Dit is natuurlijk overdreven.wimpey schreef:Bij psv hadden ze liever Sig en EH dan Matavz.
Op Sig is inderdaad een bod gedaan, omdat Ajax bleef treuzelen. Daarna is er navraag gedaan bij EH, maar dat geldt voor wel meer opties. Zoals Matavz, hij was niet voor niets al rond met PSV voordat PSV ging bieden. Matavz was de duurste optie, dat zal een belangrijke reden geweest zijn dat PSV lang heeft gewacht.
Ik ook. Al mag ik dat hier niet zeggen van sommigen omdat PSV flink heeft geïnvesteerd.Ik vind Ajax beter dan psv.
Volgend seizoen heeft PSV wel een ijzersterk team, mits de uitblinkers van dit seizoen niet al meteen weggehaald worden.
Joh, waarom denk je dat PSV zo'n grote schoonmaak gehouden heeft?Bij psv is het al 3 seizoenen prut.
Er zijn 6 nieuwe basisspelers aangetrokken, wat het team absoluut ten goede is gekomen.
Mwoah, Twente heeft maar 1 echt goede verdediger. Desondanks zijn de resultaten niet bepaald slecht te noemen de afgelopen seizoenen.M.i. bouw je een elftal van achteruit op.
Het gaat meer om de organisatie bij balbezit en bij balverlies.
PSV moet een zeer goede organisatie hebben bij balverlies, omdat men achterin niet overloopt van kwaliteit. Dat kan het team wel, dat hebben ze de afgelopen wedstrijden laten zien. Maar bij verslapping loopt PSV meteen een risico, dus dat zal zoveel mogelijk vermeden moeten worden. Ik ben dan ook erg benieuwd naar de discipline bij de spelers.