Het is heel simpel, Jonk en Bergkamp konden die contracten niet verlengen omdat dat hun verantwoording niet was. Ze konden er slechts op aandringen. Dat dit dan bij hen wordt neergelegd grenst aan het ongelooflijke. En dit staat buiten de vraag wie er wel schuldig is. Gezien zijn takenpakket lijkt dit Blind te zijn.Demosthenes schreef:Zullen we nu afspreken dat Jonk en Bergkamp in dienst zijn vanaf het moment dat het goed gaat? Gaat het slecht, geen probleem, spreken we gewoon af dat ze niet in dienst van Ajax waren, probleem opgelost.
Ajax contracteert jeugdspelers
Moderator: mods
Re: Ajax contracteert jeugdspelers
We gaan er ten onrechte vanuit dat Ajax een serieuze organisatie is, waarin een topsportmentaliteit heerst. Zo van: we slaan de handen ineen en doen er alles aan om er het optimale uit te halen.Luciano schreef: Afgelopen 5 jaar is er geen een absolute topper geweest en ook het algehele niveau is fors gedaald.
Het rancune en de afkeer van kamp 1 t.o.v. kamp 2 en v.v. is nu eenmaal zó groot dat men liever een incompetent vriendje uit het eigen kamp haalt dan een competent iemand uit het andere kamp. Maar ze zijn wél stuk voor stuk Ajacied in hart en nieren natuurlijk.

Op de achtergrond heb je dan nog figuren als Coronel en Molenaar die met hun dubieuze manieren het klimaat nog eens verder verslechteren en olie op het vuur gooien. Het is gewoon triest: onze club is ten prooi gevallen aan een stel B-acteurs die een dorpsklucht opvoeren. Logische gevolg is dat het aan alle kanten piept en kraakt en dat het op geen enkel vlak functioneert.
Je beweert hier dat Blind ten koste van Ajax, want grote talenten hadden gratis weg kunnen lopen, de boel bewust heeft gesaboteerd. Dat is nogal een beschuldiging. Heb je daar ook enige vorm van bewijs voor. of doe je gewoon lekker mee met de T-hysterie? Het lijkt wel een SP opmerking.wimpey schreef:Dat moet je anders zien. Technisch manager Blind had blijkbaar geen belang bij het verlengen van contracten. Technisch directeur Blind wel.
En deze is helemaal vanhet niveau Wilders/SP. Ik heb je namelijk al 4 keer geschreven dat in dezelfde uitzending waarin, ik meen Jansen, meldde dat Jonk en Bergkamp geen 5 ton vroegen, diezelfde Jansen ook meldde dat Blind geen 6 ton verdient. Maar toevallig haal je het ene aan als het even uitkomt, en ben je het ander, ondanks 4 herinneringen, keer op keer 'vergeten'.Maar goed, van iemand die maar 6 ton per jaar pakt, kun je niet verwachten dat hij een vin verrekt.
Zoals sommigen al voorspelden als Cruijff weer bij onze club zou komen. Wat een enorm toeval dat het dan ook juist nu uit de klauwen loopt.Het is gewoon triest: onze club is ten prooi gevallen aan een stel B-acteurs die een dorpsklucht opvoeren. Logische gevolg is dat het aan alle kanten piept en kraakt en dat het op geen enkel vlak functioneert.
I think I lost my fucking headache
Kon er een van de PVV zijn: de zondebok zoeken en vinden. Het edele duo Coronel / Boog treft natuurlijk geen enkele blaam. Net als de 4 van de RvC, buikspreekpop Blind etc. etc.LucaS schreef: Zoals sommigen al voorspelden als Cruijff weer bij onze club zou komen. Wat een enorm toeval dat het dan ook juist nu uit de klauwen loopt.
Ik stel slechts vast dat TM Blind geen contracten verlengde en TD Blind wel. En dat Blind bewust saboteert: ja. Daarin staat hij niet alleen. De 2 kampen doen er alles aan om het andere kamp onderuit te halen. Het welzijn van de club (niemand is groter dan de club, behalve de mensen uit de 2 kampen blijkbaar) speelt daarbij een ondergeschikte rol.LucaS schreef: Je beweert hier dat Blind ten koste van Ajax, want grote talenten hadden gratis weg kunnen lopen, de boel bewust heeft gesaboteerd. Dat is nogal een beschuldiging. Heb je daar ook enige vorm van bewijs voor. of doe je gewoon lekker mee met de T-hysterie? Het lijkt wel een SP opmerking.
Achteraf heet het een zondebok, als je iets vooraf benoemt, heet het anders. Voorspellen, of een goede inschatting.wimpey schreef:Kon er een van de PVV zijn: de zondebok zoeken en vinden. Het edele duo Coronel / Boog treft natuurlijk geen enkele blaam. Net als de 4 van de RvC, buikspreekpop Blind etc. etc.LucaS schreef: Zoals sommigen al voorspelden als Cruijff weer bij onze club zou komen. Wat een enorm toeval dat het dan ook juist nu uit de klauwen loopt.
Ik weet wel dat je Blind graag overal de schuld van geeft, maar TM Blind had niet de bevoegdheid op eigen houtje spelers te contracteren. Daar had hij opdracht van Bergkamp of Jonk voor moeten krijgen. Het is maar goed dat hij inmiddels wel zelf actie kan ondernemen.
Ach, jij geeft anderen graag overal de schuld van... Jonk & Bergkamp verdienen een eerlijke kans. Blind bijv. heeft al flink wat kansen gehad. Is nergens een onverdeeld succes gebleken.LucaS schreef: Ik weet wel dat je Blind graag overal de schuld van geeft
Ik vind Blind onbetrouwbaar. Wolf in schaapskleren. Ik vind sowieso dat Ajax in bepaalde mensen iets onsympathieks losmaakt / dat Ajax onsympathieke mensen aantrekt.
De beide akela's JC en Van Gaal bijv. Schijnen privé aangename mensen te zijn. Weinig van te merken zodra ze zich met Ajax gaan bemoeien. Dan zijn ze er m.n. druk mee elkaar het leven zuur te maken. Doodzonde dat die 2 elkaar niet willen verdragen. Dat zou het figuren als Boog, Coronel en Koopmans onmogelijk maken om bij Ajax een voet tussen de deur te krijgen.
Wat een zinloze discussie dit. Waarschijnlijk liepen de besprekingen al een tijdje en zijn ze nu afgerond. Er was simpelweg niets aan de hand.
Er is een TD aangesteld omdat Jonk en Bergkamp hun eerlijke kans aan het verprutsen waren.
-
- AT Toto winner 10/11
Heb je een bron voor deze complete onzin?LucaS schreef:Er is een TD aangesteld omdat Jonk en Bergkamp hun eerlijke kans aan het verprutsen waren.
Zeker. Heeft in de Volkskrant gestaan, dat de RvC van verschillende kanten hoorde dat het niet goed liep op de Toekomst. En dab met name op het organisatorische vlak. Ze zetten natuurlijk ook niet zomaar iemand boven Bergkamp en Jonk.
Maar goed dat jij weet dat het onzin is. Heb je een bron dat het geweldig loopt op de toekomst?
Maar goed dat jij weet dat het onzin is. Heb je een bron dat het geweldig loopt op de toekomst?
Bergkamp en Jonk hebben dit intern meerdere malen aangegeven alleen er werd net zoals met hun contracten blijkbaar niets mee gedaan. En nu laat Scholletje ineens zien zogenaamd slagvaardig te zijn als TD. Typerend voor deze man en zijn praktijken.LucaS schreef:Achteraf heet het een zondebok, als je iets vooraf benoemt, heet het anders. Voorspellen, of een goede inschatting.wimpey schreef:Kon er een van de PVV zijn: de zondebok zoeken en vinden. Het edele duo Coronel / Boog treft natuurlijk geen enkele blaam. Net als de 4 van de RvC, buikspreekpop Blind etc. etc.LucaS schreef: Zoals sommigen al voorspelden als Cruijff weer bij onze club zou komen. Wat een enorm toeval dat het dan ook juist nu uit de klauwen loopt.
Ik weet wel dat je Blind graag overal de schuld van geeft, maar TM Blind had niet de bevoegdheid op eigen houtje spelers te contracteren. Daar had hij opdracht van Bergkamp of Jonk voor moeten krijgen. Het is maar goed dat hij inmiddels wel zelf actie kan ondernemen.
Het is eerder kenmerkend dat een 'tegenstander' van de sekte zonder ook maar enige vorm van bewijs wordt beschuldigd van bewuste sabotage ten koste van Ajax, daar waar Orlando Trusfull en Dean Gorre Grote Ajacieden zijn. Over een paar weken is dit De Waarheid.
Een TD die zelf al 10 kansen verprutst heeft. Uh huh.LucaS schreef:Er is een TD aangesteld omdat Jonk en Bergkamp hun eerlijke kans aan het verprutsen waren.
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Haha Lucas trekt de sekte kaart weer. Sterrruk.
Weet je inmiddels al wat een sekte is? Kun je de kenmerken al onderuit halen? Of hou je het bij het belachelijk maken?
Overigens heeft het technisch hart een serieus communicatieprobleem als Blind echt de contractverlengingen heeft gesaboteerd. FdB verklaarde onlangs nog dat Blind zijn taak als TM geweldig en naar volle tevredenheid had opgepakt.
Overigens heeft het technisch hart een serieus communicatieprobleem als Blind echt de contractverlengingen heeft gesaboteerd. FdB verklaarde onlangs nog dat Blind zijn taak als TM geweldig en naar volle tevredenheid had opgepakt.
Frank de Boer was volgens jou ook erg tevreden over Blind als assistent. Zo tevreden dat hij liever een ander had.
Jol zag het goed. Die zette Scholletje gewoon naast zich op de bank, omdat hij hem voor geen goud vertrouwde.
-
Tsja.. luister De Boer maar eens na in interviews: hij was zeer tevreden over Blind als assistent.Luciano schreef:Frank de Boer was volgens jou ook erg tevreden over Blind als assistent. Zo tevreden dat hij liever een ander had.
Whitey on the moon.
FdB heeft vorig seizoen in interviews steeds aangegeven dat Spijkerman zijn eerste assistent was. En het was voor hem blijkbaar geen halszaak dat Blind vervangen werd door Bergkamp.
Maar goed, bij iedere conclusie die ik daaraan verbind, krijg ik zedenpreker Le T. weer op bezoek. Dus onthoud ik me in deze van commentaar.
Maar goed, bij iedere conclusie die ik daaraan verbind, krijg ik zedenpreker Le T. weer op bezoek. Dus onthoud ik me in deze van commentaar.
Waarom zou je een assistent waar je zeer tevreden over bent vervangen?GangstaRiB schreef:Tsja.. luister De Boer maar eens na in interviews: hij was zeer tevreden over Blind als assistent.Luciano schreef:Frank de Boer was volgens jou ook erg tevreden over Blind als assistent. Zo tevreden dat hij liever een ander had.
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Ik denk dat Blind zelf is opgestapt. Die zag carrièreperspectieven en voila! Nu is hij weer TD!
-
Blind moest wijken want Cruijff had aangegeven dat hij hem niet betrouwbaar vond. Bergkamp heeft snel het plaatsje opgevuld. En je weet het, Cruijff's wil is wet.Luciano schreef:Waarom zou je een assistent waar je zeer tevreden over bent vervangen?GangstaRiB schreef:Tsja.. luister De Boer maar eens na in interviews: hij was zeer tevreden over Blind als assistent.Luciano schreef:Frank de Boer was volgens jou ook erg tevreden over Blind als assistent. Zo tevreden dat hij liever een ander had.
Voor de rest blijft het bezopen dat je een assistent trainer hebt die niet met Europese uitwedstrijden meegaat.
Whitey on the moon.
Is inderdaad heel betrouwbaar gebleken, die Blind. l'Histoire se répète.
Nog steeds eens met Boem.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
-
Heb jij informatie dat ie onbetrouwbaar is dan? Hij is van functie naar functie gegaan binnen Ajax, maar altijd wel in de organisatie gebleven. Hij kon het niet goed vinden met Jol, maar oke.. dat kan. Met De Boer had ie een uistekende relatie, maar Cruijff heeft besloten dat Blind onbetrouwbaar is. Blind heeft zich vervolgens chique opgesteld en een nieuwe functie aanvaard. Het lijkt me duidelijk dat je na een dergelijke schoffering (immers: waarop basseerde Cruijff die beslissing?) voor de weg van Van Gaal kiest.Bertje schreef:Is inderdaad heel betrouwbaar gebleken, die Blind. l'Histoire se répète.
Whitey on the moon.