AFC Ajax - AZ 21-12-2011 KNVB-Beker
Moderator: mods
Re: AFC Ajax - AZ 21-12-2011 KNVB-Beker
Heb geen beeld. Kwam die gast vanaf het invalidenplatform?
-
brigade zuid schreef:wat ik ervan zag was het Steven ten Have.

Maar om je rot te schamen als Ajacied

Ook falen van de beveiliging. Hoe is hij godsnaam de gracht overgestoken?
Idioot dat dit kan gebeuren. Hier is Sturkenboom verantwoordelijk voor, toch?
Ik denk dat het eerder een sympathisant van Cruijff was. Kwam hij niet uit vak 410?brigade zuid schreef:wat ik ervan zag was het Steven ten Have.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
Heb ook geen beeld maar begrijp ik nu dat één of andere mafkees stoer wil doen live op tv en met 50.000 man in het stadion en vervolgens z'n ass gekickt krijgt door de keeper van AZ om ook nog een stadionverbod tegemoet te kunnen zien? 

Inclusief rolstoel zo over de bording!Benji schreef:Heb geen beeld. Kwam die gast vanaf het invalidenplatform?
Mwah, ben bang dat je weinig doet tegen dit soort eenlingacties.D_skilled schreef:Ook falen van de beveiliging. Hoe is hij godsnaam de gracht overgestoken?
- martijn401
Vermoeiend die discussie op eredivisie live.
Officieel moet je proportioneel reageren en op zoek naar de optie die het minst schade doet. Vaak is dat weglopen. Niet per se.banjavi schreef:Gevalletje strafrecht.GangstaRiB schreef:Ik geef Esteban volledig gelijk. Je staat direct stijf van de adrenaline.
Wat is dit voor slappe hap om het gedrag van Esteban af te keuren.
Fokking hell.. dit is niet een supporter die rondjes over het veld loopt, hij probeert die keeper te raken!!!
Wat te doen met een inbreker in je huis... ??
In mijn ogen is dit gewoon zelfverdediging. Hij is niet K.O. of zo. Hij schopt hem en daardoor is hij geen bedreiging meer maar moet hij zichzelf verdedigen en kan hij niet opstaan. Meer doet hij niet, en meer zelfbeheersing mag je in mijn ogen niet verwachten van iemand die volkomen onverwachts in de rug wordt aangevallen.
Wollt ihr den totalen Mensch?
- Ajaciedjuh
2 kakkiesmartijn401 schreef:Vermoeiend die discussie op eredivisie live.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
999 schreef:Van achter het doel komt er , waarschijnlijk een of andere coke snuiver naar Estaban gesprint.Enspringt half van achter op Estaban in die ziet het net op tijd weert hem af.Die jongen valt en op de grond ligt trap Estaban hem 2 keer keihard tegen zijn lijf en benen. . . Steward halen de jongen weg ..Zeux schreef:Kan iemand even uitleggen wat er gebeurt? Heb geen beeld.
Nijhuis geeft Estaban rood ..
Punt is eigenlijk de rode kaart, blijkbaar is het een regel .. Die malloten in de studio halen er weer eens vanalles en nog wat bij wat niet aan de orde is ..
Thanks.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
-
Inderdaad... dit is geen streaker die een rondje loopt. Hij probeerde die keeper te raken. Ik zou ook even het hoofd verliezen.Le T. schreef:Officieel moet je proportioneel reageren en op zoek naar de optie die het minst schade doet. Vaak is dat weglopen. Niet per se.banjavi schreef:
Gevalletje strafrecht.
Wat te doen met een inbreker in je huis... ??
In mijn ogen is dit gewoon zelfverdediging. Hij is niet K.O. of zo. Hij schopt hem en daardoor is hij geen bedreiging meer maar moet hij zichzelf verdedigen en kan hij niet opstaan. Meer doet hij niet, en meer zelfbeheersing mag je in mijn ogen niet verwachten van iemand die volkomen onverwachts in de rug wordt aangevallen.
Whitey on the moon.
- martijn401
en fakin' humberto .Ajaciedjuh schreef:2 kakkiesmartijn401 schreef:Vermoeiend die discussie op eredivisie live.
Groot gelijk dat ze niet verder spelen.
-
Laten we eerlijk zijn, als wij in de positie van AZ waren zouden we een opgelegde 3-0 overwinning opeisen.
En terecht eigenlijk.
Triest.
En terecht eigenlijk.
Triest.
Kom ik thuis midden in die rode kaart... Nul minuten kijken dus, ellende... Extreme mongool uiteraard die sossnuiver. Jammergenoeg wassie snel genoeg met draaien toen hij op de grond lag anders had hij nu geen hoofd meer.
Dick Jol nu ..
De spelregel is in principe dus ROOD voor de keeper ...
Blij met de punten ...
Als dat de regel is dan is het lullig voor AZ, maar moeten ze niet zeuren.999 schreef:Dick Jol nu ..
Ik snap de reactie wel, mar dat maakt het nog niet goed dat je het doet.
Het was wel een aanval van achteren.brigade zuid schreef:wat ik ervan zag was het Steven ten Have.

Stewart en Gerbrands lullen uit zijn nek.
De spelers werden er af gehaald door Verbeek omdat ie niet eens was met de rode kaart ..
De spelers werden er af gehaald door Verbeek omdat ie niet eens was met de rode kaart ..
Blij met de punten ...
-
AZ gaat het nu op de veiligheid spelen... je weet dat ze dat gaan doen. Zou Ajax ook doen.. eerlijk is eerlijk.
Whitey on the moon.
- Ajaciedjuh
idd999 schreef:Stewart en Gerbrands lullen uit zijn nek.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
Inderdaad, maar het is niet slim om dat nu te verkondigen. Door het hierop te gooien geef ik AZ een goede kans op tenminste een replay.999 schreef:Stewart en Gerbrands lullen uit zijn nek.
Ook terecht overigens.999 schreef:Stewart en Gerbrands lullen uit zijn nek.
Wollt ihr den totalen Mensch?
Haha, dit ging gewoon puur om de rode kaart natuurlijk. Maar goed, het zal wel