Heb je ook de afgelopen wedstrijden gezien?wimpey schreef:Lodeiro ziet het niét, Rishi. Hij loopt vooral veel met de bal.Rishi schreef:Lodeiro ziet lopende mensen.
Blij dat de wedstrijd voorbij is.
AFC Ajax - SBV Excelsior 03-12-'11
Moderator: mods
Re: AFC Ajax - SBV Excelsior 03-12-'11
IK GELOOF!!!!!!
-
- Site Admin & Toto winner WC 2010
Voelde een beetje als een verplicht nummertje dit he.
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!
-
Psies, weinig energie verloren en 3 puntjes binnengehaald. We weten allemaal dat Blind en Assati het nivo niet aankunnen. Tegen Excelsior daarentegen kun je ze net aan gebruiken.Thijs schreef:Voelde een beetje als een verplicht nummertje dit he.
Whitey on the moon.
- mattie
- AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
Mijn zoon heeft het Ajax tenue compleet
en heeft 4 keer kunnen juichen. Heeft dus een leuke Sinterklaas gehad
Ismael moest eraf met een flinke enkelblessure.. Heb ik toch gemist of was het gewoon verstapt?
Ebecillio
Zelfs gisteren avond kon je niet imponeren en Ajax was toch echt niet best.

Ismael moest eraf met een flinke enkelblessure.. Heb ik toch gemist of was het gewoon verstapt?
Ebecillio

Weer op zoek naar een Interim coach..
Wat mij heel erg aan hem bevalt is zijn besluitvaardigheid. Hij doet alles snel en met volle overtuiging. Daar zitten ook wel eens verkeerde beslissingen tussen, maar hij draalt nooit en twijfelt nooit. Het is niet zo dat als hij de bal krijgt dat hij er dan eventjes rustig mee aan de aan de wandel gaat om dan eens te gaan afwegen wat hij er eens mee zal doen, nee, hij weet altijd meteen wat te doen.Rishi schreef:Lodeiro ziet lopende mensen. Net als Theo is hij een speler die mensen om zich heen nodig heeft die zo nu en dan sprinten. Moet je niét met Aissati Blind aankomen .
Gebruik hem goed en hij zal altijd het spel versnellen. Daar kan menig teamgenootje nog wat van leren.
Wollt ihr den totalen Mensch?
Ik val echt van m'n stoel van verbazing.Le T. schreef: Wat mij heel erg aan hem bevalt is zijn besluitvaardigheid. Hij doet alles snel en met volle overtuiging. Daar zitten ook wel eens verkeerde beslissingen tussen, maar hij draalt nooit en twijfelt nooit.

Lodeiro werkt hard en kan wat met een dode bal. Verder: 0 snelheid, geen individuele aktie, 0 explosiviteit. Speelt op een postzegel, kijkt niet over de bal heen en ziét het spel dus niet. Kan niet in de as, want heeft geen voebalogen in z'n achterhoofd, kan niet op de vleugels, want: geen aktie, snelheid, explosiviteit.
Deze jongen staat erin bij de gratie van een half dozijn blessures. Hij kan er echt heel weinig van, zal het bij Ajax niet maken en levert hopelijk nog wat op voor vertrek.
Hij doet mij denken aan David Silva...
Meer voetbalintelligentie in zijn linkerteen dan 99% van de spelers in onze competitie in hun beide voeten hebben.
Meer voetbalintelligentie in zijn linkerteen dan 99% van de spelers in onze competitie in hun beide voeten hebben.
IK GELOOF!!!!!!
Zat die voetbalintelligentie ook maar tussen zijn oren...
Wimpey heeft mijns inziens grotendeels gelijk. Lodeiro is heus een mooie technische speler, maar er zit nul dreiging in de diepte in. Dynamisch is hij ook absoluut niet en hij bestrijkt maar zo'n klein deel van het speelveld.
Wimpey heeft mijns inziens grotendeels gelijk. Lodeiro is heus een mooie technische speler, maar er zit nul dreiging in de diepte in. Dynamisch is hij ook absoluut niet en hij bestrijkt maar zo'n klein deel van het speelveld.
Nog steeds eens met Boem.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
Nou.. ik zal nog eens een topic openen...
wat een waardeloze wedstrijd.
Het was dat ik er weer eens was sinds 23 oktober en dat het weer ff bijkletsen was maar jonge jonge jonge.
Gelukkig hebben onze concurrenten eens punten laten liggen waardoor we eindelijk iets dichterbij kwamen.
Maar jonge jonge, als je die wedstrijd tegen NAC thuis gewoon wint dan sta je nog maar op 2 punten van psv.
Wel eindelijk weer eens een doelpunt uit een vrije trap. En een mooie ook.
Schandalig dat Jan Vertonghen niet de strafschop mocht nemen. Had een hattrick kunnen zijn voor onze Jantje..
Alhoewel hij door dat schandalig lakse verdedigen het tegendoelpunt in gang zette...

wat een waardeloze wedstrijd.
Het was dat ik er weer eens was sinds 23 oktober en dat het weer ff bijkletsen was maar jonge jonge jonge.
Gelukkig hebben onze concurrenten eens punten laten liggen waardoor we eindelijk iets dichterbij kwamen.
Maar jonge jonge, als je die wedstrijd tegen NAC thuis gewoon wint dan sta je nog maar op 2 punten van psv.
Wel eindelijk weer eens een doelpunt uit een vrije trap. En een mooie ook.
Schandalig dat Jan Vertonghen niet de strafschop mocht nemen. Had een hattrick kunnen zijn voor onze Jantje..
Alhoewel hij door dat schandalig lakse verdedigen het tegendoelpunt in gang zette...
Vakkie 129
- Pride of Amsterdam
- AT Toto Admin
Als je kijkt naar hoeveel doelpunten we tegen krijgen in wedstrijden vind ik het helemaal niet op z'n plaats om met een 2-1 stand bezig te zijn wie er een doelpuntje krijgt.Ride schreef:Schandalig dat Jan Vertonghen niet de strafschop mocht nemen. Had een hattrick kunnen zijn voor onze Jantje..
Op naar de vierde ster!
Daar zal David Silva blij mee zijn.Rishi schreef:Hij doet mij denken aan David Silva...

[/quote] Meer voetbalintelligentie in zijn linkerteen dan 99% van de spelers in onze competitie in hun beide voeten hebben.[/quote]
Uh huh. Lodeiro mag de kicksen van Eriksen nog niet schoonlikken.
Ach, hij ontvangt aan salaris met minder inspanning in ieder geval meer als jij en velen anderen hier.wimpey schreef:Daar zal David Silva blij mee zijn.Rishi schreef:Hij doet mij denken aan David Silva...
Meer voetbalintelligentie in zijn linkerteen dan 99% van de spelers in onze competitie in hun beide voeten hebben.![]()
Uh huh. Lodeiro mag de kicksen van Eriksen nog niet schoonlikken.
Blij met de punten ...