Een loyale assistent met ervaring als TD, TM, hoofdtrainer topclub, assistent topclub, jeugdtrainer en hoofd opleidingen zou in dat geval voor Louis een geweldige ondersteuning zijn bij psv.

Moderator: mods
Ja. Net als bij AZ: om revanche te nemen op Ajax.Peter schreef:Mocht hij het bij Ajax niet worden, dan ik hem daar nog wel opduiken ook.
Voor korte duur. LvG in combi met warm, gezellig, gevulde koeken gaat niet lang goed.Zijn we dan mooi klaar mee, want dan heeft PSV de beste trainer van de Eredivisie.
De enige die er telkens over begint is Rutten zelf. Hij legt verder de druk er in ieder geval weer op. Ontzettende oelewapper.Rutten: ‘Mijn vertrek wordt groter gemaakt dan het is’
Woensdag, 4 januari 2012 om 20:55
Fred Rutten is er alles aan gelegen om met ten minste met één prijs afscheid te nemen bij PSV. De trainer won in Eindhoven nog geen zilverwaar, maar is momenteel nog in de race op drie fronten: de competitie, de Europa League en de KNVB-Beker. “Het liefst pak ik ze alle drie, maar dat is moeilijk. De hoofddoelstelling is dat PSV weer in de Champions League gaat spelen”, aldus de coach op de officiële clubwebsite.
/
“Als er niet veel gekke dingen gebeuren op de transfermarkt, denk ik dat wij een heel lange adem kunnen hebben”, vervolgt de 49-jarige Wijchenaar. “In onze spelersgroep gaat er niets gebeuren, denk ik. Of ik opgelucht ben? Ik liep een aantal maanden terug hier ook gelukkig rond, dus nee. Je kunt ons vergelijken met politici. Je moet een olifantenhuid hebben, maar ook een olifantengeheugen. Je slaat dingen op en die bewaar je.”
“Mijn vertrek wordt groter gemaakt dan het is. Het contract loopt ten einde en dan is het heel normaal dat er dan een beslissing wordt genomen. Nou, ik heb die beslissing genomen. PSV was een mooi project waarin een aantal zaken is gerealiseerd. Tuurlijk, wij hebben de eerste twee jaar geen prijs gepakt, maar dat kan dit jaar nog gebeuren. We staan er goed voor, zijn op drie fronten nog actief en enkele spelers hebben de kans gekregen. En we hebben nu een team dat economisch veel waarde heeft, waar de rek nog lang niet uit is.”
Rutten weet zelf nog niet waar zijn toekomst ligt. “Wat ik zelf ga doen, weet ik nog niet. Dat meen ik uit de grond van mijn hart. Misschien pak ik wel een sabbatical. Ik wil interessante projecten. Bijvoorbeeld wat ik bij PSV en FC Twente heb gedaan. In het buitenland werken is ook aantrekkelijk. Maar dat houdt mij eerlijk gezegd niet bezig. Maar ik stap niet overal zomaar in, want je moet er voor de volle honderd procent achter staan.”
VZ
In combinatie met geitenwollen sokken en kaas ging het best aardig.wimpey schreef:Voor korte duur. LvG in combi met warm, gezellig, gevulde koeken gaat niet lang goed.Zijn we dan mooi klaar mee, want dan heeft PSV de beste trainer van de Eredivisie.
Je vergeet te vermelden dat Labyad de eenzijdige verlenging met 2 jaar pas vorig jaar heeft getekend, toen hij wel 18 was...juist daarom denkt PSV heel sterk te staan, al speelt ook mee dat Labyad financiele vooruitgang boekt na het ingaan van die verlenging (wat een belangrijk item is in de reglementen van de Fifa hierover).Oscarito schreef: Labyad is echter ook nog eens minderjarig op het tijdstip van tekenen en PSV kan hoog en laag springen maar als Labyad naar het DRC of CAS stapt zien die gewoon een contract van drie jaar met een optie van plus X jaar voor zich liggen voor een minderjarige speler.
In het betreffende interview geeft Brands aan niemand uit te sluiten, ook niet trainers waarmee hij eerder heeft gewerkt zoals LvG (en Advocaat en Jol en Verbeek).wimpey schreef:Brands sluit LvG niet uit als trainer van psv
Kruip jij anders weer even onder je PSV-dekbedje...Baseman schreef:Je vergeet te vermelden dat Labyad de eenzijdige verlenging met 2 jaar pas vorig jaar heeft getekend, toen hij wel 18 was...juist daarom denkt PSV heel sterk te staan, al speelt ook mee dat Labyad financiele vooruitgang boekt na het ingaan van die verlenging (wat een belangrijk item is in de reglementen van de Fifa hierover).Oscarito schreef: Labyad is echter ook nog eens minderjarig op het tijdstip van tekenen en PSV kan hoog en laag springen maar als Labyad naar het DRC of CAS stapt zien die gewoon een contract van drie jaar met een optie van plus X jaar voor zich liggen voor een minderjarige speler.
Volgens mij tekent Labyad binnenkort 'gewoon' een nieuw contract, maar wordt Sporting gebruikt om zijn salaris op te hogen.
Als er niets zou spelen had hij het allang ontkend. Die is dus op zeker weg.Portugese media melden ook akkoord Labyad met Sporting
Inmiddels melden Portugese media na eerdere verwijzingen naar De Telegraaf ook zelf dat Sporting Lissabon een akkoord zou hebben bereikt met Zakaria Labyad over een contract voor 5 seizoenen. In november was een en ander al vergevorderd. Volgens O Jogo bereikten beide technisch directeur Carlos Freitas van Sporting Lissabon begin januari een principe-akkoord met Labyad en zouden alle juridische stappen genomen zijn om de overgang af te ronden. Alleen PSV zou nog geïnformeerd moeten worden over de overgang komende zomer.
PSV Netwerk
Labyad zelfde wilde tegenover O Jogo niet reageren. "Sorry, maar ik kan er op dit moment niets over zeggen. Echt niet."
PN
Jabu schreef:Waarom op je 18e naar Sporting? (No offense Duvel en joey!)
Waard€ring natuurlijk. Transfervrij ergens binnenkomen betekent tekengeld vangen.Jabu schreef:Waarom op je 18e naar Sporting? (No offense Duvel en joey!)
Natuurlijk zouden die niet verboden moeten worden. Dat standpunt getuigt echt van economisch onbegrip. Het afschaffen van eenzijdige opties kent alleen verliezers.Oscarito schreef:Eenzijdige opties zouden trouwens geheel verboden moeten worden maar dat terzijde.
Rishi schreef:Waarom, AR?
Klopt, ik had het verkeerd begrepen.Oscarito schreef:Daarbij is het contract gewoon hetzelfde contract als dat hij in 2009 ondertekende met de tussentijdse verlenging.
Waarom kan dat geen andere reden hebben?Baseman schreef:Als hij vertrekt bij PSV kan dat alleen maar over geld gaan,
Zijn pa is daar niet toe in staat. Die behartigt hem alleen omdat het geld dan in de familie blijft en ik geef hem groot gelijk. Voor contractonderhandelingen/juridisch advies maar ook voor het contacten leggen met andere clubs zijn er andere personen in het spel. De persoon die Schaars en van Wolfswinkel ook naar Sporting heeft gebracht heeft Labyad daar ook aanbevolen.wimpey schreef:Waard€ring natuurlijk. Transfervrij ergens binnenkomen betekent tekengeld vangen.Jabu schreef:Waarom op je 18e naar Sporting? (No offense Duvel en joey!)
Wanneer z'n pa (tevens zaakwaarnemer) z'n vak verstaat, zal hij met de aanbieding die Sporting gedaan heeft de deur plat lopen bij andere clubs om er het optimale uit te halen.
Stel ik heb een eigen bedrijf en jij werkt voor mij. Je eerste contract is drie jaar met een eenzijdige optie voor twee jaar voor het bedrijf.Ajax Rules schreef:Natuurlijk zouden die niet verboden moeten worden. Dat standpunt getuigt echt van economisch onbegrip. Het afschaffen van eenzijdige opties kent alleen verliezers.Oscarito schreef:Eenzijdige opties zouden trouwens geheel verboden moeten worden maar dat terzijde.
Bij Labyad gaat het juist niet om geld, hij is al lang ontevreden bij PSV door bepaalde factoren. Komt ook omdat hij een beetje wantrouwig is en geef hem eens ongelijk. De voetbalwereld denkt alleen aan zichzelf. Hij heeft niet voor niets gebroken met Treffers en zal vanaf nu doen wat iedereen al doet, kijken wat het beste is voor zijn eigen ontwikkeling.Baseman schreef:Mmm, ik was positief omdat Labyad zich buiten de discussie hield...maar dat is nu helaas ook voorbij.
Hij sluit overigens niet uit dat hij blijft, maar dat hij vindt dat hij transfervrij gaat zijn kan weinig positiefs brengen.
Als hij vertrekt bij PSV kan dat alleen maar over geld gaan, triest dat iemand van 18 daar de voorkeur aan geeft.
Precies daarom ben ik van mening dat het alleen maar over geld kan gaan.Oscarito schreef:kijken wat het beste is voor zijn eigen ontwikkeling.