Vertel mij dan wat de reden is waarom je in deze situatie door zou mogen gaan met het schoppen van een persoon die op de grond ligtLe T. schreef: Het ging om twee schoppen kort op elkaar. Het is niet dat hij nog even een aanloopje nam of zo. Jij gaat er net als Nijhuis kennelijk vanuit dat er nooit sprake kan zijn van een situatie dat je je moet verweren als je aanvallen op de grond ligt, dat lijkt mij niet juist.
Diegene zijn b.v. Jol ( D. ) en Mario van de Ende ..[/quote]Wie zijn diegenen dan? Ik sta nooit vooraan om een scheidsrechter aan de schandpaal te nagelen voor een foute beslissing, maar dat is geen reden om maar meteen te doen alsof deze beslissing juist was.
Ja, en? Ik vond hun argumenten niet sterk. Twee ex-scheidsrechters geven hun mening, onderbouwen die matig en dan is de kous daarmee af? Zo werkt het bij mij niet.[/quote]
Vertel mij dan is wat de reden zou kunnen zijn waarom Esteban door zou mogen gaan met schoppen van een persoon die op de grond ligt ?.
Wat was er dan matig in de onderbouwing van die twee scheidsrechter ?.
Overgens is goed te zien dat Estaban tegen gehouden moet worden door zijn eigen spelers .. En dat hij en de AZ spelers Nijhuis wilden aanvallen .. Ook daar moet hij tegengehouden worden na het tonen van de rode kaart .. Verbeek die METEEN druk staat te gebaren dat de spelers het veld af moeten
Kijk nu eens gewoon nuchter naar de beelden.