AFC Ajax - SBV Excelsior 03-12-'11
Moderator: mods
Re: AFC Ajax - SBV Excelsior 03-12-'11
Smerige overtreding. Pfff.
Game over. Terecht rood. Achterlijke aktie van die Scheimann.
- Ajaciedjuh

"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
Strootman kwam tegen Twente pcs zo in. Raakte LdJ alleen niet vol.D_skilled schreef:Smerige overtreding. Pfff.
Dit kan Janssen wel. Vertonghen ook.
Ajax heeft ook spelers als Boerrigter en Sigthórsson...wimpey schreef:Twente had geen Eriksen op het middenveld. Brama en Landzaat speelden puur in dienst van Janssen daar. Twente speelde ook veel opportunistischer, waardoor Janssen z'n lange pass kwijt kon. Ajax punnikt veel meer.D_skilled schreef: Sinds-ie bij Ajax is komen voetballen, ja. Bij FC Twente was hij dé man die het spel verdeelde.
Nog steeds eens met Boem.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
Ligeon voor Enoh zo. FdB wil aan het doelsaldo gaan werken. Je weet immers maar nooit.
Oceaan van ruimte daar op links natuurlijk.

Waar dan?Bertje schreef: Ajax heeft ook spelers als Boerrigter en Sigthórsson...

Ik snap je punt: je hebt meer aan Janssen wanneer je diepgang voorin hebt. Nu heb je er 3 staan die enkel naar de bal toe komen.
Ik vind Janssen nog altijd een prima aankoop. En een uitstekende voetballer.
Klaasen zal er ook wel inkomen zo in de punt.
Karig.. Tegen doelpunt. Weer de 0 niet
Karig.. Tegen doelpunt. Weer de 0 niet
Weer logisch. Tegen 1 spits de backs doorschuiven en Anita voor de verdediging. Zo hou je een vrije man achterin en kun je daarvoor het speelveld zo groot mogelijk maken.wimpey schreef:Ligeon voor Enoh zo. FdB wil aan het doelsaldo gaan werken. Je weet immers maar nooit.![]()
Nog steeds eens met Boem.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
Weer niet de nul. 

Kenneth, Kenneth. Stel spasten.sander schreef: Karig.. Tegen doelpunt. Weer de 0 niet
Vermeer stond weer helemaal verkeerd. 

Te groot voor Ajax' defensie tegen 10 man van Excelsior.Bertje schreef: Zo hou je een vrije man achterin en kun je daarvoor het speelveld zo groot mogelijk maken.

Misschien maar eens een echte keeper opstellen.
Syl !!! .. Waarom is de energie rekening zo hoog ?.
Blij met de punten ...
Je mag hier van een structureel probleem spreken. M.n. Alderweireld speelt vanavond bedroevend. En Vermeer kan blijkbaar een bal die een meter of 30 door de lucht gaat niet zodanig inschatten dat ie 'm vangt of er een vuist tegenaan krijgt.D_skilled schreef:Weer niet de nul.
Wanneer heeft psv trouwens voor het laatst op 0 gespeeld in de eredivisie? Kan ik me eerlijk gezegd niet herinneren...
15 oktober tegen FC Utrecht: 1-0.wimpey schreef:
Wanneer heeft psv trouwens voor het laatst op 0 gespeeld in de eredivisie? Kan ik me eerlijk gezegd niet herinneren...
- SylvievdVaart
DA WEET IK NIE!999 schreef:Syl !!! .. Waarom is de energie rekening zo hoog ?.

so you're a tough guy, like it really rough guy, just can't get enough guy, chest always so puffed guy
De rol van die Blind ook bij de 2-1. Duel verliezen, daarna man kwijt.
Blind is echt niveau kindje-met-waterhoofd.
Is toch een schande voor een club als Ajax om Blind en Ooijer als back-up voor één van de verdedigers te hebben? Ik snap niet waarom de Boer zo weinig vertrouwen heeft in van Rhijn. Hij is beter dan Blind.wimpey schreef:De rol van die Blind ook bij de 2-1. Duel verliezen, daarna man kwijt.
- SylvievdVaart
Blind is een toppertje in wording. Heb geduld 

so you're a tough guy, like it really rough guy, just can't get enough guy, chest always so puffed guy
Gebrek aan beter dat hij moet spelen.wimpey schreef:De rol van die Blind ook bij de 2-1. Duel verliezen, daarna man kwijt.
Kan Koppers of van Rhijn het niveau wel aan?
Anders alle drie volgend seizoen verhuren.
Blind hoef je niet meer te verhuren. Die is klaar voor een nieuwe stap, nl:sander schreef: Anders alle drie volgend seizoen verhuren.
Blind is een Heracliet of Superboer in wording, babe.SylvievdVaart schreef:Blind is een toppertje in wording. Heb geduld
- SylvievdVaart
Duidelijk!wimpey schreef:Blind is een Heracliet of Superboer in wording, babe.

Van de schoten van Ebecilio krijg je een punthoofd. De Zeeuw was er niets bij.
2 Überslechtsten zijn er al af. Als FdB consequent is, haalt ie ook Lodeiro en Blind er nog af.