Uche uche .. 1 - 2 Peter ..Peter schreef:Late gelijkmaker tegen Chelsea voor de Wolves. Kan wel eens het einde voor Villas Boas betekenen.
Zeg dan niks

Moderator: mods
Uche uche .. 1 - 2 Peter ..Peter schreef:Late gelijkmaker tegen Chelsea voor de Wolves. Kan wel eens het einde voor Villas Boas betekenen.
Zou die Jol dan toch wat kunnen?999 schreef:En ook Arsenal kopje onder tegen Fullham ..
Weet ik niet, vind ik ook niet zo belangrijk.Maar tis wel geinig om te zien, en dat Wenger sakkerend het veld af loopt ..Zeux schreef:Zou die Jol dan toch wat kunnen?999 schreef:En ook Arsenal kopje onder tegen Fullham ..
Natuurlijk kan Jol wat heeft dat ook voldoende bewezen, Jol was alleen niet de juiste trainer voor Ajax, hij werd simpelweg niet gepruimd, was geen Ajacied, zou dat ook nooit worden en was verliefd op kopen en dan vooral van veteranen. Ik had goede hoop dat hij het bij Ajax zou maken, maar het is niet gelukt, jammer, tis een fijne vent en ik gun hem het beste bij Fulham.Zeux schreef:Zou die Jol dan toch wat kunnen?999 schreef:En ook Arsenal kopje onder tegen Fullham ..
Klopt. Vreemd dat hij bij psv niet wordt genoemd, gezien Brands - RKC.InnerHarbour schreef: Natuurlijk kan Jol wat heeft dat ook voldoende bewezen
Heb je iets tegen die man? Ik denk dat Abra hem 'gewoon' de tijd gaat geven om een nieuw elftal te bouwen.Peter schreef: Kan wel eens het einde voor Villas Boas betekenen.
Je bent bang dat Man City die aankopen bij psv wil ophalen gezien het woord 'shit'?D_skilled schreef:Shit, Mancini zal door dit verlies weer gaan zeuren over aankopen.
Juist niet. Man met veel uitstraling en dat doet het altijd goed in Huize Pietro.wimpey schreef: Heb je iets tegen die man? Ik denk dat Abra hem 'gewoon' de tijd gaat geven om een nieuw elftal te bouwen.
Liverpool accepteert zware schorsing Suarez
LONDEN - Liverpool heeft alsnog de zware schorsing van sterspeler Luis Suarez geaccepteerd. De voormalige Ajacied werd vorige maand voor acht wedstrijden uitgesloten wegens een serie van racistische beledigingen tegen Patrice Evra van Manchester United. Hij moet tevens een boete van 50.000 euro betalen.
Zowel Liverpool als Suarez overwoog na het vonnis van de tuchtcommissie van de Engelse voetbalbond (FA) in beroep te gaan. Na bestudering van het uitvoerige rapport, dat de FA zaterdag naar buiten bracht, besloot de clubleiding de straf voor de Uruguayaan niet meer aan te vechten. Zijn schorsing ging dinsdagavond al in bij de uitwedstrijd tegen Manchester City.
Volgens het 115 pagina's tellende vonnis heeft Suarez opponent Evra in oktober tijdens de wedstrijd tussen Liverpool en Manchester United zeven keer racistisch beledigd. De voormalige topscorer van de eredivisie heeft volgens de tuchtcommissie tevens onbetrouwbare en tegenstrijdige verklaringen afgegeven over zijn verbale wangedrag.
Hoe wil je een goal maken wanneer je de bal niet hebt?!999 schreef:Mwah, die goal heeft toch niks met dat balverlies te maken ..
Waar heb je het nu weer over ?.wimpey schreef:Hoe wil je een goal maken wanneer je de bal niet hebt?!999 schreef:Mwah, die goal heeft toch niks met dat balverlies te maken ..
Wanneer iemand de bal niet verliest, kan de tegenstander niet scoren. Lijkt me.999 schreef:Waar heb je het nu weer over ?.wimpey schreef:Hoe wil je een goal maken wanneer je de bal niet hebt?!999 schreef:Mwah, die goal heeft toch niks met dat balverlies te maken ..
Bizar te noemen. Het is bijna knap om zo slecht met je geld om te springen.wimpey schreef:Henderson, Carroll, Adam en Downing hebben met z'n 4-tjes bijna 100 miljoen euro gekost. Wat een armoe.