Peter schreef:Je moet spelen om in Oranje te spelen. Komt dat even mooi uit.

Moderator: mods
Peter schreef:Je moet spelen om in Oranje te spelen. Komt dat even mooi uit.
Heeft niets met de competitie te maken. Ik vond Amauri een spits die alles in zich had. Achteraf is het makkelijk praten.Rishi schreef:Nou nou..
Wereldtop? De Italiaanse competitie is het niét meer, Peter. Face it. Af en toe heeft een team een uitschieter.
City schijnt De Rossi te willen, las ik vandaag.Peter schreef:Heeft niets met de competitie te maken. Ik vond Amauri een spits die alles in zich had. Achteraf is het makkelijk praten.Rishi schreef:Nou nou..
Wereldtop? De Italiaanse competitie is het niét meer, Peter. Face it. Af en toe heeft een team een uitschieter.
Een bod op Hulk van 100 miljoen schijnt in de maak te zijn.Jöhnk schreef:Zou Villas Boas er nu uitgegooid worden? Abramovich z'n grote vrind Hiddink is vrij.
Gaat lekker bij Man U.Britse tabloids smullen van 'knallende ruzie' tussen Ferguson en Rooney
Wayne Rooney ontbrak zaterdag in de thuiswedstrijd van Manchester United tegen Blackburn Rovers (2-3 verlies). De regerend landskampioen van Engeland gaf via de officiële kanalen aan dat de aanvaller met lichte fysieke klachten kampt, maar volgens diverse Britse tabloids is er iets heel anders aan de hand. Rooney, die het verloren thuisduel vanaf de tribunes van het Old Trafford bekeek, zou afgelopen week namelijk 'knallende ruzie' met manager Sir Alex Ferguson hebben gehad.
Manchester United won afgelopen maandag, op Boxing Day, met 5-0 van Wigan Athletic. Rooney, Darron Gibson (die zaterdag ook op de tribune zat) en Jonny Evans (geblesseerd) zouden de overwinning 's avonds met een diner hebben gevierd. Een dag later op de training vertelde het drietal op de training over hun uitstapje en zo kreeg ook Ferguson hoogte van hun activiteiten. Rooney moest na de training op het kantoor van de Schot komen en kreeg een fikse uitbrander. De regelgeving van Manchester United staat niet toe dat spelers op maandag 'uitgaan'.
Rooney, Gibson en Evans werden gedwongen om afgelopen woensdag, hun vrije dag, extra te trainen. De Engels international kreeg vrijdag te horen dat hij tegen Blackburn Rovers niet zou spelen en kreeg volgens diverse Britse tabloids ook een boete van zes cijfers. Rooney zou woedend zijn over de 'oneerlijke' beslissing van Ferguson, die zaterdag liever voor vijf jongelingen op de bank koos. De zeventigjarige manager gaf na afloop aan dat Rooney in aanloop naar het duel met de laagvlieger 'niet lekker' had getraind en dat hij waarschijnlijk voor het midweekse duel met Newcastle United alweer inzetbaar zou zijn. Dat geldt naar alle waarschijnlijkheid ook voor Gibson, die nota bene maandag tegen Wigan voor het eerst aan het startsignaal verscheen.
Wees niet bang. In Nederland speelt er niemand die met dat niveau meekan.D_skilled schreef:Shit, Mancini zal door dit verlies weer gaan zeuren over aankopen.
Misschien had Suarez moeten zeggen dat Evra alleen maar bij M.U. voetbald ( zit ) omdat ie zwart is, hier kom je daarmee gemakkelijk mee weg ..SUAREZ VOOR SCHUT GEZET DOOR FA
LONDEN – Luis Suarez is door de Engelse voetbalbond (FA) voor schut gezet in de al elf weken durende tuchtzaak rond zijn racistische uitlatingen jegens Manchester United-verdediger Patrice Evra. De FA, die de ex-Ajacied voor acht duels wil schorsen maar de speler voor 13 januari nog kans geeft om in beroep te gaan, vindt dat de verklaringen van Suarez ’onbetrouwbaar’ zijn gebleken. Daarmee lijkt een beroepszaak gedoemd te mislukken.
Met een onderzoeksrapport van 115 pagina’s toonde de Engelse tuchtcommissie dit weekend aan dat Suarez minimaal zeven keer het woord ’neger’ heeft gebruikt tegenover Evra. Hij zou tegen de Franse linksback tijdens een discussie op het veld onder meer hebben gezegd: „Ik praat niet met zwarten.” Suarez gaf wel toe dat hij het woord ’neger’ een aantal keren had gebruikt, maar dat dit niet zo rot was bedoeld. De videobeelden laten volgens de FA echter zien dat er van enige vriendelijkheid tegenover Evra totaal geen sprake was. De FA zegt dat de verklaring van Evra juist wél geloofwaardig is en naadloos aansluit bij de beelden. De conclusie in het rapport is dat het volgende heeft plaatsgehad:
Evra vloekte de eerste keer tegen Suarez, toen hij de spits van Liverpool vroeg waarom hij hem had neer geschopt. Daarop antwoordde Suarez: „Omdat je zwart bent.”
Evra in het Spaans: „Zeg dat nog eens en ik sla je neer.”
Suarez: „Ik praat niet tegen zwarten.”
Evra, woedend, vervolgend in het Spaans: „Oké, ik denk dat je nu klappen gaat krijgen.”
Suarez antwoordde daarop: „Vale, negro, negro, negro.’’ (Oké, zwartje, zwartje, zwartje…)
Je vergeet Roy Keane nog.Jabu schreef:Beckham, Stam, Van Nistelrooy, Rooney...
http://voetbalzone.nl/doc.asp?uid=155672wimpey schreef:Een bod op Hulk van 100 miljoen schijnt in de maak te zijn.Jöhnk schreef:Zou Villas Boas er nu uitgegooid worden? Abramovich z'n grote vrind Hiddink is vrij.![]()
Ze hebben net 15 mill voor VB betaald, toch? Hij zal een nieuw elftal mogen bouwen. Ze hebben bijv. net Cahill gekocht.
Of zou iemand die met Rusland en Turkije eindtoernooien misloopt en 2 keer zo oud is als VB er meer uit halen dan Ancelotti en VB?