De hand van Cruijff. Ik zeg het je.

Ben benieuwd naar wat reacties en beoordelingen van spelers. Kan me namelijk voorstellen dat er wel wat AT'ers zijn die hier naar gekeken hebben.
Moderator: mods
Feest schreef:Sheraldo heeft enorm veel aanleg. Snel, explosief, krachtig, mooie loop. Alleen qua instelling en afwerking moet er nog heel wat gebeuren.
Vandaag om kwart over vier spelen ze tegen Vasco da Gama. Te zien op Eurosport 2 en de organisatie biedt ook goede streams aan met Engelse commentator; http://shoof.alkass.net/shoof/?live=2Ronald: 'Becker groot talent'
Ajax B1 is op toernooi in Qatar. AS.com sprak met Ronald de Boer over de jeugd van Ajax. De tweelingbroer van Frank noemde Sheraldo Becker als 'de diamant van Ajax B1'.
Hij verwacht hem te zien tijdens het toernooi: 'Hij kan voorin aan beide kanten spelen. Becker is erg snel en heeft ongelooflijk veel kwaliteit. Hij is technisch ook erg goed. Ik verwacht veel van hem dit toernooi. Er zijn veel spelers met kwaliteiten, maar hij is de echte diamant', zegt Ronald.
AS.com filmde De Boer ook. Ze maakten nog wel een foutje. Ze meldden niet Sheraldo Becker op hun site, maar Geraldo Bergkamp. Kleine misser.
Becker is door Ajax al tot medio 2014 vastgelegd. Dat is bijzonder voor een jeugdspeler.
As.com
TanxD_skilled schreef:Ajax, twee keer geel voor Elton Armah.
Rood is dood!?Benji schreef:Elton Armah bestaat niet meer, D
Ik vond ze het juist opvallend goed doen na die kaart, ze bleven domineren. Tweede helft zitten ze er doorheen. Maar hoe heet die aanvoerder?D_skilled schreef:Ze zijn nog geen week in training. Conditioneel hebben ze het zwaar, ondanks dat er genoeg mogelijkheden liggen om gevaarlijk te worden.
Wedstrijd verpest na de rode kaart.