Alleen Janssen stond op scherp (en nu nog steeds dus).wimpey schreef:Enoh is geschorst, geloof ik.
Feyenoord - Ajax 29-01-2012 om 12.30 uur
Moderator: mods
- Ajaciedjuh
Re: Feyenoord - Ajax 29-01-2012 om 12.30 uur
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
Jammer. Enoh is een ongeleid projectiel. Tekenend voor de niet-aanwezige discipline binnen het team is dat die vogel zich nog steeds met de opbouw mag bemoeien. Ook gisteren weer met catastrofale gevolgen.Ajaciedjuh schreef:Alleen Janssen stond op scherp (en nu nog steeds dus).wimpey schreef:Enoh is geschorst, geloof ik.
‘Van alle emoties wordt angst beschouwd als de meest dwingende overtuiger’ - Silvan Tomkins
Ik snap dat niét. Dan laat je toch gewoon iemand anders inzakken?
IK GELOOF!!!!!!
- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10
Wie zou je dan willen zien inzakken, Rishi?
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley
-
Als het tegenzit het hele middenveld.Wie kent Cees de Wolf nog schreef:Wie zou je dan willen zien inzakken, Rishi?
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".
- Ajaciedjuh
Denswil is bij de selectie gehaald. Bron AS.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
Rouleren ze die Ligeon, Van Rhijn, Koppers en Denswil nu op vrij willekeurige basis wat door?
Nee, Koppers is niet eens fit. Ooijer niet, Alderweireld niet, dus kom je uit bij de centrale verdediger van de A1.
- El Clavo
- AT Toto winner 08/09
Ik denk dat we deze weer 'gewoon' gaan winnen. feyenoord zal 10 minuten stormen en als die wind is gaan liggen, kunnen we het overnemen. Komt allemaal goed.
Dit is volgens mij voor het eerst dat ik een Klassieker met angst en beven tegemoet zie. Ik denk oprecht dat Ajax gaat verliezen. Niet omdat zij goed zijn, maar omdat wij er 'gewoon' weer een potje van gaan maken. 

‘Van alle emoties wordt angst beschouwd als de meest dwingende overtuiger’ - Silvan Tomkins
50/50, denk ik. Feyenoord mist ook een paar belangrijke spelers. El Ahmadi (Afrika Cup), Guidetti (keelinfectie) en Nelom (bovenbeen).
Enoh moet er echt af. Leidde 1-0 van AZ én die grote kans voor Benschop (waar Vermeer er ver uit kwam) in met dom balverlies.
VDW hoopt volgens Ajax.nl a.s. zondag te halen. Dat zou lekker zijn.
VDW hoopt volgens Ajax.nl a.s. zondag te halen. Dat zou lekker zijn.
Nelom belangrijk?D_skilled schreef:50/50, denk ik. Feyenoord mist ook een paar belangrijke spelers. El Ahmadi (Afrika Cup), Guidetti (keelinfectie) en Nelom (bovenbeen).
MulderJabu schreef: Nelom belangrijk?
Swerts - Vlaar - Indi - Leerdam
Dat zou een lekkere achterhoede zijn voor ons. Gaat niet gebeuren, want De Vrij schijnt de wedstrijd te halen. Dan zal Leerdam wel op rechts spelen, De Vrij centraal en Indi op links. Da's net iets minder slecht.
Guyon Fernandez is er na 6 wedstrijden schorsing ook weer bij. Ik hoop dat Guidetti het niet haalt, want dat is een verdomd goede spits. Veel te goed voor onze defensie.
Bakkal tegen Ajax is natuurlijk ook altijd kaassie. Nee, ik heb er geen fiducie in. Dit Ajax is gewoon pover.
Dit potje kan alle kanten op. Ajax is niet best maar dat zijn zij ook niet. Ik hoop maar dat we wat hebben geleerd van de thuiswedstrijd want toen was het allemaal veel te slap. Aan hun kant zijn Bakkal en Guidetti inderdaad de meest lastige klanten. Maar als je naar hun defensie kijkt dan is daar toch ook echt wel wat te halen. Laten we ons daar maar op richten. Ook al hebben we aanvallend ook problemen genoeg.
Ik ben in ieder geval weer van de partij. Hopelijk ga ik tevreden naar huis.
Ik ben in ieder geval weer van de partij. Hopelijk ga ik tevreden naar huis.
Nil volentibus arduum
-
Nelom! Je bedoelt dat het een aderlating is dat hij niet speelt? Ik het het gevoel dat Guidetti gewoon voetbalt, is natuurlijk helemaal de held als hij toch meedoet.50/50, denk ik. Feyenoord mist ook een paar belangrijke spelers. El Ahmadi (Afrika Cup), Guidetti (keelinfectie) en Nelom (bovenbeen).
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".
Nelom doet het goed sinds hij in de basis is gekomen. Veruit hun beste linksback.
-
Jij vindt hem dus beter dan Martins Indi! Hij heeft er zeven wedstrijden opzitten in het eerste, is 21 jaar m.a.w. een grote ontwikkeling doorgemaakt?D_skilled schreef:Nelom doet het goed sinds hij in de basis is gekomen. Veruit hun beste linksback.
4-0 voor de Kakkies met Guideti in de spits 

Koeman heeft zich verkeken op Nelom. Sinds hij in de basis staat doet hij het prima. Hij speelde de afgelopen twee seizoenen voor Excelsior he, hij is niet helemaal uit het niets gekomen. En ja, beter dan Martins Indi, omdat die in het centrum beter tot z'n recht komt.Demosthenes schreef:Jij vindt hem dus beter dan Martins Indi! Hij heeft er zeven wedstrijden opzitten in het eerste, is 21 jaar m.a.w. een grote ontwikkeling doorgemaakt?
-
- Site Admin & Toto winner WC 2010
Kriebels beginnen wel te komen, meer dan vorig jaar. Die gasten hebben nu ook veel meer praatjes, het is aan ons om ze weer te laten janken.
We blijven de baas in Rotterdam!
We blijven de baas in Rotterdam!

Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!
Martins Indi kan er weinig van, een iets slechtere uitvoering van Bahia, die ik ook al niet al te best vond. Geen ijzersterke centrale verdediger dus en wanneer Bruno als back speelt, is hij nog iets zwakker. Nelom deed het in de 4 F wedstrijden die ik hem heb zien spelen inderdaad prima, hij was aan het begin van het seizoen op coachvanhetjaar.nl ook de kakkerlak die ik in mijn team had gezet, maar helaas heeft hij niet alles gespeeld.
Ah man, wat moeten we deze wedstrijd winnen!! Zoals Thijs al zegt, ze hebben opeens weer veel praatjes. Vorig jaar bleken 4.800 kaarten voor Feyenoord-Ajax onverkoopbaar omdat geen kakkerlak er vertrouwen in had, nu is men ervan overtuigd dat ze van 020 gaan winnen.
Ah man, wat moeten we deze wedstrijd winnen!! Zoals Thijs al zegt, ze hebben opeens weer veel praatjes. Vorig jaar bleken 4.800 kaarten voor Feyenoord-Ajax onverkoopbaar omdat geen kakkerlak er vertrouwen in had, nu is men ervan overtuigd dat ze van 020 gaan winnen.
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Indi steelt de show als Feyenoord verliest. Zijn tranendal was zo intens mooi. Ik heb zelden zo genoten van Feyenoord.
Ik denk dat Ajax gaat winnen. Bij 010 zijn ze iets te overtuigd van zichzelf. En bij Ajax? Daar moeten ze dat maar een keer gaan worden en met 1000% beleving gaan spelen. Dan verwacht ik weinig problemen.
Met Theo, Eriksen, Siem, Jantje hebben we meer spelers dan 010 die iets kunnen klaarspelen. Ben alleen bang voor hun vleugelspelers...
Met Theo, Eriksen, Siem, Jantje hebben we meer spelers dan 010 die iets kunnen klaarspelen. Ben alleen bang voor hun vleugelspelers...
IK GELOOF!!!!!!
- Ajaciedjuh
Hopelijk is VD Wiel weer fit.
-------------- Cillissen
- Gregory - Van Rhijn - Vertonghen - Anita
--------------- Enoh
- Siem ------------------- Janssen
-------------- Eriksen
--- Bulykin/Klaassen -- Sulejmani
-------------- Cillissen
- Gregory - Van Rhijn - Vertonghen - Anita
--------------- Enoh
- Siem ------------------- Janssen
-------------- Eriksen
--- Bulykin/Klaassen -- Sulejmani