Loting Europa League
Moderator: mods
Re: Loting Europa League
en vergeet birmingham niet
prima te doen met de trein naar manchester (en ook zeer goed stappen daar in birmingham)
prima te doen met de trein naar manchester (en ook zeer goed stappen daar in birmingham)
NOOIT meer Seedorf a.u.b.
Deze laat ik niet schieten. Hoewel, effe thuis overleggen...Thijs schreef: We hebben al geboekt naar Liverpool, Wimpey! Iets minder dan 90 euro, dus dat lijkt me wel een prima deal. Zelfde tijden staan nu al op ruim 170 euro.

Geboekt: vanaf München voor 135.
Kaartje tik ik bij Old Trafford wel zwart op de kop toch?!

-
- Site Admin & Toto winner WC 2010
weeze - leeds is 18 euro, haha...fuck. Gouden kansje nog dit. Hadden we dat maar gedaan. 

Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!
Hallo, Ling heeft ook gevoetbald hoor!wimpey schreef:Kan me niet herinneren dat Ajax en Man U al eens tegen elkaar gespeeld hebben in een Europa Cup.
Nog steeds eens met Boem.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
- MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA)
- AT Toto winner 07/08
Alles geroggeld!
60€ vlucht RYANAIR
ook zoiets voor hotelletje 2 nachten.
Tadaaaaa, dus PRESENTI !!!!!
60€ vlucht RYANAIR
ook zoiets voor hotelletje 2 nachten.
Tadaaaaa, dus PRESENTI !!!!!
- raymon
- Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
- Contacteer:
Amsterdam - London Luton is ook goed te doen en dan met de trein naar Manchester.
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"
Donderdag
Bij United zat de uitschakeling voor het kampioenenbal bijzonder hoog. Manager Alex Ferguson liet zich laatdunkend uit over de Europa League. 'Dit is een competitie waar ik met United nog nooit aan heb deelgenomen. Nu moeten we op donderdag voetballen en dat is met het oog op de competitie helemaal niet ideaal. Maar dat is onze straf omdat we ons niet hebben geplaatst.'
--> die komen echt niet met alle hotshots naar de ArenA. Helaas.
Bij United zat de uitschakeling voor het kampioenenbal bijzonder hoog. Manager Alex Ferguson liet zich laatdunkend uit over de Europa League. 'Dit is een competitie waar ik met United nog nooit aan heb deelgenomen. Nu moeten we op donderdag voetballen en dat is met het oog op de competitie helemaal niet ideaal. Maar dat is onze straf omdat we ons niet hebben geplaatst.'
--> die komen echt niet met alle hotshots naar de ArenA. Helaas.
- InnerHarbour
Ik weet het niet zeker of het vriendschappelijk was of EC maar ik kan me een wedstrijd tussen Ajax en Man United herinneren met als rechtsbuiten een zekere Ling, wie kent hem niet,wimpey schreef:Ajax - Man U; geweldig. Daarop had ik gehoopt. Maakt veel van CL-uitschakeling goed.999 schreef:Tja, tis van een ietje ander nivo, maar best leuke affiches ..
Kan me niet herinneren dat Ajax en Man U al eens tegen elkaar gespeeld hebben in een Europa Cup.

YNWA
Ja, 800 euro ..wimpey schreef:Deze laat ik niet schieten. Hoewel, effe thuis overleggen...Thijs schreef: We hebben al geboekt naar Liverpool, Wimpey! Iets minder dan 90 euro, dus dat lijkt me wel een prima deal. Zelfde tijden staan nu al op ruim 170 euro.Fuck it, ik heb mevr. wimpey net een peperdure camera gekocht.
Geboekt: vanaf München voor 135.
Kaartje tik ik bij Old Trafford wel zwart op de kop toch?!
Blij met de punten ...
Ling vs Man U heb ik nog nooit iets van meegekregen.Bertje schreef: Hallo, Ling heeft ook gevoetbald hoor!

En zeker niet als hij zich ook maar een halve seconde bezig houdt met een analyse van onze verdediging (incl doelman).wimpey schreef: --> die komen echt niet met alle hotshots naar de ArenA. Helaas.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
Back uitspelen, back wenken dat-ie het nog een keer mag proberen en hem dan opnieuw uitspelen. Echt een klassieker hoor.wimpey schreef:Ling vs Man U heb ik nog nooit iets van meegekregen.

Nog steeds eens met Boem.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
over de reis maak ik me niet druk, maar wel over het kaartje
ik heb geen uitkaart punten.
zullen we dit redden in de verkoop met de ssc ?
ik heb geen uitkaart punten.
NOOIT meer Seedorf a.u.b.
Ling over zijn actie.Bertje schreef:Back uitspelen, back wenken dat-ie het nog een keer mag proberen en hem dan opnieuw uitspelen. Echt een klassieker hoor.wimpey schreef:Ling vs Man U heb ik nog nooit iets van meegekregen.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
-
- Site Admin & Toto winner WC 2010
Je hebt gewoon een SCC? Dan moet het wel lukken, volgens mij kunnen er bijna 4.000 man in dat uitvak.elliquido schreef:ik heb geen uitkaart punten.
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!
Opstelling Ajax in die wedstrijd in '76 (erste ronde UEFA Cup, 1-0 thuis gewonnen, 2-0 uit verloren):
Schrijvers, Josko, Van Dord, Dusbaba, Krol, Notten, Hulshoff, Erkens, Ling, Geels, Arnesen
Josko? Erkens?
Geen flauw idee meer.
Schrijvers, Josko, Van Dord, Dusbaba, Krol, Notten, Hulshoff, Erkens, Ling, Geels, Arnesen
Josko? Erkens?
Geen flauw idee meer.
- raymon
- Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
- Contacteer:
Ik ben wat vrienden en kennissen aan het peilen of die voor mij aan kaarten voor Old Trafford kunnen komen. Weliswaar in het ManU vak, maar goed, dat maakt me niet zo heel veel uit.
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"
Fantastisch! Ik wil graag ook naar de uitwedstrijd. Ga ik dat redden zonder enige uitkaart oid? Iemand die daar iets zinnigs over kan zeggen?
Edit: te enthousiast gepost. Ik zie dat Thijs een soortgelijke vraag reeds heeft beantwoord. Dank Thijs.
Edit: te enthousiast gepost. Ik zie dat Thijs een soortgelijke vraag reeds heeft beantwoord. Dank Thijs.
Laatst gewijzigd door Michael_B op vr dec 16, 2011 2:10 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Face your fears and live your dreams, No Fear
Heb op Youtube gekeken, maar daar vind ik het helaas niet. Ik ben wel erg nieuwsgierig geworden!Zeux schreef: Ling over zijn actie.
Dus niet ...Bertje schreef:Back uitspelen, back wenken dat-ie het nog een keer mag proberen en hem dan opnieuw uitspelen. Echt een klassieker hoor.wimpey schreef:Ling vs Man U heb ik nog nooit iets van meegekregen.
Blij met de punten ...
Ik heb ook al zitten zoeken. Ik ben ook benieuwd!wimpey schreef:Heb op Youtube gekeken, maar daar vind ik het helaas niet. Ik ben wel erg nieuwsgierig geworden!Zeux schreef: Ling over zijn actie.
- Jinne
- Site Admin
Alle positieve beelden van Ling zijn natuurlijk op aandringen van de AFC Ajax van Youtube verwijderd. 

He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
Nou dan waren ze zo klaar ..Jinne schreef:Alle positieve beelden van Ling zijn natuurlijk op aandringen van de AFC Ajax van Youtube verwijderd.

Blij met de punten ...
Balen, nu zijn de beelden van Ling tegen De Wolf ook niet meer te vinden...
Speciaal voor jou effe teruggezet Fighting with the starsBenji schreef:Balen, nu zijn de beelden van Ling tegen De Wolf ook niet meer te vinden...

Blij met de punten ...