PSV 2011-2012
Moderator: mods
Re: PSV 2011-2012
Tuurlijk, droom maar lekker weer onder je PSV dekbedje. Welterusten meneer de president...Baseman schreef:Precies daarom ben ik van mening dat het alleen maar over geld kan gaan.Oscarito schreef:kijken wat het beste is voor zijn eigen ontwikkeling.
Hij is net 18, basisspeler bij een Nederlandse topclub en hij kan bijtekenen voor een dik salaris. Waarom in hemelsnaam naar Portugal verhuizen, waar hij maar moet afwachten of hij speeltijd krijgt? Behalve tekengeld en een nog hoger salaris zie ik zo snel de reden niet.
PS: Dat hij wantrouwig is zal best, maar hij laat nu zelf ook zien waarom de voetbalwereld zo'n verrotte wereld is.
Op deze manier kan een Nederlandse voetbalclub nooit profiteren van de jeugdopleiding, alle toptalenten worden weggekocht/weggehaald voordat de 'opleidingsclub' kan profiteren.
De Nederlandse competitie is natuurlijk veel beter dan de Portugese competitie, de laatste jaren kan je vanuit de Nederlandse competitie zo makkelijk de stap naar de top zetten! Bij PSV is alles pais en vree, iedereen is er gelukkig en de nieuwe Messi's komen van heinde en verre naar Eindhoven omdat het een topclub is en al jarenlang meedoet voor de prijzen op welk front dan ook. PSV behandelt haar talenten ook als supersterren en zet ze op de eerste plaats ipv met geld te strooien. Vanuit Portugal naar Marokko is zowat de andere kant van de wereld en het klimaat is er nog slechter dan in Groot-Brittannië.
Nee, er zijn op voorhand totaal geen mogelijke andere redenen te bedenken waarom Labyad naast het geld voor Sporting zou moeten kiezen.
Er spelen ook evenveel Nederlanders in de basis daar als bij PSV..
Oké, misschien net niét.
Oké, misschien net niét.
IK GELOOF!!!!!!
Nou nou, wat een niveau zeg...is Labyad je 'mattie' ofzo?
Sporting is geen Porto en eventueel Benfica, daarbij moet hij maar afwachten of hij speeltijd gaat krijgen. Sporting ligt inderdaad dichterbij Marokko, maar als dat ene uurtje vliegen en het verschil in klimaat (!) al argumenten zijn dan is het triest gesteld met de argumenten.
Ik zeg helemaal niet dat alles beter is bij PSV, maar op zijn leeftijd is speeltijd ontzettend belangrijk en bij PSV is hij basisspeler. We hebben het over een eigen jeugdspeler van PSV die net 18 is, niet over een gearriveerde speler.
Sporting is geen Porto en eventueel Benfica, daarbij moet hij maar afwachten of hij speeltijd gaat krijgen. Sporting ligt inderdaad dichterbij Marokko, maar als dat ene uurtje vliegen en het verschil in klimaat (!) al argumenten zijn dan is het triest gesteld met de argumenten.
Ik zeg helemaal niet dat alles beter is bij PSV, maar op zijn leeftijd is speeltijd ontzettend belangrijk en bij PSV is hij basisspeler. We hebben het over een eigen jeugdspeler van PSV die net 18 is, niet over een gearriveerde speler.
Ach, misschien chargeert hij, maar je kunt op geen enkele wijze weten of hard maken dat het alleen maar om geld gaat.
I think I lost my fucking headache
Mag ik mijn eigen mening niet geven dan?
De eerste keer kan misschien wat onduidelijk zijn, maar daarna zeg ik toch duidelijk 'ik ben van mening'.
Ik heb hem een keer mogen ontmoeten maar heb verder helemaal niks met de persoon te maken.Baseman schreef:Nou nou, wat een niveau zeg...is Labyad je 'mattie' ofzo?
Jij zegt dat hij bij PSV basisspeler is, hij heeft dit seizoen inderdaad 11 wedstrijden in de basis gespeeld maar is pas een maandje onbetwiste basisspeler. Dat argument is dus niet bijzonder sterk. En laat Labyad vooral maar niet horen dat hij in dit team een eigen jeugdspeler is van 18 jaar die pas komt kijken. Lens of pak 'm beet Engelaar zijn inderdaad zoveel beter.
En dan nog, wat als Sporting de belofte doet dat Labyad bij hen in de basis komt te staan?
Ik probeer met een kritische blik te kijken naar het hoe en wat. En als ik dat doe en weet dat hij al tijden ongelukkig is bij PSV dan kan ik onmogelijk inzien dat het alleen om geld gaat. Dat jij dit wel doet heeft te maken met jouw blinde voorkeur voor PSV en een overschatting van het beleid van de club in de afgelopen jaren. Zo goed is PSV helemaal niet om over de Nederlandse competitie maar te zwijgen.
Hopelijk blijft hij anders wordt het wel heel karig gesteld met de kwaliteitsspelers bij PSV maar als ik eerlijk ben, het totaalplaatje bij Sporting is misschien wel beter voor zijn ontwikkeling.
Dat de KNVB dezelfde mening heeft zou ik maar met een korreltje zout nemen. De KNVB wil zich hier liever niet over uitspreken omdat zij daarmee de hele Nederlandse voetballerwereld op z'n kop zetten. Een fenomeen als de eenzijdige-optie kan je m.i. ook alleen internationaal aanpakken. Als de KNVB aangeeft dat het in Nederland niet is toegestaan dan zijn zij het braafste jongentje van de klas, maar kunnen de clubs hun spelers nog lastiger behouden. Dat zal zijn gevolgen hebben voor de Nederlandse competitie.Baseman schreef:De eenzijdige optie gaat in nadat Labyad een bepaald aantal wedstrijden heeft gespeeld, dat aantal haalt hij dit seizoen. Omdat hij dit seizoen 18 is en omdat hij een salarisverhoging krijgt na het ingaan van deze optie, gaat PSV er vanuit dat het wordt gezien als een nieuw contract. De KNVB heeft dezelfde mening, dus het valt alleen maar te hopen dat de Fifa dit ook vindt.
Tsja, wat is de verkeede mentaliteit? Misschien doet PSV ook wel iets niet goed bij die jongens?Baseman schreef:PS: Ojo mag inderdaad vertrekken bij PSV, PSV wil hem verhuren of verkopen.
Weer een voetballer die veel kwaliteiten heeft, behalve de juiste mentaliteit.
Van de 17 gespeelde wedstrijden in de Eredivisie heeft Labyad in 16 wedstrijden speeltijd gekregen, waarbij hij (semi)international Lens uit de basis heeft gespeeld. Verder heeft hij in (bijna?) alle Europese wedstrijden en in de bekerwedstrijden speeltijd gekregen, regelmatig als basisspeler. En dat als 18 jarige.Oscarito schreef:Jij zegt dat hij bij PSV basisspeler is, hij heeft dit seizoen inderdaad 11 wedstrijden in de basis gespeeld maar is pas een maandje onbetwiste basisspeler. Dat argument is dus niet bijzonder sterk.
Het is maar wat je een niet bijzonder sterk argument noemt.
Dat Labyad een eigen jeugdspeler is van 18 die pas net komt kijken noem jij geen feiten? Het zegt trouwens niets over zijn kwaliteiten.En laat Labyad vooral maar niet horen dat hij in dit team een eigen jeugdspeler is van 18 jaar die pas komt kijken. Lens of pak 'm beet Engelaar zijn inderdaad zoveel beter.
Wat wel wat zegt over zijn kwaliteiten is dat hij Lens uit de basis heeft gespeeld, dat is knap en ook volkomen terecht.
Als hij dat gelooft is hij wel heel erg dom...geen enkele club geeft een speler een belofte op een basisplaats.En dan nog, wat als Sporting de belofte doet dat Labyad bij hen in de basis komt te staan?
Apart dat jij mij denkt te kennen en zelfs de achtergrond van mijn woorden denkt te weten, Jomanda is er niets bij.Dat jij dit wel doet heeft te maken met jouw blinde voorkeur voor PSV en een overschatting van het beleid van de club in de afgelopen jaren.
Maar goed, jij hebt recht op je eigen mening. Het zou wel zo prettig zijn als je dat anderen ook gunt, zonder daar vreemde waardeoordelen aan te hangen.
Alsof Sporting en de Portugese competitie beter zijn.Zo goed is PSV helemaal niet om over de Nederlandse competitie maar te zwijgen.
Dat noem jij een kritische blik?
Dat is goed mogelijk, maar in het geval Ojo klopt de mentaliteit niet.Jabu schreef:Tsja, wat is de verkeede mentaliteit? Misschien doet PSV ook wel iets niet goed bij die jongens?
Dat heeft hij zelf overigens al toegegeven in een interview en het leek beter te gaan, maar schijnbaar is het niet goed genoeg. Aan zijn voetbalkwaliteiten ligt het niet.
Elfvoetbal.nlExclusief: Labyad verrast: 'Ik blijf juist bij PSV'
Opvallend nieuws van de nieuwjaarsreceptie van PSV: Zakaria Labyad bevestigt tegenover ELF Voetbal dat hij zijn contract juist gaat verlengen met vier of vijf jaar in Eindhoven, in plaats van op zoek te zijn naar een vervroegd buitenlands avontuur.
Dat is op z'n zachtst gezegd opmerkelijk, omdat de aanvaller al weken in verband wordt gebracht met een overstap naar bijvoorbeeld Sporting Lissabon. De Portugezen zouden zelfs al geïnformeerd hebben naar de overname van de Utrechter.
Labyad beschikt nu over een contract waarop nogal wat vraagtekens staan. PSV meent een tweejarige optie daarin te hebben, die de club kan lichten zodat de speler automatisch langer verbonden blijft. Maar de rechtsgeldigheid daarvan werd al door verschillende partijen in twijfel getrokken.
Daarom zou Labyad transfervrij zijn aan het eind van dit seizoen en een interessante optie zijn voor clubs als Sporting. Die geruchten doen zijn reputatie geen goed. Zo werd de speler vanmiddag uitgefloten toen hij een penalty miste in het oefenduel met MVV.
Maar hij maakt nu zelf aan al die onzekerheid een einde door hardop uit te spreken: "Ik blijf sowieso bij PSV." Dat vertelde Labyad zojuist aan ELF Voetbal op de nieuwjaarsreceptie van PSV. "Ik ga voor vier of vijf jaar verlengen hier. Hoelang precies, weten we nog niet. Daarover ben ik in gesprek met technisch directeur Marcel Brands."
Waar kwamen dan al die verhalen vandaan, dat hij weg zou willen? "Weet ik ook niet. Ik lees en hoor ook van alles, maar dat komt niet van mij. Ik wil juist bij PSV blijven, zit hier al acht jaar. En de supporters laat ik echt niet zomaar in de steek. Ik wil eerst kampioen worden."
Labyad bevestigt ook dat hij er door de nieuwe verbintenis op vooruit gaat. Het oude contract met de optie komt daardoor te vervallen.
Brands zet de woorden van Labyad even later kracht bij. "Het klopt dat ik afgelopen woensdag een heel positief gesprek heb gehad met zijn vader (eveneens zaakwaarnemer, red.). Het ziet er van beide kanten goed uit."
Houd een slag om de arm, want Elfvoetbal had indertijd een interview met Afellay bij elkaar gelogen.
Ik zou maar een paar slagen meer om de arm houden: waar komt dat verhaal in AD (zie vorige pagina) anders vandaan? 

- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Ik vind het subsidie, maar ook dan nog 'helaas' roepen. Ik vind het wel prima dat Ajax de eigen broek kan ophouden. Hoe kun je het nu jammer vinden dat je dat niet hebt joh.'Extra maatregelen als PSV geen CL speelt'
Laatste update: 6 januari 2012 20:51 info
EINDHOVEN - Een jaar geleden verkondigde Tiny Sanders een alarmerend verhaal over de financiële situatie van PSV, vrijdag hield de algemeen directeur het op de nieuwjaarsreceptie bij een waarschuwing.
Foto: ANP
Na de deal met de gemeente Eindhoven en de herstructurering van de club staat PSV er financieel aanzienlijk beter voor dan begin 2011.
''Maar als we de komende jaren geen kampioen worden of Champions League spelen, beseft iedereen dat aanvullende maatregelen volgen'', aldus Sanders. ''Wat dat betreft is voetbal keiharde business.''
De PSV-directeur benadrukte nogmaals dat de grondtransactie met de gemeente (''die staat inmiddels bekend als de sinterklaas van PSV'') niet gezien mag worden als financiële steun aan de voetbalclub. ''Geen cent subsidie ging in 98 jaar naar PSV en dat is, helaas, nog steeds zo.''
VZ
Verder is het dus gokken voor PSV. Geen CL en de boel stort daar echt in mekaar.
Huh? Een voorwaarde bij de gift van de gemeente was toch dat er niet begroot zou worden op CL deelname? En dat PSV jaarlijks verantwoording aan de gemeente kwam afleggen om te laten zien dat ze dat ook echt niet meer deden?
Hoe zit het eigenlijk met dat onderzoek van de EC?
Hoe zit het eigenlijk met dat onderzoek van de EC?
I think I lost my fucking headache
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Al lang niets over gehoord inderdaad.
Zeer opmerkelijk hoe Tiny Sanders zich telkens uitdrukt. Komt op mij dus nooit sterk over he. Drukt zich ook altijd erg ongelukkig uit.
Zeer opmerkelijk hoe Tiny Sanders zich telkens uitdrukt. Komt op mij dus nooit sterk over he. Drukt zich ook altijd erg ongelukkig uit.
Feit? Wie heeft het in godsnaam over feiten. Dat wat jij neerzet moet je vooral tegen je talentvolste speler sinds jaren uit de eigen jeugd (nog meer dan Afellay) zeggen. Misschien doen ze dat wel, weten we meteen waarom hij zo ontevreden is. Hetzelfde als zeggen tegen Pereira dat hij geen #10 is... Daar zijn ze (Pereira en pa) zo boos over geworden waarop ze uiteindelijk mede daardoor voor een andere club hebben gekozen.Baseman schreef: Dat Labyad een eigen jeugdspeler is van 18 die pas net komt kijken noem jij geen feiten? Het zegt trouwens niets over zijn kwaliteiten.
Wat wel wat zegt over zijn kwaliteiten is dat hij Lens uit de basis heeft gespeeld, dat is knap en ook volkomen terecht.
Behalve PSV dan want volgens jou heeft Labyad bij PSV automatisch een basisplaats. Dat is immers jouw grootste superargument waarbij alle andere argumenten in het niets verdwijnen.Als hij dat gelooft is hij wel heel erg dom...geen enkele club geeft een speler een belofte op een basisplaats.
Als iemand zich als een mini-Epi naar buiten gedraagt moet ie niet raar opkijken als er andere personen zijn die vinden dat de mini-Epi totaal niet kritisch is richting zijn favoriete club.Apart dat jij mij denkt te kennen en zelfs de achtergrond van mijn woorden denkt te weten, Jomanda is er niets bij.
Maar goed, jij hebt recht op je eigen mening. Het zou wel zo prettig zijn als je dat anderen ook gunt, zonder daar vreemde waardeoordelen aan te hangen.
Wat jouw privé persoontje betreft, daar heb ik totaal geen oordeel over.
Uh, waar haal jij dit uit?Alsof Sporting en de Portugese competitie beter zijn.
Dat noem jij een kritische blik?

Ik zou het overigens machtig mooi vinden als ie toch een nieuw contract bij PSV tekent.
Niet in de eerste plaats omdat dan op een positie een kluns minder in het elftal staat maar ook vanwege al die idioten die hem nu als zero hebben bestempeld. Een doelpuntje later is ie weer de hero.
Over Sanders geen kwaad woord. Dat is haast de messias geworden voor 90% van de supporters.Peter schreef:Al lang niets over gehoord inderdaad.

PSV neemt tijd voor opvolging Rutten
EINDHOVEN - PSV neemt de tijd voor de zoektocht naar een trainer voor volgend seizoen. Dat liet de directie vrijdag weten tijdens de traditionele nieuwjaarsreceptie in het Philips Stadion. De huidige trainer Fred Rutten kondigde kort voor de jaarwisseling aan na dit seizoen te stoppen.
„We hebben de achterliggende periode een aantal opties voor een nieuwe coach serieus geanalyseerd, maar zoals het er nu uitziet komt er geen trainersnieuws voor het einde van de competitie”, aldus algemeen directeur Tiny Sanders.
Technisch manager Marcel Brands gaf aan zelfs nog geen profiel te hebben opgesteld. „We hebben geen haast”, aldus Brands. „We hebben een belangrijk doel, kampioen worden, en daar ligt de focus van iedereen. Dat andere is pas volgend seizoen belangrijk. Ik heb liever een dag of een maand later de goede trainer, dan een dag te vroeg de verkeerde.”
Brands gaf aan de lijn die onder Rutten is ingezet, met veel jonge spelers, te willen continueren. „Het zou dom zijn om daar van af te wijken. We zijn namelijk op de goede weg.”
Kwinkslag
Een van de namen die in verband wordt gebracht met PSV is die van Dick Advocaat, de huidige bondscoach van Rusland. Met een kwinkslag naar de bestuurlijke onrust bij Ajax zette Sanders echter gekscherend meteen een streep door die naam. „Als we Keje Molenaar bij Ajax zien, is een advocaat bij PSV misschien toch niet zo'n goed idee.”
Blij met de punten ...
PSV 2011-2012
Wat heeft Tiny met het jaarlijks noemen van Ajax op de eigen nieuwjaarsreceptie?
- Ajaciedjuh
Scoren bij de supporters.Jabu schreef:Wat heeft Tiny met het jaarlijks noemen van Ajax op de eigen nieuwjaarsreceptie?
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
LABYAD MIKPUNT BIJ PSV-MVV
EINDHOVEN – Niet de zes doelpunten maar de zelf versierde en gemiste penalty van Zakaria Labyad sprong gistermiddag het meest in het oog tijdens de met 6-1 gewonnen oefenwedstrijd van PSV tegen eerstedivisionist MVV.
De aanvaller, die een vijfjarig contract heeft getekend bij Sporting Lissabon, werd met gemengde gevoelens ontvangen door het Eindhovense publiek. Toen hij in de tweede helft zijn opwachting maakte, klonken er bij balbezit van de Marokkaan kleine fluitconcerten door een deel van de supporters. Maar tijdens de cooling down na afloop zongen andere fans hem juist weer toe. Fred Rutten liet, op één lid na, alle selectiespelers opdraven in de oefenwedstrijd met de Limburgers. Alleen Funso Ojo, die mag vertrekken, moest op de bank blijven zitten. Atiba Hutchinson en Stijn Wuytens maakten na lang blessureleed weer hun opwachting en speelden allebei 45 minuten. Bij PSV waren Jeremain Lens, Tim Matavz, Jan Vennegoor of Hesselink, Jurgen Locadia en tweemaal Kevin Strootman verantwoordelijk voor de doelpuntenproductie. Fabio Caracciolo scoorde tegen.
PSV vertrekt dinsdag voor een trainingskamp naar La Manga. In Spanje zal er worden geoefend tegen Real Murcia en Kaiserslautern voordat op 22 januari de competitie hervat wordt tegen FC Utrecht.
Blij met de punten ...
-
Hoe kan die nou met droge ogen beweren dat de grondtransactie niet als (verkapte) subsidie gezien moet worden? Kom op zeg... wie hou je voor gek?Peter schreef:Ik vind het subsidie, maar ook dan nog 'helaas' roepen. Ik vind het wel prima dat Ajax de eigen broek kan ophouden. Hoe kun je het nu jammer vinden dat je dat niet hebt joh.'Extra maatregelen als PSV geen CL speelt'
Laatste update: 6 januari 2012 20:51 info
EINDHOVEN - Een jaar geleden verkondigde Tiny Sanders een alarmerend verhaal over de financiële situatie van PSV, vrijdag hield de algemeen directeur het op de nieuwjaarsreceptie bij een waarschuwing.
Foto: ANP
Na de deal met de gemeente Eindhoven en de herstructurering van de club staat PSV er financieel aanzienlijk beter voor dan begin 2011.
''Maar als we de komende jaren geen kampioen worden of Champions League spelen, beseft iedereen dat aanvullende maatregelen volgen'', aldus Sanders. ''Wat dat betreft is voetbal keiharde business.''
De PSV-directeur benadrukte nogmaals dat de grondtransactie met de gemeente (''die staat inmiddels bekend als de sinterklaas van PSV'') niet gezien mag worden als financiële steun aan de voetbalclub. ''Geen cent subsidie ging in 98 jaar naar PSV en dat is, helaas, nog steeds zo.''
VZ
Verder is het dus gokken voor PSV. Geen CL en de boel stort daar echt in mekaar.
En ik krijg ook gelijk antwoord op de vraag die ik aan het begin stelde: wat als PSV naast de CL grijpt. Dan komt er dus een stevige pas op de plaats. PSV is dus nu aan het pokeren en moet maar hopen dat bepaalde beslissingen (Rutte's laatste seizoen en het gezeik met spelers) niet tegen ze gaan werken.
Whitey on the moon.
Blessure van PSV'er Strootman valt mee
Laatste update: 11 januari 2012 13:23 info
LA MANGA - De knieblessure van Kevin Strootman valt mee. De middenvelder van PSV trainde woensdag nog wel apart van de groep.
Foto: ProShots
“Het voelt al weer beter, maar het blijft even wachten”, zegt hij tegen NUsport.
Strootman viel dinsdag uit in het oefenduel dat PSV speelde met Real Murcia in La Manga. De Eindhovenaren wonnen die wedstrijd met 1-0.
Trainer Fred Rutten is blij dat de kwetsuur van Strootman meevalt. “Nadat Kevin wat heeft gelopen, kreeg hij minder last. Het is jammer voor Amsterdam, maar hij is er waarschijnlijk snel weer bij.”
PSV hervat de competitie op zondag 22 januari tegen FC Utrecht.
Laatste update: 11 januari 2012 13:23 info
LA MANGA - De knieblessure van Kevin Strootman valt mee. De middenvelder van PSV trainde woensdag nog wel apart van de groep.
Foto: ProShots
“Het voelt al weer beter, maar het blijft even wachten”, zegt hij tegen NUsport.
Strootman viel dinsdag uit in het oefenduel dat PSV speelde met Real Murcia in La Manga. De Eindhovenaren wonnen die wedstrijd met 1-0.
Trainer Fred Rutten is blij dat de kwetsuur van Strootman meevalt. “Nadat Kevin wat heeft gelopen, kreeg hij minder last. Het is jammer voor Amsterdam, maar hij is er waarschijnlijk snel weer bij.”
PSV hervat de competitie op zondag 22 januari tegen FC Utrecht.
Wat heeft die gozer een complex zeg...