Theo Janssen
Moderator: mods
- Ajaciedjuh
Re: Theo Janssen
Janssen speelde een degelijke wedstrijd en pikte een goaltje mee. We moeten blij zijn dat we hem erbij hebben in het elftal met middelmaat.
Janssen speelt ook linkshalf als iedereen weer fit is, aldus FdB bij Studio Ajax.
Janssen speelt ook linkshalf als iedereen weer fit is, aldus FdB bij Studio Ajax.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
Kampioen worden in 2013.Ik denk ook dat het gelul is. Misschien was dat zo in de beginfase maar wat moet Theo nu bij Vitesse?
Theo Janssen
Jammer dat het zo'n tijd (en puntverlies?) heeft moeten duren voordat FdB er achter is gekomen wat iedereen al zag.Ajaciedjuh schreef:Janssen speelt ook linkshalf als iedereen weer fit is, aldus FdB bij Studio Ajax.
Ik ben blij dat Ajax tenminste Janssen nog heeft. Een match winner. Gaat na de winterstop met meer kwaliteit om zich heen ook nog belangrijker worden.Alexander schreef:Weer een tegenvallende wedstrijd van Janssen en na afloop weer kritiek uiten op het publiek. Ik ben een beetje klaar met die gozer.
Inderdaad. Hij neemt het gewoon op voor Mira. Frank heeft er al wat van gezegd. Goed gedaan.. De een is de bad guy en de andere de helpende hand 

IK GELOOF!!!!!!
Ik weet niet wat hij precies heeft gezegd maar zo'n goed publiek heeft Ajax nu eenmaal niet. Dat je daar als speler niet altijd even enthousiast van raakt kan ik me wel voorstellen.
Janssen is in ieder geval altijd zichzelf. Dat kan ik een stuk beter waarderen dan spelers die clubliefde acteren.
Janssen is in ieder geval altijd zichzelf. Dat kan ik een stuk beter waarderen dan spelers die clubliefde acteren.
Nil volentibus arduum
- Pride of Amsterdam
- AT Toto Admin
Dat het publiek niet altijd even fijn is, en je daarop wil reageren is 1, maar dat je je als 'protest' onttrekt aan het spel en maar een beetje gaat sjokken terwijl iemand je de bal toespeelt vind ik niet kunnen.
Op naar de vierde ster!
wimpey schreef:Ik ben blij dat Ajax tenminste Janssen nog heeft. Een match winner. Gaat na de winterstop met meer kwaliteit om zich heen ook nog belangrijker worden.Alexander schreef:Weer een tegenvallende wedstrijd van Janssen en na afloop weer kritiek uiten op het publiek. Ik ben een beetje klaar met die gozer.

Ik heb dit beeld nog niet gezien bij Theo

Wel vele malen dit beeld.
Vakkie 129
-
Hij zal zich afvragen waarin hij terecht is gekomen, was er iets positiefs te melden dit seizoen? Een ballenjongen die een trucje deed?
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".
- Ajaciedjuh
VZ <> AD schreef:'De doelstelling blijft aan het einde van de rit met de schaal staan'
Vrijdag, 13 januari 2012 om 08:20
Theo Janssen greep in het afgelopen seizoen met FC Twente net naast de landstitel en vertrok vervolgens naar Ajax om alsnog kampioen van Nederland te worden. De achterstand van de Amsterdammers op koploper AZ bedraagt vijf punten en ook PSV en Twente staan nog boven de recordkampioen. Janssen heeft er echter vertrouwen in dat deze gaten gedicht kunnen worden.
De middenvelder is klaar voor de tweede seizoenshelft. “Ik voel me nu ook prima, heb plezier, van mij mag het echte werk beginnen, volgende week met die wedstrijden tegen AZ”, zegt hij in het Algemeen Dagblad. “Ik waag me niet meer aan voorspellingen, maar onze doelstelling blijft overeind. Dat is aan het einde van de rit met de schaal in handen staan.”
Janssen heeft goede en minder goede wedstrijden gespeeld voor Ajax. “De mindere fase had wel een oorzaak in de privésfeer”, zegt de middenvelder. “Mijn vader heeft een tijdje met zijn gezondheid getobd. Dat was ernstig. Dat zijn toch dingen die door je hoofd spelen. Je speelt op je best als je je privé ook lekker voelt. Als je je zorgen maakt, is dat wel eens lastiger.”
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
Ik krijg uit verschillende interviews wel het idee dat Ajacieden (Vertonghen, Janssen) echt bezig zijn met die 2 potjes tegen AZ. Dat doet me goed.
Face your fears and live your dreams, No Fear
De eerste pot vind ik niet interessant , uit AZ en kakkies moeten 6 punten worden dan doen we zeker weer mee.De Dominee schreef:Ik krijg uit verschillende interviews wel het idee dat Ajacieden (Vertonghen, Janssen) echt bezig zijn met die 2 potjes tegen AZ. Dat doet me goed.
Vorig jaar toen Ajax 5 punten achterstond, speelde De Boer rustig op een gelijkspel in Eindhoven.
De Dominee schreef:Eens Toppie.
Met de tweede quote van Toppie ben ik het het meest eens, daarom baalde ik er ook zo van dat 19 december onze 1-0 voorsprong naar de klote werd geholpen door Wesley. Als je AZ in de beker én competitie een tik geeft, werkt dat mentaal door. Ze waren voor de winterstop tot hun frustratie al veel punten aan het morsen, als je ze op Kerstvakantie had gestuurd met een nederlaag in de beker dan hadden ze in Alkmaar flink de P. in gehad.Toppie schreef:Ik zie het liefst dat Ajax 2x keer wint van die kutkaasboeren en dat die met z'n chagrijnige smoel weer voor de camera allerlei argementen zal gaan zoeken
Ook eens. AZ voor de beker is een oefenpotje op scherp.De Dominee schreef:Eens Toppie.
psv heeft dan ook de prettige gewoonte om in de hete fase van het seizoen steeds ineen te storten.Jöhnk schreef:Vorig jaar toen Ajax 5 punten achterstond, speelde De Boer rustig op een gelijkspel in Eindhoven.

Theo Janssen is een miskoop hoelang blijft hij basis speler. Die FdB moet ingrijpen
-
Wordt misschien verkeerd gebruikt? Tot nu toe hebben we weinig van de aankopen gezien/kunnen genieten en dat terwijl er maar twee spelers zijn verdwenen van het kampioensteam (De Zeeuw stond niet eens in de basis)
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".
Nee, aan deze Theo Janssen heeft Ajax helemaal niets. Tot dusver is het voor mij een miskoop.
Voor mij voorlopig ook een miskoop, helaas.
Theo is soms één van de besten, soms één van de minsten of in ieder geval traagsten. Vandaag speelde het hele middenveld ruk, wat heeft Eriksen na een sterke eerste 10 minuten de overige 80 minuten lopen doen? Je moet Theo veel ballen geven en alle spelhervattingen etc. etc. laten nemen. Ook niet na een uur al wisselen, want juist in de slotfase van een wedstrijd kan hij een potje opengooien of tegen AZ 2-2 binnenknallen terwijl je met 10 tegen 11 speelt.
Heel Ajax is op voetballend vlak uit balans en Theo gaat daar in mee...
Heel Ajax is op voetballend vlak uit balans en Theo gaat daar in mee...
Enoh is het probleem. Brengt voetballend niks en verantwoordelijk voor de 1-1.
Het is de combi die niet klopt. AZ vandaag: bewegen, passen, doorbewegen.Rishi schreef:Enoh is het probleem. Brengt voetballend niks en verantwoordelijk voor de 1-1.
Ajax het gehele seizoen al: statisch. Vandaag bewoog alleen De Jong in de diepte. Ajax mist in (ook) dat opzicht jongens als VDW, Derk en Boilesen.
Janssen's kracht is een medespeler vrij spelen. Moet die medespeler wel bewegen natuurlijk. De balans klopt dit seizoen niet. We teren teveel op individuele oprispingen en kunnen het als team niet bolwerken.
‘Van alle emoties wordt angst beschouwd als de meest dwingende overtuiger’ - Silvan Tomkins
Jep dat is waar wimpey. En toch leek het aan het begin v/h seizoen tegen Twente JC Schaal, Heerenveen thuis, Lyon thuis ook wel en vooral de 1e 65 a 70 minuten van de competitiewedstrijd tegen Twente wel goed te gaan met druk zetten, storen, bal veroveren en het spel verplaatsen. Op onverklaarbare wijze lijkt het erop dat Ajax dit seizoen alleen maar statischer is gaan bewegen en matiger is gaan voetballen.
wimpey schreef: De balans klopt dit seizoen niet. We teren teveel op individuele oprispingen en kunnen het als team niet bolwerken.

Classic!
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring