Jan Vertonghen
Moderator: mods
Re: Jan Vertonghen
Dat zal lastig worden als een buitenlandse club hem koopt. Ik hoop voor Jan dat hij dan een goede reiskostenvergoeding regelt.
I think I lost my fucking headache
Vertonghen enkel, Toby ook zoiets, de hele verdediging ligt eruit door die kut interlands
Hij is twijfelachtig voor dinsdag toch?
- mattie
- AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
Lijkt mij dat Vertonghen zijn gezonde verstand verloren heeft... opeisen, want Ajax is vele malen belangrijker. De rode duivels winnen nooit van Duitsland.
Weer op zoek naar een Interim coach..
Opeisen kan niet. Ajax is verplicht spelers af te staan voor interlands.
Het stinkt aan alle kanten!
Nu.nlVertonghen hekelt houding clubleiding Ajax
Laatste update: 20 januari 2012 18:23 info
AMSTERDAM - Ajax-aanvoerder Jan Vertonghen verloor afgelopen donderdag met 2-3 van AZ, waardoor de Amsterdammers zijn uitgeschakeld in het bekertoernooi. De Belg baalt echter niet alleen van de nederlaag, maar hekelt ook de houding van de clubleiding.
Vertonghen heeft nog een contract tot medio 2013 en heeft niet het idee dat Ajax hem graag langer wil binden. ''Misschien vindt Ajax het wel prima als ik vertrek, dat weet ik niet'', zegt de Belgisch international tegen AT5.
Technisch directeur Danny Blind zei onlangs nog dat het bekend was dat Vertonghen zijn contract niet wil verlengen, maar volgens de 24-jarige aanvoerder van Ajax ligt dat net iets anders.
''Er is wel gesproken over contractverlenging, maar dat stelde niet echt veel voor. Die gesprekken werden al vrij snel weer afgebroken.''
Transfer
Vertonghen werd dit seizoen al in verband gebracht met diverse Europese topclubs. Onder meer Bayern München en Manchester City zouden interesse hebben in de verdediger. ''Er wordt altijd meer geschreven dan werkelijkheid is'', zegt hij daarover. ''Maar ik denk dat ik in de komende tijd wel een mooie transfer kan maken.''
Geef hem gewoon 1 miljoen per jaar. Of meer. Dat geld verdien je toch wel terug.
IK GELOOF!!!!!!
Danny Blind kent het standpunt van mensen uit het technisch hart zonder die mensen te raadplegen.
En nu weet het orakel ook al wat Vertonghen denkt.
Ik stel voor dat we Blind weer een plek geven die wél bij zijn capaciteiten past. Ik twijfel nog tussen coach van Lucky Ajax en commissaris barzaken.
En nu weet het orakel ook al wat Vertonghen denkt.
Ik stel voor dat we Blind weer een plek geven die wél bij zijn capaciteiten past. Ik twijfel nog tussen coach van Lucky Ajax en commissaris barzaken.
‘Van alle emoties wordt angst beschouwd als de meest dwingende overtuiger’ - Silvan Tomkins
Contract van Ligeon was belangrijker... Waarom konden we gisteren zien.
IK GELOOF!!!!!!
Wat een gezever weer .. Eerst roept Vertonghen dat ie niet weg wil, paar daagjes verder ligt dat toch anders.Toen riep ie dat ie klaar is voor de volgende stap, paar daagjes verder ligt het toch anders ..
Gaat Jantje nu Per wedstrijd bepalen of dat ie weg wil .. Zo van bij een redelijke pot wil ie weg, maar als ie weer eens door zijn hoeven zakt ook best bij tekenen ..
Gaat Jantje nu Per wedstrijd bepalen of dat ie weg wil .. Zo van bij een redelijke pot wil ie weg, maar als ie weer eens door zijn hoeven zakt ook best bij tekenen ..
Blij met de punten ...
Pcs. Eerst Ligeon, Dijks enzo.Rishi schreef:Contract van Ligeon was belangrijker... Waarom konden we gisteren zien.
Vertonghen gaat toch weg. Hij heeft z'n prio's lekker op orde, die Blind. Knurft.

Wanneer Ajax niet oppast, gaat Vertonghen lekker transfervrij weg. Kan er ook nog wel bij.
‘Van alle emoties wordt angst beschouwd als de meest dwingende overtuiger’ - Silvan Tomkins
Contract van Bouy is ook nog niét rond?
Blind is een Van Gaal-adept. Is te zien... Waardeloze jeugdspelers die een contract krijgen en de cash-cows gaan gratis weg..

Blind is een Van Gaal-adept. Is te zien... Waardeloze jeugdspelers die een contract krijgen en de cash-cows gaan gratis weg..

IK GELOOF!!!!!!
Vertonghen is degene die bepaald of dat ie gratis weg wil ..
Blij met de punten ...
Dat er cash-cows weggingen onder Van Gaal kwam doordat toen het Bosman-arrest in werking trad. Volgens mij is Seedorf een van de weinigen waarvoor we nog geld hebben ontvangen terwijl hij een aflopend contract had.Rishi schreef:Contract van Bouy is ook nog niét rond?
Alright, stop this nonsense. It is getting way too silly!
Hem een waardeloze aanbieding doen, is voor Vertonghen i.i.g. al een duwtje in die richting. Zie Labyad bij psv.999 schreef:Vertonghen is degene die bepaald of dat ie gratis weg wil ..
Vertonghen is 15 miljoen waard. Ligeon momenteel nog geen procent daarvan. Dus is duidelijk waar je je als TD zijnde op moet focussen.
Maar goed, dit kan geen mens verrassen. Blind is een nietsnut. Hij doet maar wat.
Het wordt anders bedoeld. TD LvG wist de contracten van Pienaar, de Jong en Maxwell niet te verlengen. Die liepen voor niets dan wel peanuts de deur uit.Khraa schreef: Dat er cash-cows weggingen onder Van Gaal kwam doordat toen het Bosman-arrest in werking trad. Volgens mij is Seedorf een van de weinigen waarvoor we nog geld hebben ontvangen terwijl hij een aflopend contract had.
Maar als AD is ie natuurlijk fantastisch geschikt. Net als Blind als TD.

Vertonghen 15 miljoen waard ? .. Duwtje in de rug d.m.v. een waardeloze aanbieding ? .. Weet jij meer dan ons Wimpey ?.wimpey schreef:Hem een waardeloze aanbieding doen, is voor Vertonghen i.i.g. al een duwtje in die richting. Zie Labyad bij psv.999 schreef:Vertonghen is degene die bepaald of dat ie gratis weg wil ..
Vertonghen is 15 miljoen waard. Ligeon momenteel nog geen procent daarvan. Dus is duidelijk waar je je als TD zijnde op moet focussen.
Maar goed, dit kan geen mens verrassen. Blind is een nietsnut. Hij doet maar wat.
Blij met de punten ...
Stukje van Ferry lezen: 'dat stelde niet veel voor'.999 schreef: Duwtje in de rug d.m.v. een waardeloze aanbieding ? .. Weet jij meer dan ons Wimpey ?.
Dat heb ik gelezen, maar waar staat dat AJAX hem een aanbieding heeft gedaan ?.wimpey schreef:Stukje van Ferry lezen: 'dat stelde niet veel voor'.999 schreef: Duwtje in de rug d.m.v. een waardeloze aanbieding ? .. Weet jij meer dan ons Wimpey ?.
Even verderop zegt Jantje weer
Dus wat wil Jantje nu zelf ..''Maar ik denk dat ik in de komende tijd wel een mooie transfer kan maken.''
Blij met de punten ...
Ik moet het helaas met je eens zijn, Lucas.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
-
Dit slaat nergens op. Dit wordt een beetje zielig, Wimpey.wimpey schreef:Hem een waardeloze aanbieding doen, is voor Vertonghen i.i.g. al een duwtje in die richting. Zie Labyad bij psv.999 schreef:Vertonghen is degene die bepaald of dat ie gratis weg wil ..
Whitey on the moon.
Jan Vertonghen
Grappig dat het juist wimpey is die het bij anderen heeft over spijkers op laag water zoeken. 

Jan Vertonghen
Ooit was er nog iets van niveau op AT, maar met steeds weer dergelijke bijdragen en 'discussies' holt het niveau net zo hard achteruit als bij Ajax 1 het geval is.
Gaan we hier nu Blind afzagen omdat Vertonghen, waarschijnlijk op advies van z'n zaakwaarnemer, in de publiciteit begint te mopperen over een contract? Kom op zeg. Dit soort spelletjes kom je continu tegen in de voetballerij. Dit betekent gewoon dat hij meer geld wil zien dan Ajax bereid is te geven of dat hij in de markt gezet moet worden.
Overigens lijkt het mij op zich helemaal niet zo'n slecht plan als Vertonghen ergens anders gaat kijken want ik heb niet het idee dat hij Ajax naar een hoger niveau gaat brengen.
Overigens lijkt het mij op zich helemaal niet zo'n slecht plan als Vertonghen ergens anders gaat kijken want ik heb niet het idee dat hij Ajax naar een hoger niveau gaat brengen.
Nil volentibus arduum