Engeland en Schotland
Moderator: mods
- InnerHarbour
Re: Engeland en Schotland
What happens op the pitch stays on the pitch, eng ventje die Fransman.
YNWA
Engeland en Schotland
Nou zal ik vast niet mogen zegen dat ik IH een racistische mafkees vind.
Wel als je met 'm op een voetbalveld bent, daar mag immers alles.Jabu schreef:Nou zal ik vast niet mogen zegen dat ik IH een racistische mafkees vind.
Engeland en Schotland
Helaas kunnen degenen die het beste kunnen uitdelen vaak niet zo goed incasseren.
- raymon
- Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
- Contacteer:
Engeland en Schotland
Overigens was er geen bewijs van racisme, alleen een aanname. Nogal een verschil.
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"
Er waren toch beelden?
Alright, stop this nonsense. It is getting way too silly!
Ja, en Suarez heeft zelf ook gezegd het woord Negro gebruikt te hebben. Als het geen grond zou hebben waren ze echt wel in beroep gegaan hoor.
Volgens Suarez was er niks aan de hand, toen toch een beetje en op het eind was het toch ie gewoon heeft staan te schelden .. en dat niet alleen ..Raymon schreef:Overigens was er geen bewijs van racisme, alleen een aanname. Nogal een verschil.
Gaat om de manier waarop je iets zegt, en bij Suarez was dat dus niet omdat ie Evra zonne goeie jongen vond ..
Suarez noemde Evra zeven keer 'negro'
AMSTERDAM - Liverpool-spits Luis Suarez heeft Patrice Evra zeven keer voor 'negro' uitgemaakt. Dat blijkt uit bewijsmateriaal dat zaterdag door de Engelse voetbalbond FA is vrijgegeven.
De Uruguayaan werd na het incident door de FA voor acht wedstrijden geschorst. Suarez ontkent de speler van Manchester United racistisch te hebben bejegend.
In het rapport van een onafhankelijke commissie staat te lezen dat Evra tijdens het duel in oktober aan Suarez vroeg waarom die hem een schop gaf. "Porque tu eres negro", was Suarez' Spaanstalige antwoord, "Omdat je zwart bent."
Evra zei dat hij Suarez zou slaan als hij dat nog een keer zou zeggen, waarop Suarez in het Spaans zou hebben geantwoord dat hij niet met zwarten praat. Volgens het 115 pagina's tellende vonnis noemde de aanvaller uit Uruguay de Fransman in totaal zeven keer "negro'' (zwarte).
Taalexperts
Het rapport stelt ook dat de oud-Ajacied onbetrouwbare en tegenstrijdige verklaringen heeft gegeven over zijn aanvaringen met Evra. "De verklaring van Suarez was op enkele cruciale punten onbetrouwbaar'', zo staat in het oordeel.
''Het kwam bijvoorbeeld niet overeen met de videobeelden. Volgens Suarez bedoelde hij het woord 'negro' vriendschappelijk richting Evra. Dat is niet voor te stellen, gezien het feit dat de spelers in een felle woordenwisseling waren verwikkeld.''
Volgens de FA heeft Suarez wel beloofd het woord 'negro' nooit meer op een Engels voetbalveld te gebruiken. De bond zette taalexperts in om te beoordelen hoe racistisch Suarez woorden waren
Blij met de punten ...
- InnerHarbour
Ben trouwens benieuwd wanneer dat enge Fransmannetje, klappen gaat uitdelen.Evra zei dat hij Suarez zou slaan als hij dat nog een keer zou zeggen, waarop Suarez in het Spaans zou hebben geantwoord dat hij niet met zwarten praat. Volgens het 115 pagina's tellende vonnis noemde de aanvaller uit Uruguay de Fransman in totaal zeven keer "negro'' (zwarte).

YNWA
FA Cup Man C. - Man. U. 0 - 1 Rooney
Rood Kompany .. Twee beentjes ...
Rood Kompany .. Twee beentjes ...
Blij met de punten ...
De meest belachelijke rode kaart van 2012 is nu al gevallen.
Inderdaad. Gaat toch nergens over.wimpey schreef:De meest belachelijke rode kaart van 2012 is nu al gevallen.
United is wel een Kutteam. Waardeloos voetbal. Waar trainen ze op?
IK GELOOF!!!!!!
Als dit rood is, wordt de sliding binnenkort afgeschaft.999 schreef:Is gewoon rood ..
Rishi schreef: United is wel een Kutteam. Waardeloos voetbal. Waar trainen ze op?

Op verdomd snel en goed omschakelen misschien? Ze staan als een huis. Die Welbeck is de nieuwe Kluivert. Rooney in een vrije rol daar omheen, fantastisch duo.
0-3. Deze ploeg gaat ons helemaal in mootjes hakken, wanneer ze de UEFA Cup serieus nemen.
De nieuwe Kluivert? Hahaha goeie, Wimpey.
Natuurlijk, ze counteren leuk maar verder?
IK GELOOF!!!!!!
2 benen vooruit zonder intentie om de bal te spelen .. Wat wil JIJ nog meer ?.wimpey schreef:Als dit rood is, wordt de sliding binnenkort afgeschaft.999 schreef:Is gewoon rood ..
Blij met de punten ...
Straks na de 37e herhaling zie je het misschien wel goed...999 schreef: 2 benen vooruit zonder intentie om de bal te spelen .. Wat wil JIJ nog meer ?.

Welbeck is aanspeelpunt, atleet, beresterk, balvast, snel. Die 0-2 lag er ook wel aardig in toch?!Rishi schreef:De nieuwe Kluivert? Hahaha goeie, Wimpey.

Het is nog steeds een topploeg. En hun opleiding functioneert wél.
Dat van die twee benen klopt. Maar geen intentie om de bal te spelen?
IK GELOOF!!!!!!
Chris Smalling is ook heel goed, maar die komt dan weer niet uit de eigen opleiding. Man Utd, of beter gezegd Sir Alex Ferguson, heeft een neusje voor het halen van goede spelers/talenten.wimpey schreef:
Welbeck is aanspeelpunt, atleet, beresterk, balvast, snel. Die 0-2 lag er ook wel aardig in toch?!Fantastisch talent.
Het is nog steeds een topploeg. En hun opleiding functioneert wél.
Oh wacht ik was vergeten dat JIJ de nieuwe Cruijff bent, en tja dan duld je geen andere mening . Sorry Wimpey eeh Johan ..wimpey schreef:Straks na de 37e herhaling zie je het misschien wel goed...999 schreef: 2 benen vooruit zonder intentie om de bal te spelen .. Wat wil JIJ nog meer ?.![]()
Blij met de punten ...
Ja, hij pakt de bal omdat de speler van Man U. op springt ..Rishi schreef:Dat van die twee benen klopt. Maar geen intentie om de bal te spelen?
Blij met de punten ...
Ferguson betaalt grof geld voor die talenten. Niks eigen jeugd.
IK GELOOF!!!!!!
Aleksandar Kolarov is weer de zwakke schakel bij Man City. Moeten ze z.s.m. verpatsen. Matige verdediger.