Nee hoor, De Boer bakt er heel erg weinig van. Maar ja, het is een oudvoetballer dus een hele goede trainer en heel erg intelligent.999 schreef:Waarom ben ik dan de enige die hem stelt ?.Waarom zie ik hier wel steeds de naam van een AJAX back langskomen, maar b.v. niet die van de andere teletubbies die er ook niks van bakken .. Of schrijven we deze baggerpot toe op de rekening van een ( twee ) speler ?.wimpey schreef:Dit is toch een rhetorische vraag?!999 schreef:Maar mogen we FdB iets aanrekenen, ook met hem aan het roer is het geen genieten ..
AFC Ajax - AZ 21-12-2011 KNVB-Beker
Moderator: mods
Re: AFC Ajax - AZ 21-12-2011 KNVB-Beker
Wollt ihr den totalen Mensch?
Moeilijk om het probleem te benoemen omdat er nogal veel zaken mislopen. Ik neig eerder naar een gebrek aan kwaliteit in het algemeen.wimpey schreef:Ik vind eerder dat het probleem achterin en in de organisatie ligt. Je mist een roerganger. Die rol heeft Janssen ook niet opgepakt.D_skilled schreef:Frank de Boer heeft de mogelijkheden van z'n selectie schromelijk overschat. Er moet aanvallend gewoon wat bij.
FdB is degene die Ajax kampioen maakte. Hetgeen bijv. jouw Jol niet lukte. Gewoon bij de feiten blijven. Is lastig, maar gewoon proberen.Le T. schreef: Nee hoor, De Boer bakt er heel erg weinig van. Maar ja, het is een oudvoetballer dus een hele goede trainer en heel erg intelligent.
‘Van alle emoties wordt angst beschouwd als de meest dwingende overtuiger’ - Silvan Tomkins
Dat heeft Eriksen ook veel liefhebbers opgeleverd, misschien vandaar.GangstaRiB schreef:Aisatti is een parodie op een voetballer. Een jeanette, zoals ze in Belgie zeggen.
Eens. Waar FdB natuurlijk ook deel van uitmaakt.Benji schreef: Moeilijk om het probleem te benoemen omdat er nogal veel zaken mislopen. Ik neig eerder naar een gebrek aan kwaliteit in het algemeen.
‘Van alle emoties wordt angst beschouwd als de meest dwingende overtuiger’ - Silvan Tomkins
-
Het veldspel is onderhand wel slechter dan onder Jol.wimpey schreef:FdB is degene die Ajax kampioen maakte. Hetgeen bijv. jouw Jol niet lukte. Gewoon bij de feiten blijven. Is lastig, maar gewoon proberen.Le T. schreef: Nee hoor, De Boer bakt er heel erg weinig van. Maar ja, het is een oudvoetballer dus een hele goede trainer en heel erg intelligent.
Whitey on the moon.
Ach, je zag het al aan die oefenwedstrijd in Brazilieje .. Ook de Boer is nu niet je van het, ja leuk gebrabbel in de media maar verder laat ook hij het niet zien ..
Blij met de punten ...
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Welnee. Ajax-NEC is een alltime low.GangstaRiB schreef:Het veldspel is onderhand wel slechter dan onder Jol.wimpey schreef:FdB is degene die Ajax kampioen maakte. Hetgeen bijv. jouw Jol niet lukte. Gewoon bij de feiten blijven. Is lastig, maar gewoon proberen.Le T. schreef: Nee hoor, De Boer bakt er heel erg weinig van. Maar ja, het is een oudvoetballer dus een hele goede trainer en heel erg intelligent.
Bij die Maher valt zondag wel wat te halen: opgefokt ventje.
Vertonghen kwam daar goed weg.
Vertonghen kwam daar goed weg.
Frankie valt ook heeeeel veeeeel te verwijten. Het is dat hij de aandacht niét krijgt.
IK GELOOF!!!!!!
38% balbezit. Dat Jol-effect was van korte duur.Peter schreef: Welnee. Ajax-NEC is een alltime low.
Nee, het feit is dat Ajax onder De Boer kampioen werd.wimpey schreef:FdB is degene die Ajax kampioen maakte. Hetgeen bijv. jouw Jol niet lukte. Gewoon bij de feiten blijven. Is lastig, maar gewoon proberen.Le T. schreef: Nee hoor, De Boer bakt er heel erg weinig van. Maar ja, het is een oudvoetballer dus een hele goede trainer en heel erg intelligent.
Dat zeker. Zonder alle bestuurlijke onrust had hij het al veel eerder zwaar gekregen.Rishi schreef:Frankie valt ook heeeeel veeeeel te verwijten. Het is dat hij de aandacht niét krijgt.
FdB weet nu hoe het niet moet. A.s. zondag wil ik een heel ander Ajax zien.
Je moet hopen op een FC Twente-scenario van vorig seizoen. De beker verliezen en in de competitie winnen.
Al denk ik dat het weinig uitmaakt, want dit Ajax zie ik van mijn leven niet kampioen worden. Daarvoor zit er veel te veel middelmaat.
Al denk ik dat het weinig uitmaakt, want dit Ajax zie ik van mijn leven niet kampioen worden. Daarvoor zit er veel te veel middelmaat.
ALs we het dan toch bij de feiten willen houden, Ajax had in het jaar dat het kampioen werd 2 trainers, een wedstrijd of 15 Jol en een wedstrijd of 19 de Boer.
I think I lost my fucking headache
Afgelopen .. Gemiste kans, kwa spel, kwa conditie, kwa uitslag, kwa traningskamp God mag weten wat men daar heeft uitgevreten ..
De Boer heeft zijn praatje zodadelijk weer klaar, kansen gehad enz. Zag aanknopingspunten ( die ziet ie het hele seizoen al ) .. Tja, ook de Boer valt me vies tegen ..
De Boer heeft zijn praatje zodadelijk weer klaar, kansen gehad enz. Zag aanknopingspunten ( die ziet ie het hele seizoen al ) .. Tja, ook de Boer valt me vies tegen ..
Nu pas, rijkelijk laat .. al ben ik bang dat ie helemaal niks gezien heeft ..wimpey schreef:FdB weet nu hoe het niet moet. A.s. zondag wil ik een heel ander Ajax zien.
Laatst gewijzigd door 999 op do jan 19, 2012 4:26 pm, 2 keer totaal gewijzigd.
Blij met de punten ...
En onder Jol niet. Ook een feit.Le T. schreef: Nee, het feit is dat Ajax onder De Boer kampioen werd.
Sterker nog, wie bij Ajax heeft de positie om de Boer te ontslaan? Voor de duidelijkheid, niet dat ik daar voor pleit.Benji schreef:Dat zeker. Zonder alle bestuurlijke onrust had hij het al veel eerder zwaar gekregen.Rishi schreef:Frankie valt ook heeeeel veeeeel te verwijten. Het is dat hij de aandacht niét krijgt.
Misschien vindt hij wel weer dat er heel goed is gespeeld.wimpey schreef:FdB weet nu hoe het niet moet. A.s. zondag wil ik een heel ander Ajax zien.

Jol is in 25 jaar nog nooit kampioen geworden, wimpey. Dat zegt genoeg.
Nee, een leugen, Ajax werd kampioen onder Jol en de Boerwimpey schreef:En onder Jol niet. Ook een feit.Le T. schreef: Nee, het feit is dat Ajax onder De Boer kampioen werd.
Ajax werd kampioen op 15 mei. Toen was Jol allang weg.
D_skilled schreef:Je moet hopen op een FC Twente-scenario van vorig seizoen. De beker verliezen en in de competitie winnen.
Maar dat gaat Johan en al z'n adepten binnekort heel snel veranderen in de efteling.
Louis van Gaal Louis van Gaal Louis van Gaal Louis van Gaal Louis van Gaal Louis van Gaal Louis van Gaal Louis van Gaal Louis van Gaal Louis van Gaal Louis van Gaal Louis van Gaal Louis van Gaal Louis van Gaal Louis van Gaal Louis van Gaal Louis van Gaal Louis van Gaal Louis van Gaal Louis van Gaal Louis van Gaal Louis van Gaal Louis van Gaal Louis van Gaal Louis van Gaal Louis van Gaal Louis van Gaal Louis van Gaal Louis van Gaal Louis van Gaal Louis van Gaal Louis van Gaal Louis van Gaal Louis van Gaal Louis van Gaal Louis van Gaal Louis van Gaal Louis van Gaal Louis van Gaal Louis van Gaal Louis van Gaal Louis van Gaal Louis van Gaal Louis van Gaal Louis van Gaal Louis van Gaal Louis van Gaal Louis van Gaal Louis van Gaal Louis van Gaal Louis van Gaal Louis van Gaal Louis van Gaal Louis van Gaal Louis van Gaal Louis van Gaal Louis van Gaal Louis van Gaal Louis van Gaal Louis van Gaal Louis van Gaal Louis van Gaal Louis van Gaal Louis van Gaal Louis van Gaal Louis van Gaal Louis van Gaal Louis van Gaal Louis van Gaal Louis van Gaal Louis van Gaal Louis van Gaal Louis van Gaal Louis van Gaal Louis van Gaal Louis van Gaal Louis van Gaal Louis van Gaal Louis van Gaal Louis van Gaal Louis van Gaal Louis van Gaal Louis van Gaal Louis van Gaal Louis van Gaal Louis van Gaal Louis van Gaal Louis van Gaal Louis van Gaal Louis van Gaal Louis van Gaal Louis van Gaal
Jouw grote vriend Blind natuurlijk. FdB mag wel oppassen dus. Danny heeft wel vaker iemand voor een Husqvarna messenblok aangezien.LucaS schreef: Sterker nog, wie bij Ajax heeft de positie om de Boer te ontslaan? Voor de duidelijkheid, niet dat ik daar voor pleit.