Klopt, maar PSV had het geluk dat de supporters min of meer per ongeluk het veld op konden (ze hingen aan een poort, dat onverwacht kapot ging) en dat met name Gerets ervoor zorgde dat de supporters niet verder het veld op liepen. Het probleem was daarom vrij snel opgelost en geen enkele speler was aangevallen.999 schreef:En met zulke aantallen malloten zou je verwachten dat de wedstrijd juist wel gestaakt zou worden.
Maar als de spelers van Kaiserslautern niet verder hadden willen spelen had PSV een veel groter probleem gehad, gelukkig wilden zij de wedstrijd uitspelen na de rustperiode.
Nee, daarom heb ik het ook over een tijdelijke staking door de scheidsrechter.Een volkomen normaal argument om definitief niet meer op het veld te verschijnen Baseman ?
Dat samen met geen rode kaart voor Esteban en de wedstrijd had gewoon uitgespeeld kunnen worden lijkt mij.
Misschien wel, misschien niet.Zeg nu eens eerlijk, en neem maar van mij aan dat het me niet om AJAX gaat, je denkt niet dat Verbeek zijn spelers eraf haalde omdat ie ontzettend pissig was over de rode kaart ?
Ik kan me heel goed voorstellen dat hij dit ziet als wedstrijdvervalsing, zijn keeper wordt aangevallen met als resultaat dat zijn team met 10 man verder moet spelen. Daar zou ik als trainer ook niet vrolijk van worden.
Dat er nog andere motieven meespelen is goed mogelijk (de stand van dat moment helpt natuurlijk niet), maar het doet er eigenlijk niet toe. Of het nu de volledige waarheid is of niet, feit is dat AZ en Verbeek een geldig argument aanvoeren.
Helemaal mee eensNeemt niet weg dat natuurlijk de hoofdschuldige die achterlijke eikel van een persoon is die zich, zoals het er nu naar uitziet, ook nog eens zichzelf een AJAX supporter vind .. Of zou dit nu juist het typische voorbeeld zijn van de afspiegeling van onze maatschappij ..