Je weet dat zij beiden slechts back up zijn?Jöhnk schreef:D_Skilled heeft anders groot gelijk. Anita en Blind kan gewoon niet achterin. En inderdaad, wat hebben ze gedaan al die jaren op de Toekomst?
Ajax - Real Madrid 07-12-2011
Moderator: mods
Ajax - Real Madrid 07-12-2011
-
Re: Ajax - Real Madrid 07-12-2011
Daarom vind ik het knap dat Ajax in de buurt van Real bleef en ook 2 keer scoorde... Normaliter is dat genoeg...Duke schreef:Tja, als je met Ebicilio en Blind in de basis moet beginnen weet je dat het lastig gaat worden. En ik ben het wel met Jöhnk eens, dit Madrid had sowieso wel gewonnen van dit Ajax. Wat in Zagreb is gebeurd is natuurlijk een schande, die ploeg moet voor 5 jaar uitgesloten worden van Europees voetbal.
Overigens heeft dit Ajax natuurlijk niets te zoeken in de volgende ronde van de CL, maar daar gaat het nu niet om.
Whitey on the moon.
- Monkey Tonk
Ajax is gewoon bestolen hoor. Als je twee goals ontnomen wordt begrijp ik nog wel dat je er als speler op een gegeven moment doorheen zit. Zoiets haalt de lucht uit de ballon. Twee goals. Haha. Ja, daar gaan we nog even overheen. Geen probleem.
Laatst gewijzigd door Monkey Tonk op wo dec 07, 2011 10:48 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Tja, ik had hier toen ik zelf nog voetbalde een schurft hekel aan.Verliezen of uitgeschakeld worden kan natuurlijk altijd.En verliezen tegen Real M. is geen schande.
Maar dat twee terechte goals worden afgekeurd die dan bepalen dat je wel zou overwinteren dat schuurt aan alle kanten ..
Maar dat twee terechte goals worden afgekeurd die dan bepalen dat je wel zou overwinteren dat schuurt aan alle kanten ..
Blij met de punten ...
-
Zou die grensrechter hier iets van terughoren/zien?
Whitey on the moon.
- Fenerbahce
Hips .... nee dank je ....
SylvievdVaart schreef:Het begint een gewoonte te worden... ik trakteer.
Before you judge someone, walk for three months in his shoes.
Geef svp even de calvados door, ik zie de fles zo snel niet staan, maar ik ben er erstig aan toe.SylvievdVaart schreef:Het begint een gewoonte te worden... ik trakteer.
Voor een dubbeltje zit je tegenwoordig echt niet meer op de eerste rang!
Helemaal eens. Ik zou de neiging hebben alles wat los en vast zit neer te schoppen.999 schreef:Tja, ik had hier toen ik zelf nog voetbalde een schurft hekel aan.Verliezen of uitgeschakeld worden kan natuurlijk altijd.En verliezen tegen Real M. is geen schande.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
- SylvievdVaart
Jij krijgt sowieso niet meer, Fener!Fenerbahce schreef:Hips .... nee dank je ....

:(
so you're a tough guy, like it really rough guy, just can't get enough guy, chest always so puffed guy
Is dat het enige wat je kunt zeggen? Het is al een veeg teken dat Frank de Boer een beroep moet doen op Blind bij een blessure van het Belgisch centrum. Natuurlijk heeft de Boer de mogelijkheden van Blind en Ooijer overschat, want ze hebben voor dit seizoen al bewezen het niveau niet te hebben. Als je ze opstelt, hoop je op het beste, maar het is niet verrassend dat de tegendoelpunten weer veroorzaakt worden door de zwakste spelers. En hoe? Het elftal is zo sterk als zijn zwakste speler. Blind, Anita, Ebecilio zijn rommel. Anita nog beetje bruikbaar op VM, maar als back faalt hij keer op keer. Positioneel is het dramatisch en van knijpen heeft hij nooit gehoord.Jabu schreef:Ga jij even lekker PSV kijken.
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Zit al lekker aan de negroni, dus ik teken graag in, Syl.
Het was gewoon allemaal te onmachtig in de tweede helft. Is geen schande, want het gros kan er ook geen jota van, maar toch.
Dit kom hard aan en ik kijk maar vast vooruit, maar ben benieuwd hoe we naar de winter toewerken.
Het was gewoon allemaal te onmachtig in de tweede helft. Is geen schande, want het gros kan er ook geen jota van, maar toch.
Dit kom hard aan en ik kijk maar vast vooruit, maar ben benieuwd hoe we naar de winter toewerken.
Eens. Die goals hebben amper iets te maken met de kwaliteiten van Madrid.
IK GELOOF!!!!!!
-
We zitten nou eenmaal in een positie dat we geen 2 elftallen hebben die gelijkwaardig aan kwaliteit zijn.D_skilled schreef:Is dat het enige wat je kunt zeggen? Het is al een veeg teken dat Frank de Boer een beroep moet doen op Blind bij een blessure van het Belgisch centrum. Natuurlijk heeft de Boer de mogelijkheden van Blind en Ooijer overschat, want ze hebben voor dit seizoen al bewezen het niveau niet te hebben. Als je ze opstelt, hoop je op het beste, maar het is niet verrassend dat de tegendoelpunten weer veroorzaakt worden door de zwakste spelers. En hoe? Het elftal is zo sterk als zijn zwakste speler. Blind, Anita, Ebecilio zijn rommel. Anita nog beetje bruikbaar op VM, maar als back faalt hij keer op keer. Positioneel is het dramatisch en van knijpen heeft hij nooit gehoord.Jabu schreef:Ga jij even lekker PSV kijken.
Je doet gewoon goed mee deze wedstrijd. 2 afgekeurde goals, Madrid is en blijft een goede ploeg... mentaal was het gewoon op.
Whitey on the moon.
- SylvievdVaart
Helemaal eens. Of, zoals dat tegenwoordig wordt gezegd, +1.Peter schreef:Zit al lekker aan de negroni, dus ik teken graag in, Syl.
so you're a tough guy, like it really rough guy, just can't get enough guy, chest always so puffed guy
+2
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
-
- AT Toto winner 15/16
Lyon speelde geen eens in zn sterkste opstelling omdat ze er niet meer in geloofden.
- peter
Moet wel zeggen dat ik helemaal gek wordt van die +1s hoor. Erg irritant.
Ach, ik schenk me nog maar eens in.
Die wedstrijd in Zagreb is verkocht
I think I lost my fucking headache
-
Tja... ik zeg het nu in alle emotie... Maar 7-1 is wel erg veel inderdaad... De wedstrijd op 1-1 houden lijkt me lastig met 10 man, maar 6 goals?!?!?!LucaS schreef:Die wedstrijd in Zagreb is verkocht
Whitey on the moon.
- SylvievdVaart
I so totally agree! (= +1Peter schreef:Moet wel zeggen dat ik helemaal gek wordt van die +1s hoor. Erg irritant.

Yes, mag ik nu een drankje van jou?
Pfff.....
- peter
Die keeper duikt over de ballen heen en de spelers doen niets. Het is op z'n minst bijzonder te noemen.LucaS schreef:Die wedstrijd in Zagreb is verkocht
Janssen hoorde het pas toen hij op de bank zat. Dat is wel schandalig.
Het gaat niet eens om de uitslag, maar als je die beelden ziet..GangstaRiB schreef:Tja... ik zeg het nu in alle emotie... Maar 7-1 is wel erg veel inderdaad... De wedstrijd op 1-1 houden lijkt me lastig met 10 man, maar 6 goals?!?!?!LucaS schreef:Die wedstrijd in Zagreb is verkocht
Maar goed, het zal wel net als met Juventus gaan, waar we 13 jaar later hoorden dat er doping was gebruikt. Over tien jaar horen we dat Zagreb hier geld voor heeft ontvangen.
I think I lost my fucking headache
-
- AT Toto winner 15/16
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ...
waar is Ajax Amsterdam gebleven.
Ze zijn niet hier, ze zijn niet daar.
het is de euro league heus waar.
Johan! Johan! Johan!
waar is Ajax Amsterdam gebleven.
Ze zijn niet hier, ze zijn niet daar.
het is de euro league heus waar.
Johan! Johan! Johan!
Als je de beelden zo ziet dan lijkt het er wel op. Aan de andere kant: Ajax had uit in Zagreb ook makkelijk met 0-5 kunnen winnen. En toen stond er nog wat op het spel voor Zagreb. Wat ik wel heel slecht vind is dat de spelers de tussenstand niet door kregen. Ik vond het al opvallend hoe apatisch ze de 2e helft speelden.LucaS schreef:Die wedstrijd in Zagreb is verkocht