Engeland en Schotland
Moderator: mods
Re: Engeland en Schotland
Door de fans wordt Kenny Dalgish op handen gedragen.
Hij heeft voor een godsvermogen mogen investeren in pure middelmaat. Luis Enrique is z'n enige goede aankoop.

Zelfs een Blinde kan dat beter.Peter schreef: Bizar te noemen. Het is bijna knap om zo slecht met je geld om te springen.

Voor 15% van dat bedrag pluk je voor die posities spelers uit de eredivisie die niet minder zijn. Ik vind Carroll bijv. minder dan pak 'm beet Dost.
Je vergeet Suarez.D_skilled schreef: Luis Enrique is z'n enige goede aankoop.
Je hebt gelijk. Al kun je twisten in hoeverre Dalgish een rol heeft gespeeld in het halen van Suarez. Hij kwam toen net bij de club.
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
City is koning in het kapotslaan van geld, maar dan heb ik liever wat van die 25 miljoen klantjes van hun.
Silva en Aguero zijn de sterspelers van Manchester City. Die maken het verschil.
Voor het geld dat die 4 van Liverpool kostten, haalt City dus Dzeko, Yaya Touré en Silva.Peter schreef:City is koning in het kapotslaan van geld, maar dan heb ik liever wat van die 25 miljoen klantjes van hun.
Die Carroll, ik kijk met verbazing. 40 miljoen voor een spits die niet eens positie kan kiezen en 0 explosief is. Die jongen doet maar wat.
Tjesus, ga je nu op de JC toer .. tjonge tjonge .. Als de bal over de zijlijn is kan je ook niet scoren ..wimpey schreef:Wanneer iemand de bal niet verliest, kan de tegenstander niet scoren. Lijkt me.999 schreef:Waar heb je het nu weer over ?.wimpey schreef:
Hoe wil je een goal maken wanneer je de bal niet hebt?!
Is gewoon een houdbare bal .. Simpel ..
Blij met de punten ...
Kuyt kan na dit seizoen beter gaan afbouwen bij Feyenoord. Eruit gehaald voor de gekke Bellamy. Gerard voor Adam.
- peter
City haalt eigenlijk altijd wel spelers die wat kunnen. Die Kompany is ook voor een bedrag van 8.5 miljoen gehaald. Voltreffer. Het kost al met al klauwen met geld, maar ze slaan het wel stuk op verdomd goeie spelers.
Misschien neemt BvM hem wel mee naar psv als vervanger van Labyad.D_skilled schreef:Kuyt kan na dit seizoen beter gaan afbouwen bij Feyenoord.

Nou... Voor Bellamy en Santa Cruz hebben ze bijv. ook een sloot geld betaald. Maar ze slaan idd weinig echte flaters.Peter schreef:City haalt eigenlijk altijd wel spelers die wat kunnen.
Topper. Was ie bij HSV al. Mooie stijl ook, echte atleet.Die Kompany is ook voor een bedrag van 8.5 miljoen gehaald. Voltreffer.
Nee, Kuyt zie ik alleen teruggaan naar Feyenoord. Hij en van Bommel zitten in hun nadagen. Eigenlijk kan BvM het niet maken om met die twee op het EK in de basis te starten.
- InnerHarbour
Ik zie dit nu pas, tot tweemaal dreigen, niets doen en na afloop huilie huilie doen bij de pers, wat een loser is die Franse nicht maar altijd makkelijk voor iedereen om te weten hoe je hem uit zijn spel krijgt.
Evra vloekte de eerste keer tegen Suarez, toen hij de spits van Liverpool vroeg waarom hij hem had neer geschopt. Daarop antwoordde Suarez: „Omdat je zwart bent.”
Evra in het Spaans: „Zeg dat nog eens en ik sla je neer.”
Suarez: „Ik praat niet tegen zwarten.”
Evra, woedend, vervolgend in het Spaans: „Oké, ik denk dat je nu klappen gaat krijgen.”
Suarez antwoordde daarop: „Vale, negro, negro, negro.’’ (Oké, zwartje, zwartje, zwartje…)
YNWA
Dat hangt van hun vervangers af, hè.
Nog steeds eens met Boem.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
Ik vreet m'n sofa op wanneer Liverpool vanavond scoort. Wat een ideeenloos zootje.
Man City met 10 man verder. Misschien dat ze nu meer kans maken om te scoren, Liverpool.
Laatst gewijzigd door D_skilled op di jan 03, 2012 10:30 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Rood voor Barry. 2 * geel.
- peter
Slaat nergens op die rode kaart.
Wát een domme, domme overtreding. Toure speelde de bal te ver voor zich uit.
3-0.
3-0.
Uh huh.D_skilled schreef:Man City met 10 man verder. Misschien dat ze nu meer kans maken om te scoren, Liverpool.
Waarom vliegt die Skrtel er niet af?

Maxi erin. Nog zo'n doorsnee speler.
Liverpool is echt Eenheidsworst FC.

Liverpool is echt Eenheidsworst FC.
We hebben ze vorig seizoen toch gezien in de EL tegen FC Utrecht. Toen was het al niet veel. De aankopen van Dalgish hebben Liverpool niet veel verder gebracht.
De aankopen van Wenger bakken er ook weinig van: Mertesacker, Gervinho, Andre Santos, Arteta. Ook niet je dat...
En De Gea is bij Man U z'n basisplek kwijt ten koste van Lindegaard. Man U of Arsenal had ook gewoon Steek kunnen halen natuurlijk.
En De Gea is bij Man U z'n basisplek kwijt ten koste van Lindegaard. Man U of Arsenal had ook gewoon Steek kunnen halen natuurlijk.