De Dominee schreef:televoetbal Met #Davids als speler is 30-procentsregeling afgesproken. Nu nog 1,1 te betalen door #Ajax. VEB wijst op belangenverstrengeling #AvA
6 minutes ago · reply · retweet · favorite

Moderator: mods
De Dominee schreef:televoetbal Met #Davids als speler is 30-procentsregeling afgesproken. Nu nog 1,1 te betalen door #Ajax. VEB wijst op belangenverstrengeling #AvA
ajaxlife Meneer de Vries heeft 14 vragen. Wil ze niet allemaal stellen, maar wil wel aandacht voor nummer 14. Applausje. Cruijff lacht. #ava
Wat wordt hiermee bedoeld dan? Toen Davids als speler een afspraak maakte, was hij bij mijn weten geen RvC-lid.Ride schreef:De Dominee schreef:televoetbal Met #Davids als speler is 30-procentsregeling afgesproken. Nu nog 1,1 te betalen door #Ajax. VEB wijst op belangenverstrengeling #AvA
6 minutes ago · reply · retweet · favoriteniet het meest handige smileytje maar dit is toch bijzonder...
Want?De Dominee schreef:televoetbal Met #Davids als speler is 30-procentsregeling afgesproken. Nu nog 1,1 te betalen door #Ajax. VEB wijst op belangenverstrengeling #AvA
Inderdaad, 16 miljoen voor Mickey!! Foei Jeroen.......De Dominee schreef:Volledig terecht die veeg uit de pan voor Slop.
Nu hopen dat ze Johan ook even kritisch zullen volgen... (ik vrees het ergste)Jöhnk schreef:
Die lui op de aandeelhoudersvergadering stellen eindelijk eens de vragen die ze al jarenlang hadden moeten stellen.
televoetbal #Cruijff geeft lesje voetbal/techniek. Zaal hangt aan zijn lippen. Voetbal moet leidend zijn. #Ajax #AvA
Had je minimaal 1 aandeel moeten kopen, lijkt me toch niet teveel geld voor een middagje vermaak.Zeux schreef:Nu hopen dat ze Johan ook even kritisch zullen volgen... (ik vrees het ergste)Jöhnk schreef:
Die lui op de aandeelhoudersvergadering stellen eindelijk eens de vragen die ze al jarenlang hadden moeten stellen.
Johan lult weer 3 zinnen in een woord.D_skilled schreef:Johan geeft een vlammend betoog.
televoetbal #Cruijff geeft lesje voetbal/techniek. Zaal hangt aan zijn lippen. Voetbal moet leidend zijn. #Ajax #AvA
Weet niet of ik daar nu zo blij mee ben...Cruijff breekt een lans voor MvB als AD. Uitgaven destijds niet alleen zijn schuld, ook van degenen die hem controleerden.
Vriendjes, vriendjes, vriendjes, vriendjes.... Incapabel maakt allemaal niet uit.De Dominee schreef:Weet niet of ik daar nu zo blij mee ben...Cruijff breekt een lans voor MvB als AD. Uitgaven destijds niet alleen zijn schuld, ook van degenen die hem controleerden.
Joh, lighten up.GangstaRiB schreef: Vriendjes, vriendjes, vriendjes, vriendjes.... Incapabel maakt allemaal niet uit.
Precies. Mensen vellen nu een oordeel over die waarschuwingen zonder te weten waar ze voor zijn gegeven.De Dominee schreef:Als nou eens duidelijk wordt waar die 'gele kaarten' voor Jonk precies voor zijn, scheelt al een hoop in die discussie.
JC en de Telegraaf zijn het toonbeeld van oprechtheid en beleefdheid....Ride schreef:Tsja Wimpey.. de haat van sommige tegen Cruijff is zo groot dat ze dit allemaal vergoeilijken omdat de Cruijffianen ook in hun ogen te veel vergoeden.
Voorlopig staat J.C. nog dik voor qua beleefdheid, nobelheid en betrokkenheid.
Dat ging over PSV?Ajax Rules schreef:"Maar ja, je zal maar leip van die club zijn" (Jonk, 2011).
Jonk is toch een buikspreekpop?wimpey schreef:Eigen initiatief ondernemen en authentiek zijn, is geen schande.
Ik merk het aan je. Makkelijk en zinvol zijn helaas geen synoniemen.Ride schreef:Aan de zijlijn is het makkelijk schreeuwen..
HearhearAjax Rules schreef:wimpey schreef:Jonk moet op technisch vlak zijn oren maar laten hangen naar Blind en Sturkenboom.![]()
Waarom zou Jonk NIET naar Blind moeten luisteren op technisch vlak?
Dit is weer die dubbele moraal / selectieve argumentatie die je zo vaak ziet in dit topic? Alleen voetballers mogen iets zeggen over voetbal, maar Van Basten, Blind, Keizer en Davids zijn dan weer minder geloofwaardig dan Cruijff, Jonk en Peter Boeve.
WAAROM?
Blind was een succesvoller speler dan Jonk... Misschien heeft hij gegaald als trainer van Ajax-1, maar Jonk heeft zelfs gefaald als technisch bestuurslid bij bloody VOLENDAM!
Want Cruijff kritisch volgen hoeft niet als ik dat aandeel niet heb?Ride schreef:Had je minimaal 1 aandeel moeten kopen, lijkt me toch niet teveel geld voor een middagje vermaak.Zeux schreef:Nu hopen dat ze Johan ook even kritisch zullen volgen... (ik vrees het ergste)Jöhnk schreef:
Aan de zijlijn is het makkelijk schreeuwen..
"Dhr Cruijff riep in 2008 in diverse media dat hij verantwoordelijk was voor de reorganisatie van Ajax of toch in ieder geval voor het technische gedeelte. Wanneer gaat hij daarvoor verantwoording afleggen? In het verlengde daarvan, hoe schat dhr Cruijff in dat de samenstelling van de technische staf in de weken erop, onder zijn kennelijke verantwoordelijkheid, te maken heeft met het feit dat dhr Slop in de periode erna geen zwarte cijfers kon schrijven?Ride schreef:Had je minimaal 1 aandeel moeten kopen, lijkt me toch niet teveel geld voor een middagje vermaak.Zeux schreef:Nu hopen dat ze Johan ook even kritisch zullen volgen... (ik vrees het ergste)Jöhnk schreef:
Aan de zijlijn is het makkelijk schreeuwen..
Rijkaard heeft ook gefaald bij Sparta maar het bij Barcelona goed gedaan. Als je op een bepaald niveau gevoetbald hebt moet je denk ik ook op een bepaald niveau trainen omdat het erg lastig is om mensen van een veel lager voetbalniveau goed te begrijpen en te beoordelen. Misschien ook wel de reden waarom van Gaal altijd oorlog had met vedettes zoals Rivaldo en Ribery maar wel veel spelers beter kon maken. Hetzelfde geld voor een academicus die Havo leerlingen moet gaan uitleggen, vaak zie je dat dit mis gaat. Hoewel het ook vaak goed gaat natuurlijk.Ajax Rules schreef:wimpey schreef:Jonk moet op technisch vlak zijn oren maar laten hangen naar Blind en Sturkenboom.![]()
Waarom zou Jonk NIET naar Blind moeten luisteren op technisch vlak?
Dit is weer die dubbele moraal / selectieve argumentatie die je zo vaak ziet in dit topic? Alleen voetballers mogen iets zeggen over voetbal, maar Van Basten, Blind, Keizer en Davids zijn dan weer minder geloofwaardig dan Cruijff, Jonk en Peter Boeve.
WAAROM?
Blind was een succesvoller speler dan Jonk... Misschien heeft hij gegaald als trainer van Ajax-1, maar Jonk heeft zelfs gefaald als technisch bestuurslid bij bloody VOLENDAM!
Zucht...Televoetbal Ten Have is niet van plan gehoor te geven aan verzoek vereniging #Ajax
3 seconds ago · reply · retweet · favorite
televoetbal Oud-GroenLinks wethouder Peter Sertons en aandeelhouder: ,,Mijnheer Ten Have, wat bent u glad, gadverdamme." #Ajax #ava