Als Ajax vandaag verliest en het aller ergste volgende week in de Kuip waar we al jaren overheersen is voor mij het boek FdB gesloten en oprotten.Rishi schreef:Trainer eruit dan?

Moderator: mods
Als Ajax vandaag verliest en het aller ergste volgende week in de Kuip waar we al jaren overheersen is voor mij het boek FdB gesloten en oprotten.Rishi schreef:Trainer eruit dan?
Maar dan?Toppie schreef:Als Ajax vandaag verliest en het aller ergste volgende week in de Kuip waar we al jaren overheersen is voor mij het boek FdB gesloten en oprotten.Rishi schreef:Trainer eruit dan?
Nou, FdB werd na een half jaar kampioen, Ajax moet misschien trainers een contract van een half jaar geven.We komen ook nergens als iedere coach er maar 15 maanden zit.
We komen ook nergens als slechte trainers mogen blijven aankloten. De trainer is de belangrijkste man in de club, die maakt of we ondermaats presteren of bovenmaats presteren. Ajax is een club van 65 miljoen, dat is de maat. Met een hele goeie trainer kun je daarmee voetballlen als een club van 200 miljoen, dit Ajax speelt als een club van 20 miljoen. Ondermaats dus.Zeux schreef:Maar dan?Toppie schreef:Als Ajax vandaag verliest en het aller ergste volgende week in de Kuip waar we al jaren overheersen is voor mij het boek FdB gesloten en oprotten.Rishi schreef:Trainer eruit dan?
We komen ook nergens als iedere coach er maar 15 maanden zit.
Wordt dat gezegd? Denk eerder dat Blind toch weer als linksback opgesteld wordt en Anita als rechtsback.Marillion schreef:Alderweireld dus op rechts ten koste van Ligeon en Blind in het centrum.
Nee, dat is mijn idee gebaseerd op het feit dat het experiment met Blind als back wat mij betreft wel definitief is mislukt.Benji schreef:Wordt dat gezegd? Denk eerder dat Blind toch weer als linksback opgesteld wordt en Anita als rechtsback.Marillion schreef:Alderweireld dus op rechts ten koste van Ligeon en Blind in het centrum.
Of Anita rechtsachter en Vertonghen of Blind linksachter.Marillion schreef:Alderweireld dus op rechts ten koste van Ligeon en Blind in het centrum.
Definitieve opstelling Ajax: Blind en Ebecilio in de basis
Ajax: Vermeer, Anita, Alderweireld, Vertonghen, Blind, Eriksen, Enoh, Janssen, Sulejmani, De Jong, Ebecilio
Bank: Cillessen, Lodeiro, Bulykin, Serero, Aissati, Ligeon, Van Rhijn
Het experiment met Blind op linksback is in Brazilie weer nieuw leven ingeblazen.Marillion schreef:Nee, dat is mijn idee gebaseerd op het feit dat het experiment met Blind als back wat mij betreft wel definitief is mislukt.Benji schreef:Wordt dat gezegd? Denk eerder dat Blind toch weer als linksback opgesteld wordt en Anita als rechtsback.Marillion schreef:Alderweireld dus op rechts ten koste van Ligeon en Blind in het centrum.
Behoorlijk ja.Laudrup schreef:Kansloze nederlaag wordt dit.
De Boer geeft aan dat Blind dus weer gewoon linksback staat. Blijkbaar moet het experiment nog een paar keer mislukken voordat het echt wordt afgeschoten. Zo zou overigens Anita ook niet als lb geposteerd worden om vervolgens het halve seizoen als lb opgesteld te staan.Marillion schreef:Nee, dat is mijn idee gebaseerd op het feit dat het experiment met Blind als back wat mij betreft wel definitief is mislukt.Benji schreef:Wordt dat gezegd? Denk eerder dat Blind toch weer als linksback opgesteld wordt en Anita als rechtsback.Marillion schreef:Alderweireld dus op rechts ten koste van Ligeon en Blind in het centrum.