Europees Kampioenschap 2012
Moderator: mods
-
- Site Admin & Toto winner WC 2010
Re: Europees Kampioenschap 2012
Haha, vat het geheel wel goed samen ja.Scherrer schreef:Godverdomme
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!
-
Groep A:
1 Polen
2 Griekenland
3 Rusland
4 Tsjechië
Groep B:
1 Nederland
2 Denemarken
3 Duitsland
4 Portugal
Groep C:
1 Spanje
2 Italië
3 Ierland
4 Kroatië
Groep D:
1 Oekraïne
2 Zweden
3 Frankrijk
4 Engeland
1 Polen
2 Griekenland
3 Rusland
4 Tsjechië
Groep B:
1 Nederland
2 Denemarken
3 Duitsland
4 Portugal
Groep C:
1 Spanje
2 Italië
3 Ierland
4 Kroatië
Groep D:
1 Oekraïne
2 Zweden
3 Frankrijk
4 Engeland
-
Nederland-Denemarken
Nederland-Duitsland
Nederland-Portugal
...Als we tegen de Denen niet winnen kunnen we wel inpakken.
Nederland-Duitsland
Nederland-Portugal
...Als we tegen de Denen niet winnen kunnen we wel inpakken.
Dat worden in ieder geval mooie wedstrijden! Leuker dan tegen een Japan of Kameroen.
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."
Zolang we trouwens maar van dat pleuris Portugal winnen!
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."
-

Inderdaad.Jesse schreef:Zolang we trouwens maar van dat pleuris Portugal winnen!
Winnen van Portugal en Denemarken en we spelen dan toch eventueel tegen de nummer 1 van Poule A?
IK GELOOF!!!!!!
Inderdaad, een heerlijke poule met prachtige wedstrijden, net als 4 jaar geleden. In de halve finale kunnen we Spanje tegenkomen en in de finale dan pas weer Duitsland, dat zou me een toernooi zijn!Jesse schreef:Dat worden in ieder geval mooie wedstrijden! Leuker dan tegen een Japan of Kameroen.
Leuke poule. Duitsland wordt eerste maar Nederland moet gewoon die 2de plek kunnen pakken. En dan spelen we tegen de winnaar uit groep A (sterke poule zeg
) en zit je zo in de halve finale.

Zie hier net het resultaat van de loting op tv.
Gaan ze niet redden.
Gaan ze niet redden.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
Duitsland en Oranje worden gewoon 1e en 2e toch?!Zeux schreef:Zie hier net het resultaat van de loting op tv.
Gaan ze niet redden.

Dickie Advocaat heeft goed geloot trouwens.
Ik moet het nog zien. Portugal is altijd heel vervelend.wimpey schreef:Duitsland en Oranje worden gewoon 1e en 2e toch?!Zeux schreef:Zie hier net het resultaat van de loting op tv.
Gaan ze niet redden.![]()
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Koffiedik kijken. Zwaar geloot, maar als je het wel haalt, dan ben je gelijk af van Duitsland en sta je met een half been in de Halve Finale. Maarrrr, dat hadden we vier jaar terug ook.
Portugal is erg lastig, hoor. Presteren zo/zo, maar zijn natuurlijk levensgevaarlijk met mannen als Nani, Ronaldo, Meireles, Alves, Pepe, Coentrao, Moutinho.
Portugal is erg lastig, hoor. Presteren zo/zo, maar zijn natuurlijk levensgevaarlijk met mannen als Nani, Ronaldo, Meireles, Alves, Pepe, Coentrao, Moutinho.
Ach, dit zijn toch de wedstrijden die je wil zien ..
Blij met de punten ...
Precies.Wouter schreef:Ik moet het nog zien. Portugal is altijd heel vervelend.wimpey schreef:Duitsland en Oranje worden gewoon 1e en 2e toch?!Zeux schreef:Zie hier net het resultaat van de loting op tv.
Gaan ze niet redden.![]()
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
[quote ] Portugal is erg lastig, hoor. Presteren zo/zo, maar zijn natuurlijk levensgevaarlijk met mannen als Nani, Ronaldo, Meireles, Alves, Pepe, Coentrao, Moutinho.[/quote]
Is geen elftal. Eindigen niet voor niets achter de Denen in de poule.
Oranje begint een toernooi doorgaans zeer sterk. Duitsland minder. Zie Oranje ertoe in staat om na 2 wedstrijden 'gewoon' op 6 punten te staan.
Het EK zie ik Oranje niet winnen, Spanje en Duitsland zijn simpelweg beter.
Is geen elftal. Eindigen niet voor niets achter de Denen in de poule.
Oranje begint een toernooi doorgaans zeer sterk. Duitsland minder. Zie Oranje ertoe in staat om na 2 wedstrijden 'gewoon' op 6 punten te staan.
Het EK zie ik Oranje niet winnen, Spanje en Duitsland zijn simpelweg beter.
Het is niet elke dag dat Ierland tegen de regerend WK en EK kampioenen op een eindtoernooi speelt. Dus ik heb net mijn vluchten naar Gdansk geboekt.
Nu nog kaartjes regelen. Maar 7.000 voor de Ierse fans. Maar wedden dat het stadion ongeveer 2/3 groen wordt. Eerste "Ierse" eindtoernooi in Europa sinds 1990, dus dat laat men niet liggen.
Nu de videoband Zwitserland-Spanje van Zuid-Afrika grondig bestuderen.
Dickie Advocaat kon zijn blijdschap niet binnenhouden. Wat een poule, die Groep A. Ze hebben geplaatste lotingen om zulke shit te voorkomen, en als het zulke crap oplevert dan kan je net zo goed random loten!
Nu nog kaartjes regelen. Maar 7.000 voor de Ierse fans. Maar wedden dat het stadion ongeveer 2/3 groen wordt. Eerste "Ierse" eindtoernooi in Europa sinds 1990, dus dat laat men niet liggen.
Nu de videoband Zwitserland-Spanje van Zuid-Afrika grondig bestuderen.

Dickie Advocaat kon zijn blijdschap niet binnenhouden. Wat een poule, die Groep A. Ze hebben geplaatste lotingen om zulke shit te voorkomen, en als het zulke crap oplevert dan kan je net zo goed random loten!
Zijn de speeldata al bekend? Nog meer AT-ers die al geboekt hebben??
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
- InnerHarbour
Pfff ben ook bang dat ze het niet gaan redden, volgens mij is Nederland over zijn hoogtepunt heen, ze spelen ook niet meer bij clubs die in de echte top meedraaien. Bij Portugal lopen er zo wie zo iets van 4 bij RM en over Duitsland hoeven het verder niet te hebben. Denemarken was op het WK ook geen walkover. Nee ik zet mijn geld op Duitsland en Portugal
YNWA
Denemarken moet je gewoon winnen, Portugal normaal gesproken ook en Duitsland wordt wat lastiger. Gewoon tweede ronde hoor, geen enkele twijfel.
WikipediaMr. Ajax schreef:Zijn de speeldata al bekend?
Ik besef nu dat ik vluchten heb geboekt vertrouwend op Wikipedia, hahaha. Hoop dat het wel klopt.

- InnerHarbour
Brrrrrrr lelijk tenue, waar zijn de witte broeken en die blokken, nu ja ze zijn zo weer thuis.
http://www.spitsnieuws.nl/archives/spor ... van-oranje
http://www.spitsnieuws.nl/archives/spor ... van-oranje
YNWA