Daarom komt dat geding woensdag ook totaal niet uit. Stel je voor dat Ten Have wéér geen shirtje van Real Madrid zal weten te bemachtigen!! Dat zou ie dan nog op menig verjaarspartijtje van Römer en Olffers ingepeperd krijgen!GangstaRiB schreef: Ten Have miste ook al de uitduels in de Champion League met Real Madrid en Dynamo Zagreb. (Redactie)
Er wordt hier lacherig gedaan over Roy en Bosman als 'grote Ajacied'. Dat snap ik niet. Roy won de UEFA Cup en Bosman de EC II met Ajax. En - correct me if I'm wrong - ik zie in bijv. Overmars en Stam geen paladijnen van Cruijff. Wél mensen die blijkbaar óók oprecht verbaasd (en verontwaardigd) zijn over de U-turn die de 4 van de RvC hebben ondernomen.
Sowieso bestaan de "kampen" enerzijds sowieso vnl. uit mensen die het voetbal uitstekend beheersten en anderzijds uit mensen die er goed over kunnen lullen (en er zelf vrij weinig van konden) dan wel mensen die in Ajax een geweldige bandwagon hebben onderkend.
Ajax mist JOR, Boog, Robin Pronk, Edmund Claus, Coronel etc. dus echt niet he. En de club gaat ze ook niet missen. Dat zal wel het geval zijn wanneer de club ineens verder zou moeten zonder een paar eeuw voetbalervaring op het hoogste niveau op De Toekomst.