De toekomst: post-Cruijff

Alles over Ajax in z'n algemeenheid.

Moderator: mods

Je moet kiezen!

Cruijff (met De Boer, Bergkamp en Jonk)
57
69%
Van den Boog (met Van Gaal)
12
14%
Het lukt me niet!
14
17%

Totaal aantal stemmen: 83

Michael_B

Re: De toekomst: Cruijff terug bij Ajax, bestuur vertrekt.

Bericht door Michael_B » ma dec 12, 2011 5:03 pm

televoetbal Oud-GroenLinks wethouder Peter Sertons en aandeelhouder: ,,Mijnheer Ten Have, wat bent u glad, gadverdamme." #Ajax #ava
Eeeeeeeh....dus.

:confused.gif:
Face your fears and live your dreams, No Fear

Michael_B

Bericht door Michael_B » ma dec 12, 2011 5:06 pm

Roger van Boxtel roept op de fatsoensnormen te bewaren. Tevens roept hij de RvC op de handschoen op te pakken.

D_skilled

Bericht door D_skilled » ma dec 12, 2011 5:07 pm

ajaxlife Ten Have wil blijven samenwerken met Cruijff. Inspanningen die nodig zijn worden verricht. #AvA
Dat hij dit nog uit z'n mond kan krijgen. :drecul.gif:

Michael_B

Bericht door Michael_B » ma dec 12, 2011 5:08 pm

Bizarre opmerking van Ten Have. Is puur aan het overleven lijkt me.

Alexander

Bericht door Alexander » ma dec 12, 2011 5:09 pm

Ten Have, hoe duidelijk moet het voor je worden? Echt waar, dit is toch ongelofelijk? Wanneer gaat die gozer begrijpen dat we hem niet meer moeten?

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » ma dec 12, 2011 5:11 pm

De Dominee schreef:Bizarre opmerking van Ten Have. Is puur aan het overleven lijkt me.
Lijkt me ook. Ten Have is vandaag laten vallen door het kamp Coronel (zie uitspraak Van Os), dus loopt hij over.

999

Bericht door 999 » ma dec 12, 2011 5:13 pm

Ik neem aan dat als de voltallige RVC aftreed, en dit " gevecht " is niet te " winnen ", Cruijff al weet wie er dan voorgedragen dienen te worden ?.
Blij met de punten ...

Luciano

Bericht door Luciano » ma dec 12, 2011 5:31 pm

Ten Have en co. hadden of moeten opstappen toen ze het niet met Cruijff eens werden of van Gaal er ´legaal´ doordrukken. Ze maken zich nu belachelijk voor het oog van heel Nederland en worden volkomen gefileerd. Snap niet dat mensen met zoveel brains en zo´n cv niet inzien welke schade ze allemaal oplopen in de voetbaljungle. Wildvreemden in de bush bush die proberen te overleven ten koste van alles. Uiteindelijk worden alleen zij zelf beschadigd.

zeux

Bericht door zeux » ma dec 12, 2011 5:31 pm

999 schreef:Ik neem aan dat als de voltallige RVC aftreed, en dit " gevecht " is niet te " winnen ", Cruijff al weet wie er dan voorgedragen dienen te worden ?.
Haha, natuurlijk! Zijn opstappen is slechts ritueel. Of eigenlijk: kan ie eindelijk zijn 'jassie' uitdoen. Het is nog even iedereen in de organisatie die ook maar licht kritisch is uitroken (de telegraaf is paraat!), zijn stromannen/puppets positioneren en dan kan hij zich terugtrekken op zijn rots in Barcelona om van daaruit de club te dicteren, zonder ook maar enige verantwoordelijkheid te dragen.

Lang leve de dictatuur.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

jabu

De toekomst: Cruijff terug bij Ajax, bestuur vertrekt.

Bericht door jabu » ma dec 12, 2011 5:33 pm

Coronel en c.s. mogen van velen niet meer in welke functie dan ook terugkomen bij Ajax. Datzelfde geldt ook voor Ten Have c.s., voor Cruijff c.s. dus ook nadat de gehele RvC verzocht is op te stappen?

zeux

Bericht door zeux » ma dec 12, 2011 5:35 pm

Jabu schreef:Coronel en c.s. mogen van velen niet meer in welke functie dan ook terugkomen bij Ajax. Datzelfde geldt ook voor Ten Have c.s., voor Cruijff c.s. dus ook nadat de gehele RvC verzocht is op te stappen?
Ach welnee.

Er is gewoon een Dag van de Lange Messen aan de gang.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Le T.

Bericht door Le T. » ma dec 12, 2011 5:40 pm

De Dominee schreef:Bizarre opmerking van Ten Have. Is puur aan het overleven lijkt me.
Vanuit het belang van Ajax gedacht is het helemaal niet bizar. Vanuit het belang van Cruijff gedacht wel, maar dat lijkt me niet aan de orde noch relevant.
Wollt ihr den totalen Mensch?

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » ma dec 12, 2011 5:45 pm

Jabu schreef:Coronel en c.s. mogen van velen niet meer in welke functie dan ook terugkomen bij Ajax. Datzelfde geldt ook voor Ten Have c.s., voor Cruijff c.s. dus ook nadat de gehele RvC verzocht is op te stappen?
Wie zijn c.s. hier?
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

Luciano

Bericht door Luciano » ma dec 12, 2011 5:46 pm

Le T. schreef:
Vanuit het belang van Ajax gedacht is het helemaal niet bizar. Vanuit het belang van Cruijff gedacht wel, maar dat lijkt me niet aan de orde noch relevant.
Als je zelfs die opmerking nog gaat lopen verdedigen met de gebeurtenissen van afgelopen maand in je hoofd dan ben je echt het spoor bijster.

zeux

Bericht door zeux » ma dec 12, 2011 5:52 pm

Luciano schreef:
Le T. schreef:
Als je zelfs die opmerking nog gaat lopen verdedigen met de gebeurtenissen van afgelopen maand in je hoofd dan ben je echt het spoor bijster.
WAnt kritisch nadenken is niet gewenst? De Cruijff Gospel is de enige Waarheid?

Ik vind het eng hoor, dat religieuze fanatisme dat in de Cruijff-aanhang opgesloten zit.

jamie

Bericht door jamie » ma dec 12, 2011 5:56 pm

LucaS schreef: Blind is technisch directeur en dus de baas van Jonk. Dus ja, Jonk moet luiteren naar de AD en de TD.
Ten Have: 'Danny Blind staat als technisch directeur niet boven technisch hart (Frank de Boer, Dennis Bergkamp, Wim Jonk, red.).'
:biggrin.gif: :biggrin.gif: Zit je toch fout Lucas
Laatst gewijzigd door jamie op ma dec 12, 2011 5:57 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

999

Bericht door 999 » ma dec 12, 2011 5:56 pm

Zeux schreef:
Luciano schreef:
Le T. schreef: Vanuit het belang van Ajax gedacht is het helemaal niet bizar. Vanuit het belang van Cruijff gedacht wel, maar dat lijkt me niet aan de orde noch relevant.
WAnt kritisch nadenken is niet gewenst? De Cruijff Gospel is de enige Waarheid?

Ik vind het eng hoor, dat religieuze fanatisme dat in de Cruijff-aanhang opgesloten zit.
Ach, nu zijn er natuurlijk ook een hoop die alleen achter JC aanlopen omdat het JC is .. Dat loopt natuurlijk wel wat gemakkelijker .. ( Waarom ?. want JC zegt het, daarom ) ..

Dit kun je niet " winnen ", niet tegen Cruijff ... ( en zijn media ) ..
Blij met de punten ...

LucaS

Bericht door LucaS » ma dec 12, 2011 5:58 pm

jamie schreef:
LucaS schreef: Blind is technisch directeur en dus de baas van Jonk. Dus ja, Jonk moet luiteren naar de AD en de TD.
Ten Have: 'Danny Blind staat als technisch directeur niet boven technisch hart (Frank de Boer, Dennis Bergkamp, Wim Jonk, red.).'
:biggrin.gif: :biggrin.gif: Zit je toch fout Lucas
Gelukkig schreef ik ook AD. Zit ik toch goed. Let maar op als Sturkenboom bij de volgende werkweigering van Jonk een derde waarschuwing moet uitdelen.
I think I lost my fucking headache

jamie

Bericht door jamie » ma dec 12, 2011 5:59 pm

nice try Lucas.

bryan

Bericht door bryan » ma dec 12, 2011 5:59 pm

Als een Nederlandse bedrijf een werknemer vanuit het buitenland werft dan komt de werknemer in aanmerking voor 30% regeling. D.w.z. dat de eerste 30% van de brutoloon belastingvrij is. Stel: Verdien je 3000 bruto per maand, dan krijg je 900 euro gewoon netto, en je betaalt belasting over 2100 bruto, volgens de belastingschijf die bij 2100 bruto hoort. De regeling duurt 10 jaar of zo. (Mijn vader weet alles van.)

Als Davids in aanmerking kwam daarvoor dan kwam ie daarvoor in aanmerking. Stam zal het ook hebben gehad. Waarom mensen over twitteren snap ik niet. Is een belastingtechnisch regel en is totaal irrelevant. Tenzij ze Davids gewoon, erm, zwart proberen te maken.
Laatst gewijzigd door bryan op ma dec 12, 2011 6:03 pm, 3 keer totaal gewijzigd.

jamie

Bericht door jamie » ma dec 12, 2011 6:00 pm

Ten Have: 'We kregen paar dagen voor 16 november nog een goed rapportcijfer van ledenraad. Na procedurefout willen ze je opeens weg hebben.'
Gaat hij ook nog janken straks... arme jongen.

Luciano

Bericht door Luciano » ma dec 12, 2011 6:01 pm

Zeux schreef: WAnt kritisch nadenken is niet gewenst? De Cruijff Gospel is de enige Waarheid?

Wat een volslagen onzin. Wie zegt dat je niet kritisch mag denken? Mijn mening over Keizer en van Basten niet gelezen? Jouw eenzijdige benadering van de 'Cruijff-aanhang' is pas eng.

Als ten Have nu loopt te beweren dat hij nog steeds wil samenwerken met Cruijff (wat hij niet wil, anders stel je van Gaal niet aan etc.) loopt hij gewoon weer gigantisch te liegen. De samenwerking van kamp ten Have en Cruijff in het voordeel van Ajax uit leggen is onzin, dat hebben de heren zelf bewezen met de enorme chaos die er nu is ontstaan.

LucaS

Bericht door LucaS » ma dec 12, 2011 6:02 pm

jamie schreef:nice try Lucas.

Klopt hoor. Het punt was dat Jonk zijn baas schoffeert en niet luistert. Dat is met Sturkenboom toch echt het geval.
ma 12 dec 2011, 17:30
Cruijff: In mijn vakantie afgerond Van onze Telesportredactie
AMSTERDAM - Johan Cruijff heeft zich tijdens de algemeen aandeelhoudersvergadering van Ajax opnieuw uitgelaten over de aanstelling van Louis van Gaal bij Ajax als algemeen directeur, zonder dat Cruijff hiervan op de hoogte was. "De basis van alles is vertrouwen. Hoe kan iemand een baan aannemen zonder met de verantwoordelijken te spreken", vroeg de legendarische nummer 14 zich hardop af.

"Van Gaal had eerst met Dennis (Bergkamp, red), Wim (Jonk, red) of mij kunnen praten. In mijn vakantie is alles afgerond met Van Gaal. Er is geen verschil in het voetbaltechnische verhaal. Het gaat om normen en waarden."

Huh? Het schandalige was toch het verlaten van het plan Cruijff? Nu is er weer geen verschil in het voetbaltechnische verhaal.
I think I lost my fucking headache

Luciano

Bericht door Luciano » ma dec 12, 2011 6:03 pm

jamie schreef:
Ten Have: 'We kregen paar dagen voor 16 november nog een goed rapportcijfer van ledenraad. Na procedurefout willen ze je opeens weg hebben.'
Gaat hij ook nog janken straks... arme jongen.
Voor 16 november ja, voor de aanstelling van van Gaal, Sturkenboom en Blind op zeldzaam achterbakse wijze. Waar denk je dat het probleem zit, grote gladde vriend?

Luciano

Bericht door Luciano » ma dec 12, 2011 6:03 pm

LucaS schreef:
jamie schreef:nice try Lucas.

Klopt hoor. Het punt was dat Jonk zijn baas schoffeert en niet luistert. Dat is met Sturkenboom toch echt het geval.
ma 12 dec 2011, 17:30
Cruijff: In mijn vakantie afgerond Van onze Telesportredactie
AMSTERDAM - Johan Cruijff heeft zich tijdens de algemeen aandeelhoudersvergadering van Ajax opnieuw uitgelaten over de aanstelling van Louis van Gaal bij Ajax als algemeen directeur, zonder dat Cruijff hiervan op de hoogte was. "De basis van alles is vertrouwen. Hoe kan iemand een baan aannemen zonder met de verantwoordelijken te spreken", vroeg de legendarische nummer 14 zich hardop af.

"Van Gaal had eerst met Dennis (Bergkamp, red), Wim (Jonk, red) of mij kunnen praten. In mijn vakantie is alles afgerond met Van Gaal. Er is geen verschil in het voetbaltechnische verhaal. Het gaat om normen en waarden."

Huh? Het schandalige was toch het verlaten van het plan Cruijff? Nu is er weer geen verschil in het voetbaltechnische verhaal.
Wat heeft Jonk gedaan dan?

Plaats reactie