Helaas heb je ook types als Brugink en TimmerAjax Rules schreef:Ik luister altijd graag naar Perez.... had altijd een beetje de reputatie van mooiweervoetballer, maar zegt altijd interessante dingen over voetbal.

Moderator: mods
Helaas heb je ook types als Brugink en TimmerAjax Rules schreef:Ik luister altijd graag naar Perez.... had altijd een beetje de reputatie van mooiweervoetballer, maar zegt altijd interessante dingen over voetbal.
De meesten weten geloof ik niet eens wat Auschwitz inhoudt.Ajax Rules schreef:Laudrup schreef:
Op de dag van de Auschwitz herdenking.
Ik denk eerlijk gezegd niet dat ze zich daarvan bewust zijn.
Die zit aan z'n plafond.Dubbel schreef:Daley Blind in de basis....??? Nou volg ik het niet zo heel erg meer maar is hij inmiddels erg vooruit gegaan?
lol, hoe hoog is dat plafond?D_skilled schreef:Die zit aan z'n plafond.Dubbel schreef:Daley Blind in de basis....??? Nou volg ik het niet zo heel erg meer maar is hij inmiddels erg vooruit gegaan?
ik geef toch aan dat die statistische gegevens niet het criterium zijn om te oordelen?LucaS schreef:En dus kun je zo maar ongefundeerd roepen dat als een bepaalde speler speelt, de kans op verlies 20% groter is? Wel statistisch is dat Ajax nog nooit heeft verloren met Blind en Anita in de basis. Dus de kans dat Ajax vanmiddag niet verliest is 100%!Wie kent Cees de Wolf nog schreef:Da's natuurlijk geen criterium om te hanteren. Je kijkt of een speler goed functioneert, of niet, als hij in het eerste speelt. En wat ik van Blind heb gezien, maakt dat ik hem een van de zwakste spelers van onze toch al niet sterke selectie vind.
Ajax.Le T. schreef:Wie is er optisch het sterkst?
Ajax. Al heeft Feyenoord nu 2 keer op doel geschoten (ongevaarlijk).Le T. schreef:Wie is er optisch het sterkst?
Het is natuurlijk ook niet zo dat statistieken helemaal niets zeggen. Ajax verliest zelden met Blind, dus de hysterie als hij een keer meedoet is overdreven. Neemt niet weg dat Blind een aantal keer als linksback ongelukkig heeft gespeeld.Wie kent Cees de Wolf nog schreef:ik geef toch aan dat die statistische gegevens niet het criterium zijn om te oordelen?