AFC Ajax - AZ 21-12-2011 KNVB-Beker
Moderator: mods
Re: AFC Ajax - AZ 21-12-2011 KNVB-Beker
Die Ligeon is me een watje... wat een papkind.
Anyway, AZ laat zien over veel meer kwaliteit te beschikken dan Ajax.
Anyway, AZ laat zien over veel meer kwaliteit te beschikken dan Ajax.
‘Van alle emoties wordt angst beschouwd als de meest dwingende overtuiger’ - Silvan Tomkins
Omdat onze backs totaal overlopen worden.Jöhnk schreef:Waarom zou je geen 4-3-3 kunnen spelen tegen AZ?
Terechte wissel trouwens: Janssen weer totaal anoniem.
‘Van alle emoties wordt angst beschouwd als de meest dwingende overtuiger’ - Silvan Tomkins
Waarom gaat Theo na zijn wissel meteen douchen? En wie gaat de ballen nemen als we in de 89e minuut een vrije trap op zijn favo positie krijgen of als dit potje na 120 minuten uitdraait op penalties?
Ik denk dat de rest van het technische hart ontzettend gemist werd in Brazilie.999 schreef:Tja, denk je zo'n trip naar Brazilie met de Boer zal nu onderhand wel eens een keertje bij terug komst laten zien dat er in ieder geval een team staat ..
Of zou men op/met/in het individu hebben getraind, dat zou veel verklaren ..
Wollt ihr den totalen Mensch?
Tja Wimpey, wissel is terecht, alleen zie ik Ozbiliz niet zo snel een verschil maken. Dat is überhaupt het punt van de huidige wisselspelers van Ajax.
Lekkere aanname...
Lekkere aanname...
Laatst gewijzigd door Rooie op do jan 19, 2012 4:02 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Eens. Dat is nix. Net als de chemie tussen de eerste 11. Het lijkt nergens op.Benji schreef:Tja Wimpey, wissel is terecht, alleen zie ik Ozbiliz niet zo snel een verschil maken. Dat is überhaupt het punt van de huidige wisselspelers van Ajax.
Dat worden deze backs in elk systeem.wimpey schreef:Omdat onze backs totaal overlopen worden.Jöhnk schreef:Waarom zou je geen 4-3-3 kunnen spelen tegen AZ?
Terechte wissel trouwens: Janssen weer totaal anoniem.
-
Nou, ik zou het eerst maar eens aan de Telegraaf vragen of het mag.Cruijff schreef:Van Cruijff en Michels wel, van FdB niet. Totaalvoetbal gaat niet om het systeem, maar om hoe de posities worden bezet. FdB verklaart 4-3-3 heilig.GangstaRiB schreef:Ho even!! Dat mag niet van Cruijff!!wimpey schreef:Suicide om met dit materiaal 4-3-3 te willen spelen. Aanvaller eraf, middenvelder erbij, De Boer!
Whitey on the moon.
Zou De Boer het echt menen als hij denkt nog kampioen te kunnen worden dit seizoen?
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
Tja, mogen we Frank niks aanrekenen als we zien hoe AJAX staat te ballen ?.
Blij met de punten ...
Echt bijzonder weinig zin in de 2e seizoenshelft...
Eens. Ik zei ook: met dit materiaal. Maar het lijkt me dat je met een extra middenvelder wat beter kunt tegenhouden.Jöhnk schreef: Dat worden deze backs in elk systeem.
Ericsen, behalve die pass, ook al weer wat wedstrijden niks laten zien ..
Blij met de punten ...
Duke schreef:Zou De Boer het echt menen als hij denkt nog kampioen te kunnen worden dit seizoen?

+1. Het is zo statisc. Zo weinig diepgang zonder bal. En zoveel balverlies. Dat wordt helemaal nix zo.Benji schreef:Echt bijzonder weinig zin in de 2e seizoenshelft...
Maar mogen we FdB iets aanrekenen, ook met hem aan het roer is het geen genieten ..
Blij met de punten ...
Dit is toch een rhetorische vraag?!999 schreef:Maar mogen we FdB iets aanrekenen, ook met hem aan het roer is het geen genieten ..

Het lijkt overigens alleen maar slechter te worden, komen nu amper meer gevaarlijk voor het doel van AZ.
Ajax-Verboekel 2-3 zi Zondag m'n AZ shirt aan en bij 2-0 5 min voor rust achter en we geven vermeer een peer ipv een sinaasappel
Kut KNVB
Nou Johan je kan aan de slag

Kut KNVB

Nou Johan je kan aan de slag

Waarom ben ik dan de enige die hem stelt ?.Waarom zie ik hier wel steeds de naam van een AJAX back langskomen, maar b.v. niet die van de andere teletubbies die er ook niks van bakken .. Of schrijven we deze baggerpot toe op de rekening van een ( twee ) speler ?.wimpey schreef:Dit is toch een rhetorische vraag?!999 schreef:Maar mogen we FdB iets aanrekenen, ook met hem aan het roer is het geen genieten ..
Laatst gewijzigd door 999 op do jan 19, 2012 4:14 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Blij met de punten ...
Daar had 'ie overigens net zo goed een penalty voor kunnen geven.
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Van het veld af stappen aub. Dit is een duidelijke pingel.
Frank de Boer heeft de mogelijkheden van z'n selectie schromelijk overschat. Er moet aanvallend gewoon wat bij.
-
Aisatti is een parodie op een voetballer. Een jeanette, zoals ze in Belgie zeggen.
Whitey on the moon.
Ik vind eerder dat het probleem achterin en in de organisatie ligt. Je mist een roerganger. Die rol heeft Janssen ook niet opgepakt.D_skilled schreef:Frank de Boer heeft de mogelijkheden van z'n selectie schromelijk overschat. Er moet aanvallend gewoon wat bij.
Dat is sinds z'n rentree al. Toch blijft Frank hem als linksbuiten opstellen.GangstaRiB schreef:Aisatti is een parodie op een voetballer. Een jeanette, zoals ze in Belgie zeggen.