Engeland en Schotland

Serie A en B, Primera Division, Premier League, Champions League en UEFA cup

Moderator: mods

999

Re: Engeland en Schotland

Bericht door 999 » di dec 20, 2011 10:20 pm

Tja, die willen een voorbeeld stellen lijkt me.En pakken um maar mee voor zijn geduikel etc. lijkt wel ..
Blij met de punten ...

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » di dec 20, 2011 10:49 pm

Ik vind het een belachelijke schorsing. Staat niet in verhouding tot wat er gebeurd bij sommige overtredingen die met een beetje pech een loopbaan kunnen beëindigen.

Daarnaast ben ik erg benieuwd naar de bewijsvoering die ze gebruiken. Je moet wel héél zeker van je zaak zijn om iemand 8 wedstrijden te schorsen. dan moet er echt meer zijn dan de verklaring van 1 speler.
Nil volentibus arduum

Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner

Bericht door Duke » di dec 20, 2011 10:59 pm

Ik zou gewoon Blatter als getuige oproepen.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

999

Bericht door 999 » di dec 20, 2011 11:38 pm

:smallgrin.gif:
Blij met de punten ...

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » wo dec 21, 2011 6:55 am

Helemaal van de pot gerukt die politiek correcte sukkels, 8 wedstrijden schorsing omdat je neger tegen een neger zegt. Ik hoop dat die Franse matennaaier de eerst volgende wedstrijd zijn been op 10 plaatsen breekt, de Jong maar eens rechtsbuiten laten spelen.
YNWA

Pietje

Bericht door Pietje » wo dec 21, 2011 10:47 am

John Terry durfden ze na een vergelijkbare situatie niet aan te pakken. Riekt toch wel heel erg naar klassejustitie.

Cruijff
AT Toto winner 14/15

Bericht door Cruijff » zo dec 25, 2011 12:34 am

Dat is inderdaad erg laf van de FA...

...Zit er verder nog iemand Blue Moon Rising te kijken op Eredivisie Live? Ik schakel helaas een beetje laat in, dus ik hoop dat deze documentaire de komende twee weken nog een aantal maal herhaald wordt. Is een aanrader! :biggthumpup.gif:

raymon
Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
Contacteer:

Engeland en Schotland

Bericht door raymon » zo dec 25, 2011 3:06 pm

Pietje schreef:John Terry durfden ze na een vergelijkbare situatie niet aan te pakken. Riekt toch wel heel erg naar klassejustitie.
Dat is niet waar, onderzoek is nog bezig (of net afgerond en wachtend op vervolg).
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"

Pietje

Bericht door Pietje » zo dec 25, 2011 5:00 pm

Het onderzoek van de Britse Justitie. Volgens mij heeft de FA zijn oordeel al gegeven en hem vrijgesproken. Al kan het zijn dat ze wachten op het resultaat van het onderzoek van justitie.

ferry

Bericht door ferry » zo dec 25, 2011 7:16 pm

Pietje schreef:Het onderzoek van de Britse Justitie. Volgens mij heeft de FA zijn oordeel al gegeven en hem vrijgesproken. Al kan het zijn dat ze wachten op het resultaat van het onderzoek van justitie.
De FA wacht het strafrechtelijk onderzoek af. Terry moet in februari voorkomen.
In dit artikel kan je erover lezen.

Pietje

Bericht door Pietje » zo dec 25, 2011 8:23 pm

Oke, gelezen. Bedankt. :biggthumpup.gif:

De FA heeft het onderzoek dus stopgezet omdat ze de resultaten van de Britse justitie willen afwachten. Ik had begrepen dat ze het onderzoek gewoon stop hadden gezet omdat ze niets konden vinden.

Cruijff
AT Toto winner 14/15

Bericht door Cruijff » zo dec 25, 2011 9:11 pm

Toch ruik ik al dat er een luchtje omheen hangt dat John Terry straks wegens gebrek aan bewijs vrij zal worden gesproken terwijl ze tegen Suarez ook geen concreet bewijs hadden. Persoonlijk geloof ik het Negro verhaal wel, op dit vlak acht ik Luis integer.

999

Bericht door 999 » wo dec 28, 2011 7:09 pm

Tweede schorsing voor Suarez

AMSTERDAM - Een week nadat de FA hem voor acht duels schorste vanwege vermeende racistische uitlatingen aan het adres van Manchester United-verdediger Patrice Evra is Luis Suarez voor één wedstrijd geschorst voor het opsteken van zijn middelvinger richting het publiek van Fulham.

De voormalige Ajacied moet ook een boete van ruim twintigduizend euro betalen voor het incident dat begin deze maand plaatsvond.

Suarez erkende de overtreding, zo meldt Sky Sports, en mist nu het duel van vrijdag met Newcastle United.
Uit foto’s in Engelse kranten blijkt duidelijk dat de spits zijn middelvinger toonde.

Overigens heeft Suarez beroep aangetekend tegen zijn straf voor het racisme-incident.
“Het is een van de zwaarste sancties die is opgelegd in het Engelse voetbal en lijkt daarmee buiten proporties'', meldde zijn advocaat Alejandro Balbi vorige week.
Blij met de punten ...

GangstaRiB

Bericht door GangstaRiB » wo dec 28, 2011 8:51 pm

Vergane glorie nu op Sport 1: Celtic - Rangers.

Er spelen niet eens meer topspelers die hun carriere aan het afbouwen zijn....
Whitey on the moon.

peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter » wo dec 28, 2011 9:05 pm

Heb toevallig Celtic tegen Udinese gekeken, maar daar zit dus helemaal geen voetbal in. Samaras kan nog wel eens wat. Hooper is een bijtertje, en typerend voor het elftal. Geen overzicht. Voor de rest zie je dan die Majstorovic nog rondlopen, maar dat kan ook echt niet meer. Het is al met al gewoon niet goed inderdaad (en volgens mij is Rangers nog minder).

Beetje negatief, maar het is wel leuk om te kijken. Ze roeien iedere bal naar voren en zetten vervolgens druk. Het is net rugby. :smallgrin.gif:

999

Bericht door 999 » wo dec 28, 2011 9:27 pm

Celtic - Rangers doet pijn aan je ogen ...
Blij met de punten ...

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » do dec 29, 2011 11:39 pm

En ook aan je oren!

Het voetbal is inderdaad niet om aan te zien maar wat maken ze daar een herrie. Geweldige ervaring om daar een keer bij te mogen zijn. Ik heb er van genoten. Met name de fase na de 1-0 staat gewoon echt iedereen in het stadion te springen en te zingen. Op het uitvak na dan... :smallgrin.gif:
Nil volentibus arduum

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » vr dec 30, 2011 2:55 pm

'Neger? Zo noemen ze mij in Uruguay vaak liefkozend'

Donkere ploeggenoot neemt het op voor Suárez
Luis Suárez kan op veel steun rekenen in zijn strijd tegen de Engelse voetbalbond FA. De spits werd na vermeende racistische opmerkingen aan het adres van Manchester United-verdediger Patrick Evra voor acht duels geschorst, maar gaat in beroep. Naast zijn werkgever Liverpool en ploeggenoten nemen ook enkele medespelers uit het Uruguayaanse elftal het voor hem op.

© REUTERS
Alvaro Pereira, met wie Suárez afgelopen zomer de Copa America veroverde, vindt dat Evra een code gebroken heeft. 'Wat op het veld gebeurt of gezegd wordt, blijft op het veld', vindt de back van Porto. 'Manchester United heeft gewoon proberen te profiteren van de situatie en de beste speler van een concurrent willen uitschakelen.'

Pereira, die zelf tot de 'mesties' behoort (van gemengde afkomst, met indiaans bloed), denkt dat Evra problemen heeft met zijn huidskleur. 'Hij is er niet trots op, blijkbaar. Als ik 'neger' word genoemd, lach ik. In Zuid-Amerika wordt het vaak vriendschappelijk gebruikt, veel ploeggenoten bij het nationale elftal noemen me zo.

De verdediger van Porto hoopt niet dat er met de mogelijke schorsing van Suárez (Liverpool gaat in beroep) en John Terry (Chelsea, uitlatingen tegen Anton Ferdinand) een precedent geschept is. 'In Zuid-Amerika kunnen ze dan elke wedstrijd alle spelers schorsen.'
(Redactie)
Juist ja!
YNWA

Frank

Bericht door Frank » vr dec 30, 2011 7:07 pm

Welke concurrent? Dat team wat op de helft van de competitie al op 14 punten achter staat....? :smallgrin.gif:

Het maakt voor Pereira zeker niets uit in welke context het woord gebruikt is? Het scheelt nogal of het vriendschappelijk/liefkozend onder vrienden gezegd wordt of in een duel tussen twee 'concurrenten'. Ben benieuwd of hij ook zo zou reageren als een tegenstander in een wedstrijd het tegen hem zegt.
Hoe kun je mensen doden, als in Gods gebod staat: 'Gij zult niet doden'? Lev Tolstoj

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » vr dec 30, 2011 9:02 pm

Zou Bertje ook kijken? Dirk Kuyt zit weer op de bank.

peter

Bericht door peter » vr dec 30, 2011 9:36 pm

Je moet spelen om in Oranje te spelen. Komt dat even mooi uit. :hypocrite.gif:

D_skilled

Bericht door D_skilled » vr dec 30, 2011 9:45 pm

Matige wedstrijd.

Liverpool is trouwens helemaal de weg kwijt. 35 miljoen pond betalen voor Andy Carroll en 20 miljoen voor Jordan Henderson. Hoe haal je het in je hoofd! :frusty.gif: Pure middelmaat.

Lionel

Bericht door Lionel » vr dec 30, 2011 9:50 pm

Steef!

Toen hij bij 010 zat werd De Cler enz. gehaald. Bij Juve legden ze flinke flappen voor koekenbakkers als Amauri en nu dus Xarroll en Henderson..
:hypocrite.gif:
IK GELOOF!!!!!!

peter

Bericht door peter » vr dec 30, 2011 9:54 pm

Dat Amauri het niet heeft gehaald is voor mij in ieder geval een grote verrassing. Vond het een prima spits bij Palermo. Potentiële wereldtop toentertijd.

Lionel

Bericht door Lionel » vr dec 30, 2011 9:56 pm

Nou nou..

Wereldtop? De Italiaanse competitie is het niét meer, Peter. Face it. Af en toe heeft een team een uitschieter.
IK GELOOF!!!!!!

Plaats reactie