Klopt, maar heel krachtig kwam het niet over, zeker niet in eerste instantie. Aan tafel was hij al een stuk duidelijker.leon schreef:Inderdaad, wat een vreselijk artikel. Vooral het verhaal over Jeroen Slop: volgens mij heb ik de beste man echt duidelijk horen verkondigen dat hij een levenslang stadionverbod krijgt.
Ach ja, het is weer die ene supporter die het verpest voor de rest. Ik wordt van dat vergoelekende ook wel een beetje moe. Er waren daarna ook rellen en zondag was het ook al niet orde en gezag wat de klok sloeg geloof ik. Nou weet ik niet wat er mis is gegaan bij de beveiliging en wie daarvoor verantwoordelijk is en of bijvoorbeeld Ling als AD had gezorgd dat dat allemaal snor zat. Maar het is wel Ajax verantwoordelijkheid dat er gewoon eerlijk 11 tegen 11 gevoetbald kan worden zonder ingrepen van buitenaf.Ook gaan bepaalde figuren (Van Nijnatten, Humberto Tan) de mogelijke oorzaak neerleggen bij de huidige bestuurlijke crisis. Ja hoor, doordat Ten Have, Cruijff en weet ik veel wie met elkaar overhoop liggen, heeft die jongen een hekel gekregen aan Esteban en loopt hij het veld op.
Daarom vind ik de reactie van Ajax ook tamelijk teleurstellend, inclusief die van De Boer. Neem gewoon stelling voor spelers, voor veiligheid, tegen hooligans, voor eerlijk wedstrijdverloop en steun dus Verbeek en stuur aan op het overspelen van de wedstrijd. Dan maak je een gebaar, ipv een beetje halfslachtig een reglementaire 3-0 open te houden en te verwijzen naar de KNVB.