Ajax - ADO 18-12-2011 om 12:30
Moderator: mods
Re: Ajax - ADO 18-12-2011 om 12:30
Mr. De Boer weet natuurlijk dat Mr. Ajax helemaal uit het verre Israël naar Amsterdam is gekomen om dit wedstrijd bij te wonen, en dus stelt hij ook meteen Van Rhijn op! En natuurlijk gaan we dit winnen!
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10
ik ben eigenlijk wel benieuwd Luuk, zou jij Van Rhijn in de basis verkiezen boven Blind?LucaS schreef:Kijk eens aan, nog een partij die meent dat haar wil wet is en eist dat het zo en zo gebeurt.
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley
Ik ken van Rhijn alleen maar van naam en van een bekerwedstrijd. Ik moet het antwoord dus schuldig blijven. Blind is ook nog jong en kan nog groeien, maar bij Real Madrid zal hij niet terechtkomen. Ik vind wel dat Blind het in het centrum dit seizoen behoorlijk heeft gedaan.
I think I lost my fucking headache
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Vooral op het Leidseplein. ;)
Snap de keuze voor van Rhijn wel, want die is, zoals Bertje al zegt, wat rapper. Komt goed uit tegen de voorhoede van ADO.
Snap de keuze voor van Rhijn wel, want die is, zoals Bertje al zegt, wat rapper. Komt goed uit tegen de voorhoede van ADO.
Totdat ie natuurlijk er een paar keer naast zit, want dan hakken jullie hem met hetzelfde gemak in mootjes ..
Blij met de punten ...
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Zeker. Wij zijn Ajax! 

Ja, want sommige fans leggen de lat nog wél hoog. Zoals het hoort bij topsport.999 schreef:Totdat ie natuurlijk er een paar keer naast zit, want dan hakken jullie hem met hetzelfde gemak in mootjes ..
Tuurlijk, vooral spelertjes van 20 jaar, daarvan moet je de lat zo hoog leggen dat als ze er na een paar keer naast zitten meteen neergesabeld kunnen worden .. ( en laten de sterkhouders natuurlijk met een aai over hun bol weg komen )wimpey schreef:Ja, want sommige fans leggen de lat nog wél hoog. Zoals het hoort bij topsport.999 schreef:Totdat ie natuurlijk er een paar keer naast zit, want dan hakken jullie hem met hetzelfde gemak in mootjes ..
B.v. zo'n Vertonghen, die na twee keer dit seizoen redelijk goed inschuiven opeens weer de man is bij sommigen ...
Blij met de punten ...
-
- Site Admin & Toto winner WC 2010
Nou, ik vind het helemaal niks. 410 die weer voor iedereen denkt te moeten spreken, laat iedereen het lekker zelf beslissen. Ik verwacht een redelijke chaos straks.
Tot de 14e minuut niemand naar binnen, daarna op Zuid een 1:1 fouillering. Gaat lekker opschieten, not. En wie wordt de dupe? Het eerste elftal, die spelen de totale eerste helft namelijk zonder support.
Pffrt. Maargoed.
Tot de 14e minuut niemand naar binnen, daarna op Zuid een 1:1 fouillering. Gaat lekker opschieten, not. En wie wordt de dupe? Het eerste elftal, die spelen de totale eerste helft namelijk zonder support.
Pffrt. Maargoed.
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!
- AT Toto winner 09/10
Sja, die jongens dreigen volstrekt uit het oog te verliezen dat vandaag een heel belangrijke dag voor het verdere verloop van de competitie kan zijn. We moéten winnen vandaag, omdat de concurrenten een serieuze kans op puntverlies maken. Alsof Ten Have c.s. nu ineens denkt: "uhoh, 410 blijft 14 minuten weg. Nu moéten we aftreden!"
-
Bullshit. Vak 410 was ook helemaal leip van Rosales. En die Rosales was een toppertje joh...wimpey schreef:Ja, want sommige fans leggen de lat nog wél hoog. Zoals het hoort bij topsport.999 schreef:Totdat ie natuurlijk er een paar keer naast zit, want dan hakken jullie hem met hetzelfde gemak in mootjes ..
Whitey on the moon.
Thijs schreef:Nou, ik vind het helemaal niks. 410 die weer voor iedereen denkt te moeten spreken, laat iedereen het lekker zelf beslissen.

Blij met de punten ...

Nu maar hopen dat de pasta een beetje goed valt .. En waarom zit Klaassen nu niet bij de selectie ?.
Blij met de punten ...
GangstaRiB, wat heb jij toch met het misslaan van planken?GangstaRiB schreef:Bullshit. Vak 410 was ook helemaal leip van Rosales. En die Rosales was een toppertje joh...
Nog steeds eens met Boem.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
Ik denk omdat De Boer Klaassen liever in de A1 laat spelen dan op de bank zet bij het eerste. Bulykin is weer terug natuurlijk.999 schreef:![]()
![]()
![]()
Nu maar hopen dat de pasta een beetje goed valt .. En waarom zit Klaassen nu niet bij de selectie ?.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
-
Shit, zat de verkeerde te quoten.Bertje schreef:GangstaRiB, wat heb jij toch met het misslaan van planken?GangstaRiB schreef:Bullshit. Vak 410 was ook helemaal leip van Rosales. En die Rosales was een toppertje joh...
Whitey on the moon.
- AT Toto winner 09/10
Nou, sterkte en succes allemaal, jongens en meisjes van AT!
Tja, volgens mij was winnen niet meer zo belangrijk in het nieuwe concept.Je zou ook kunnen kiezen voor 1 helft in de A1.Maar goed, Bulykin dus mocht het misgaan met Lodeiro ..Bertje schreef:Ik denk omdat De Boer Klaassen liever in de A1 laat spelen dan op de bank zet bij het eerste. Bulykin is weer terug natuurlijk.999 schreef:![]()
![]()
![]()
Overgens mocht Bulykin ( of Lodeiro ) de winnende maken heb ik natuurlijk niks gezegd

Blij met de punten ...
Haha, zat je maar te stangen hè. ;)GangstaRiB schreef:Shit, zat de verkeerde te quoten.
Ik bedoel meer omdat het nu eenmaal leerzamer is om te spelen dan om op de bank te zitten. Staat winnen verder los van.999 schreef:Tja, volgens mij was winnen niet meer zo belangrijk in het nieuwe concept.Je zou ook kunnen kiezen voor 1 helft in de A1.Maar goed, Bulykin dus mocht het misgaan met Lodeiro ..
Overgens mocht Bulykin ( of Lodeiro ) de winnende maken heb ik natuurlijk niks gezegd
En inderdaad, winnen (voor het eerste elftal!) is nu het belangrijkste. Kom op jongens, met een goed gevoel de winterstop in! PSV en Twente hebben lastige wedstrijden voor de boeg! En waarom zou NAC niet kunnen stunten!?
Hup Ajax hup!

En met niemand anders!
En met niemand anders!
Daar ga ik ook vanuit. Eén wedstrijd knallen, dan mag-ie weer even op z'n gat zitten. Geen gemiep nu!Rishi schreef:Dan neem ik aan dat Eriksen fit is?
En met niemand anders!
En met niemand anders!
Zal wel een moeilijke pot worden ADO weet Ajax goed te bestrijden tegen zo'n gehavend team