Het is inderdaad te triest voor woorden dat een stel prutsers contracten krijgen en je belangrijkste spelers kortlopende contracten hebben.Jabu schreef:Ooit was er nog iets van niveau op AT, maar met steeds weer dergelijke bijdragen en 'discussies' holt het niveau net zo hard achteruit als bij Ajax 1 het geval is.
Jan Vertonghen
Moderator: mods
Re: Jan Vertonghen
IK GELOOF!!!!!!
Ach, efkus geleden riep Wimpey dit :
Maar goed ...
Dit werd dus niet door hem geschreven omdat ie Vertonghen zonne klasbak vind ..wimpey schreef:
Begin maar weer opnieuw. En begin maar eens met de verkoop van VDW en Vertonghen. Zonde dat dat voor aanvang van het seizoen niet is gebeurd.
Maar goed ...
Blij met de punten ...
Een half jaar geleden zou je er meer geld voor krijgen en zou je meer tijd hebben om nieuwe spelers aan klaar te laten wennen. Dat gaat straks niét meer op.
IK GELOOF!!!!!!
Onderhandelingen over een contract gaan meestal tussen twee partijen. Het is niet dat Ajax dit zelf helemaal in de hand heeft.
Misschien hebben Jan en z'n zaakwaarnemer wel besloten dat ze dit jaar nog mee wilden pakken om CL te spelen maar dat ze nu weg willen. Vervolgens laat je even in de publiciteit merken dat je openstaat voor een transfer. Handig om clubs attent te maken op je beschikbaarheid óf om Ajax onder druk te zetten om een hoger salaris af te dwingen. Allemaal redelijk alledaagse zaken in de voetballerij.
Misschien hebben Jan en z'n zaakwaarnemer wel besloten dat ze dit jaar nog mee wilden pakken om CL te spelen maar dat ze nu weg willen. Vervolgens laat je even in de publiciteit merken dat je openstaat voor een transfer. Handig om clubs attent te maken op je beschikbaarheid óf om Ajax onder druk te zetten om een hoger salaris af te dwingen. Allemaal redelijk alledaagse zaken in de voetballerij.
Nil volentibus arduum
Ik sluit niet uit dat Ajax dat gaat doen. Maar het moet natuurlijk wel een verantwoord bedrag blijven. Je kunt niet aan één speler een gigantisch salaris betalen omdat je er van uit gaat dat hij vertrekt. Straks komt 'ie niet weg (blessure of tegenvallende aanbiedingen) en zit je met een overbetaalde pseudo vedette. Dan kunnen we straks weer zeuren dat we veel te veel geld uitgeven.
Nil volentibus arduum
Mee eens. Als er hier al spelletjes gespeeld worden heeft Vertonghen daar net zo goed een rol in.Marillion schreef:Onderhandelingen over een contract gaan meestal tussen twee partijen. Het is niet dat Ajax dit zelf helemaal in de hand heeft.
999 schreef:Ach, efkus geleden riep Wimpey dit :
Dit werd dus niet door hem geschreven omdat ie Vertonghen zonne klasbak vind ..wimpey schreef:
Begin maar weer opnieuw. En begin maar eens met de verkoop van VDW en Vertonghen. Zonde dat dat voor aanvang van het seizoen niet is gebeurd.
Maar goed ...

Maar eerlijk is eerlijk: er zijn ook positieve quotes van Wimpey over Vertonghen te vinden.Wimpey schreef:Vertonghen denkt sinds 15-05-2011 dat hij God in voetballand is. FdB had die luie nicht met z'n verwerpelijke instelling in de zomer moeten verpatsen. ...
Misschien is zielig nog beter uitgedrukt? Eigenlijk moet je er niet eens op reageren, maar ik bewonder je doorzettingsvermogenLucaS schreef:Het begint hier toch steeds sneuer te worden
In ieder geval lijkt het er op dat een deel van de posters het etiket "geestelijk minvermogend" met ere kunnen opplakken.
Bizar en bovendien jammer van AT.
Voor een dubbeltje zit je tegenwoordig echt niet meer op de eerste rang!
- Ramona
- Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08
Psies; als buitenstaander van al dit 'gedoe', vind ik niet dat iemand voor elkaar onder doet.
Stop eens met dat gewijs naar elkaar. Jammer hoor... :(
-
Is dit de topic over Jan Vertonghen?
Jan, mooie voetballer, oogt traag, maar is het niet. Jan is geen mandekker, welke Ajacied is dat wel? 'Mandekken' was vroeger een 'vies' woord voor een Ajacied, maar nu wordt er iemand op afgerekend? Jan moet lekker bij een grote club gaan voetballen, hij kan dat.
Jan, mooie voetballer, oogt traag, maar is het niet. Jan is geen mandekker, welke Ajacied is dat wel? 'Mandekken' was vroeger een 'vies' woord voor een Ajacied, maar nu wordt er iemand op afgerekend? Jan moet lekker bij een grote club gaan voetballen, hij kan dat.
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".
- Ajaciedjuh
Jan is een topper voor Ajax. Als laatste man uitstekend. Hij heeft een aantal echte verdedigers om zich heen nodig, dan komen zijn kwaliteiten echt tot uiting.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
Ik vind het verschil tussen een goede Jan en een slechte Jan veel te groot. Hij heeft een aantal keren laten zien dat hij tot de betere spelers kan behoren en dan is hij belangrijk voor het elftal. Maar aan de andere kant heeft hij het ook meer dan eens lelijk laten afweten. Gezien zijn ervaring en de aanvoerdersband zou Vertonghen het elftal op sleeptouw moeten nemen maar dat lukt eigenlijk maar zelden.
Nil volentibus arduum
- Daily Blind
Ik heb dit seizoen nog geen enkele een goed laat staan een redelijke Jan gezien. Speelt het hele seizoen dramatisch.. 0,0% persoonlijkheid laat en al helemaal geen verdediger.
Ramona schreef:Psies; als buitenstaander van al dit 'gedoe', vind ik niet dat iemand voor elkaar onder doet.

Voor een dubbeltje zit je tegenwoordig echt niet meer op de eerste rang!
- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10
Jan Vertonghen
Lyon uit.Zlatan Son of God schreef:Ik heb dit seizoen nog geen enkele een goed laat staan een redelijke Jan gezien. Speelt het hele seizoen dramatisch.. 0,0% persoonlijkheid laat en al helemaal geen verdediger.
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley
Inderdaad. Ook al blijft Jan Vertonghen als een zak stront spelen, het zal altijd mogelijk blijven om hem voor heel wat miljoenen te verpatsen.Rishi schreef:Geef hem meer geld. In ruil voor een hogere clausule.
Ik vraag me af wat voor clubs er nu interesse in hem hebben, kan nooit veel zijn. Overigens schijnt er in maart een gesprek plaats te vinden over verlenging van het contract.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
Ach ja Duke, wat valt er nog wel te begrijpen in de voetballerij? Kun jij nog volgen waarom een club 45 miljoen neerlegt voor Andy Carroll? Er zijn in Engeland altijd wel één of twee gekken te vinden, in het geval Vertonghen misschien zelfs nog wel meer dan twee 'gekken' die tegen elkaar gaan opbieden.
Engeland is altijd een bijzonder geval, daar zijn ook minimum eisen voor het aantal spelers dat al een bepaalde tijd in Engeland heeft gespeeld. Maar goed, we zullen zien wie er interesse heeft, ik zou er niet teveel van verwachten als ik Ajax/Vertonghen was.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
We gaan Vertonghen gewoon voor minimaal een Vermaelen prijs verkopen. Een achtergrond bij Ajax ziet men, terecht of niet, gewoon als een kwaliteitskeurmerk sinds de entree van Vermaelen, Van der Vaart en Suarez in Engeland.