoord - Ajax 29-01-2012 om 12.30 uur
Nou maar snel de tv uitgezet.
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!
- Ajaciedjuh
Eurosport is top nuThijs schreef:Nou maar snel de tv uitgezet.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
Het breekpunt was die pingel. Daarna heb ik Ajax niet meer gezien. Tot dat moment ging het prima en speelde er maar een ploeg.D_skilled schreef:Weet je wat nog het ergste is. Ik vond Feyenoord van de wedstrijden tegen FC Twente, PSV en Ajax, dit keer het minst spelen
‘Van alle emoties wordt angst beschouwd als de meest dwingende overtuiger’ - Silvan Tomkins
Vorig seizoen was een tussenjaar.
Guidetti is op dit moment de beste spits in de Eredivisie. Veruit.
Niettemin was Feyenoord niet in grootse doen en was Ajax vooral in de tweede helft machteloos.
Niettemin was Feyenoord niet in grootse doen en was Ajax vooral in de tweede helft machteloos.
Feyenoord - Ajax 29-01-2012 om 12.30 uur
Dat is geen vriendje en ik hoor hier steeds dat je moet kiezen...Le T. schreef:Maar De Boer kan natuurlijk niet blijven aanprutsen. Als hij opstapt of er iemand in de organisatie wordt gevonden die zich verantwoordelijk voelt voor de technische staf en hem eruit gooit (Jonk, als lid van het technisch hart dat niet over zichzelf beslist?), dan dringt de gedachte aan Van Gaal zich natuurlijk op. Hij is immers vrij, en wie anders?
Toch nog een dikke 10 miljoen of zo? Als je dan twee centrumspitsen haalt terwijl je er al twee hebt waarvan 1 het niveau niet heeft en de ander nog nooit een heel seizoen heeft gespeeld moet je niet raar opkijken dat je er niks mee opschiet. En een middenvelder terwijl je zat middenvelders hebt. En dan geen back en geen buitenspelers....Arthur schreef:Nee hoor, De Boer heeft ook niet veel kunnen uitgeven.
Wollt ihr den totalen Mensch?
De zomerstop is vroeg dit jaar op 29 jan 2012 en nu gaat onze lieve heer het vertellen JC
ER IS ER MAAR 1
LOUIS VAN GAAL
Louis van Gaal

ER IS ER MAAR 1
LOUIS VAN GAAL
Louis van Gaal

Het feit dat 2/3 van het 'technisch hart' verantwoordelijk is voor de wanprestaties in de competitie zal zeker onvermeld blijven.Jabu schreef:Hij zal morgen z'n column wel weer gebruiken om aan te geven dat Feyenoord zijn lijn volgt en ze daarom winnen en Ajax verliest omdat Van Gaal achter zijn rug om is benoemt of zoiets dergelijks.Rishi schreef:Benieuwd of Johan met commentaar komt. Zou natuurlijk terecht zijn. Frank bakt er al maanden niks van...
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
Trouwens, ik ben benieuwd welke dokter die verschrikkelijke vervelende Guidetti is. Is toch aardig opgelapt na een berichtgeving afgelopen week. Hij was bijna doodverklaard, zo ziek was hij wel niet!!!
Ajax is een drama. Prima eerste 35 minuten. Door een blundertje van de scheids komt Feyenoord terug in de wedstrijd. Neemt niet weg dat AJax daarna volkomen kut staat te voetballen. Echt verschrikkelijk om te zien. Met spelers als Blind, Ebilcio win je echt de oorlog niet. Suljemani een drama en zo kan ik nog wel even door gaan. Het wisselbeleid van e Boer was ook een raadsel.
Gewoon volkomen kut. Het cluppie is aardig naar de klote aan het gaan op deze manier. In de bestuurskamer is het waardeloze bende en ook op het veld is het echt een drama...
Ajax is een drama. Prima eerste 35 minuten. Door een blundertje van de scheids komt Feyenoord terug in de wedstrijd. Neemt niet weg dat AJax daarna volkomen kut staat te voetballen. Echt verschrikkelijk om te zien. Met spelers als Blind, Ebilcio win je echt de oorlog niet. Suljemani een drama en zo kan ik nog wel even door gaan. Het wisselbeleid van e Boer was ook een raadsel.
Gewoon volkomen kut. Het cluppie is aardig naar de klote aan het gaan op deze manier. In de bestuurskamer is het waardeloze bende en ook op het veld is het echt een drama...
Dus het is tegenwoordig al prima als Ajax niet van balbezit tot doelgevaar weet te komen maar het van de counter moet hebben? Als je alleen uit counters kansen weet te krijgen dan moet je natuurlijk niet op balbezit gaan spelen.wimpey schreef:Het breekpunt was die pingel. Daarna heb ik Ajax niet meer gezien. Tot dat moment ging het prima en speelde er maar een ploeg.D_skilled schreef:Weet je wat nog het ergste is. Ik vond Feyenoord van de wedstrijden tegen FC Twente, PSV en Ajax, dit keer het minst spelen
Wollt ihr den totalen Mensch?
Zou toch ook een hele boel verlies punten op het conto van ene de Boer zetten.Eerst een wedstrijdje of wat Janssen verkeerd gebruiken, dan ook nog een trainings methode toepassen die blijkbaar veel blessures opleverd ( en meten is WETEN ) en over zijn tactisch inzicht ( kwa ( niet of verkeerde ) wissels , of spelers die dan weer thuis mogen blijven ) zullen we het maar niet hebben.Tuurlijk, het nivo van veel spelers is nu niet je van het, maar dat wil natuurlijk niet zeggen dat er geen team, geen beleving, geen daadkracht, zelfs geen automatisme gekweekt kunnen worden ..
Kijk, en als je dat allemaal bij elkaar gaat optellen, dan kun je deze wedstrijd OOK verliezen, maar dan doe je in ieder geval nog mee met een elftal, en sta je niet zoals nu met los zand op een, in principe, kansloze achterstand w.b. de race om het kampioenschap ..
Kijk, en als je dat allemaal bij elkaar gaat optellen, dan kun je deze wedstrijd OOK verliezen, maar dan doe je in ieder geval nog mee met een elftal, en sta je niet zoals nu met los zand op een, in principe, kansloze achterstand w.b. de race om het kampioenschap ..
Blij met de punten ...
Toppie schreef:Grootste tegenstander van Ajax is Ajax zelf. Zelf vertrouwen is ver te zoeken, we krijgen nog wel een paar opdoffers

Tuurlijk Toppie, en volgend jaar schrijf je dan Van Gaal NOG ERGER is dan de Boer was.Toppie schreef:De zomerstop is vroeg dit jaar op 29 jan 2012 en nu gaat onze lieve heer het vertellen JC![]()
ER IS ER MAAR 1
LOUIS VAN GAAL
Louis van Gaal
![]()

Ben benieuwd wanneer de DVD van deze wedstrijd in de winkel ligt.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
Voorlopig ben jij dubbel genaaid met JC en FDBDubbel schreef:Tuurlijk Toppie, en volgend jaar schrijf je dan Van Gaal NOG ERGER is dan de Boer was.Toppie schreef:De zomerstop is vroeg dit jaar op 29 jan 2012 en nu gaat onze lieve heer het vertellen JC![]()
ER IS ER MAAR 1
LOUIS VAN GAAL
Louis van Gaal
![]()

Louis van Gaal ole ole ole

-
- Site Admin & Toto winner WC 2010
Het ergste is dat we het gvd weer op mentaliteit laten afweten. Ja, dat we geen CL-elftal hebben snap ik, zeker met al die blessures. Maar als we even aanzetten lopen we zo over die gasten heen.
Altijd maar weer die kop omlaag, dat sjokken, dat omvallen bij elk balcontact. Ik word daar zo kotsmisselijk van. Vlieg er toch eens in man.
Altijd maar weer die kop omlaag, dat sjokken, dat omvallen bij elk balcontact. Ik word daar zo kotsmisselijk van. Vlieg er toch eens in man.
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!
Te weinig kwaliteit? We hadden gewoon Talenten van het Jaar Daley en Siem in het veld staan hoor...
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Clasie, Bakkal en Guidetti maken het verschil. Bij ons was het veel te statisch, maar het hing ook als los zand in elkaar. Bijna geen pass kwam aan en voorin was het allemaal veel te lief. Weinig individuele acties, looplijnen die niet kloppen. En dat terwijl je in de eerste helft drie keer zo kan doorlopen he. Goede acties van Anita en Vertonghen, maar dan moet je daar meer uit halen. Die kans van Ebecilio reken ik dan niet mee, want die jongen kan er niets van. Aardig in meeverdedigen, maar hopeloos in de uitvoering van zijn primaire taak.
- Ajaciedjuh
Volgende week wordt helemaal lachwekkend achterin: Jantje geschorst
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
Tegen wie moet Ajax?
- Ajaciedjuh
Utreg thuis!?D_skilled schreef:Tegen wie moet Ajax?
Die missen ook veel spelers, dus dat scheelt voor Ajax.
Die moet er gewoon in, desnoods schijnbeweging en rechts er langs en binnenkant voet op goal (zijn goede voet).Peter schreef:Die kans van Ebecilio reken ik dan niet mee, want die jongen kan er niets van. Aardig in meeverdedigen, maar hopeloos in de uitvoering van zijn primaire taak.
Met een Blind, Enoh, Janssen die niet in het elftal horen, een keeper die geen punten pakt en spelers die onder de maat presteren wordt het nog een lang seizoen. Ik snak naar Boerigter en Sig en toch ook v.d Wiel. En hoop op een aantal goede aankopen als Narsingh. Het wordt nog een heeeel lang seizoen zo.
Toppie schreef: Voorlopig ben jij dubbel genaaid met JC en FDB![]()
Louis van Gaal ole ole ole![]()

Geniet er maar van...