Frank de Boer: ''Je analyseert de wedstrijd en dan ga je keuzes maken. Daarom heb ik gekozen voor Blind en Ebecilio.''

Moderator: mods
Frank de Boer: ''Je analyseert de wedstrijd en dan ga je keuzes maken. Daarom heb ik gekozen voor Blind en Ebecilio.''
Mag Ebecilio de rechtsback opvangen en de diepgaande middenvelder in de gaten houden, komt hij in ieder geval niet dicht bij het AZ-doel. Ben bang dat als hij moet verdedigen tegen een of twee kaarten oploopt.Benji schreef:Frank de Boer: ''Je analyseert de wedstrijd en dan ga je keuzes maken. Daarom heb ik gekozen voor Blind en Ebecilio.''
Hé, hé, dit is wel de opstelling van 2 vd 3 van het technisch hart hoor!Arthur schreef:Drama opstelling. Dat worden minstens 4 tegengoals.
Ik ga met je mee (tegen beterweten in): 1-2999 schreef:Vooruit, laat ik er de moed maar in houden dan .. 1 - 3 ..![]()
![]()
Waarbij na afloop het commentaar is dat Ajax tot de 0-0 sterker was.Alexander schreef:Waarom deze opstelling? Dit wordt 3-0.
Daar hebben wel meer van onze spelers last van....Demosthenes schreef:.....zonder tegenstander is hij wel goed....
De eerste 2 minuten!?Demosthenes schreef:Waarbij na afloop het commentaar is dat Ajax tot de 0-0 sterker was.Alexander schreef:Waarom deze opstelling? Dit wordt 3-0.
Dus jij kijkt niet!?D_skilled schreef:Ik zou niet eens kijken als ik jullie was.
Dat advies neem ik ter harte. Ben heerlijk 2 and a half men en Big Bang Theory aan het kijken van mijn DVR. Ga mijn middag niet verkloten.D_skilled schreef:Ik zou niet eens kijken als ik jullie was.
Wat stel jij dan voor?Benji schreef:De Boer geeft aan dat Blind dus weer gewoon linksback staat. Blijkbaar moet het experiment nog een paar keer mislukken voordat het echt wordt afgeschoten. Zo zou overigens Anita ook niet als lb geposteerd worden om vervolgens het halve seizoen als lb opgesteld te staan.
Benji schreef:Van onze bank word je ook niet vrolijk: Cillessen, Lodeiro, Bulykin, Serero, Aissati, Ligeon, Van Rhijn
Een volle 10 minutenBenji schreef:De Boer: 'AZ niet het gevoel geven dat er wat valt te halen. Net als de tien minuten voor de eerste goal donderdag.'