De toekomst: post-Cruijff
Moderator: mods
- Jinne
- Site Admin
Re: De toekomst: Cruijff terug bij Ajax, bestuur vertrekt.
De etiketjes Ajacied en groot worden er opgeplakt als het de heren van de Telegraaf het zo uitkomt. Vooral de namen van Gorré en Trustfull zijn natuurlijk lachwekkend. Stam was een grote speler, maar bijvoorbeeld nou niet echt een Ajacied.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
Het is duidelijk dat Cruijff geen kloot geeft om Ajax, wat een idioot om dat kort geding op woensdag te zetten!
108 wedstrijden? Dat zijn 3 hele seizoenen. Impressive!
I think I lost my fucking headache
Dat wordt toch gewoon door de rechtbank bepaald?WP_LeGeNd schreef:Het is duidelijk dat Cruijff geen kloot geeft om Ajax, wat een idioot om dat kort geding op woensdag te zetten!
Davids heeft er in twee fases 130 gespeeld. Is dat dan zoveel indrukwekkender?LucaS schreef:108 wedstrijden? Dat zijn 3 hele seizoenen. Impressive!
In ieder geval vind ik het een beetje zinloos om het aantal wedstrijden te gebruiken om aan te tonen of iemand wel of geen "grote Ajacied" is. Wat mij betreft is dat vooral een subjectief gevoel op basis van de prestaties die een speler bij Ajax heeft geleverd en hoe hij zich tijdens die periode heeft gedragen.
Zeker, maar het grappige is dat Trustfull, Stam en Gorre grote Ajacieden zijn, en Davids en van Gaal nobodies. 

I think I lost my fucking headache
Je mag mij in het pro-Cruijffkamp scharen, maar mij zal je dat niet horen zeggen, hoor. Zeker Van Gaal is een van de allergrootsten en volgens mij hebben de supporters dat de laatste tijd bij de pro-Cruijff 'demonstraties' ook steeds laten merken.LucaS schreef:Zeker, maar het grappige is dat Trustfull, Stam en Gorre grote Ajacieden zijn, en Davids en van Gaal nobodies.
WP_LeGeNd schreef:Het is duidelijk dat Cruijff geen kloot geeft om Ajax, wat een idioot om dat kort geding op woensdag te zetten!

Arthur schreef: Dat wordt toch gewoon door de rechtbank bepaald?
en de tegenpartij kan gewoon verhinderdata opgeven.. dit is niet op aangeven van Cruijff op die datum geplaatst hoor.

Vakkie 129
Ik had in de wandelgangen gehoord dat Japie er zelfs .. " De verschutting dat grote Ajacieden en iconen als Johan Cruijff, Tscheu La Ling, Dennis Bergkamp, Wim Jonk, Ronald de Boer, Marc Overmars, Jaap Stam, Orlando Trustfull, Dean Gorré, Michel Kreek, John Bosman en Bryan Roy " van wilde maken .. Maar dat ze dat bewaren voor de rechtzaak tegen AJAX ...LucaS schreef:Zeker, maar het grappige is dat Trustfull, Stam en Gorre grote Ajacieden zijn, en Davids en van Gaal nobodies.

Overgens vraag ik me hardop af wat zo'n supportersvereniging nu denkt als ze zoiets lezen ..
Blij met de punten ...
Ach, de supporter .. We moeten nu nou niet net doen of die groepen iedereen vertegenwoordigen ... Als er ergens weing ruimte is voor democratie en democtatisch denken is het in die groepen wel heb ik het idee ..Arthur schreef:Je mag mij in het pro-Cruijffkamp scharen, maar mij zal je dat niet horen zeggen, hoor. Zeker Van Gaal is een van de allergrootsten en volgens mij hebben de supporters dat de laatste tijd bij de pro-Cruijff 'demonstraties' ook steeds laten merken.LucaS schreef:Zeker, maar het grappige is dat Trustfull, Stam en Gorre grote Ajacieden zijn, en Davids en van Gaal nobodies.
Blij met de punten ...
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Tsja. Als je een stok zoekt om mee te slaan, dan moet je blijven zoeken....Arthur schreef:Dat wordt toch gewoon door de rechtbank bepaald?WP_LeGeNd schreef:Het is duidelijk dat Cruijff geen kloot geeft om Ajax, wat een idioot om dat kort geding op woensdag te zetten!
Tuurlijk bepaalt de rechtbank dit. Verder moeten we ook niet te melodramatisch doen, want zelfs op die dag lopen er genoeg Ajacieden rond in de Arena. We hebben het de afgelopen maanden toch ook moeten rooien met vdAat, Slop en co? Verder neem ik aan dat het kort gedicht niet om 20:45 zal zijn.
- Jinne
- Site Admin
Dat is al op 5 december. Alleen weet ik niet of ie al van Louis zal zijn.Peter schreef: Tuurlijk bepaalt de rechtbank dit. Verder moeten we ook niet te melodramatisch doen, want zelfs op die dag lopen er genoeg Ajacieden rond in de Arena. We hebben het de afgelopen maanden toch ook moeten rooien met vdAat, Slop en co? Verder neem ik aan dat het kort gedicht niet om 20:45 zal zijn.

He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
Een opening van een nieuw Cruijff-court is toch gewoon een voetbalaangelegenheid?
Kort geding Cruijff dient woensdag voor Real Madrid-Ajax
Het kort geding van Johan Cruijff en een aantal jeugdtrainers tegen Ajax is komende woensdag aan het begin van de middag in Amsterdam, zo meldt het Algemeen Dagblad. Het is op de dag dat Ajax de beslissende wedstrijd in de Champions League tegen Real Madrid speelt. Het geding dient op het tijdstip dat de gedaagde partij, de raad van commissarissen van Ajax, geacht wordt hun collega's van Real Madrid te ontvangen.
Ten Have geeft aan dat er bij Ajax ontstemd gereageerd is op de datum. "Tegen Real speel je een ongelooflijk belangrijke wedstrijd en dan moet je voor het hekje verschijnen op zo'n dag. De publiciteit en onrust zal van negatieve invloed kunnen zijn op de club en ons team."
Blij met de punten ...
- InnerHarbour
Boewhahahahahahaha, alsof er ook maar 1 speler zich druk maakt of die achterbakse doorgeleerde professor voor de rechtbank moet verschijnen, wat een zelfingenomen enge blaaskaak is die vent.
Ik zeg: stadionverbod voor het leven voor die enge achterbakse doorgeleerde professor!
Ik zeg: stadionverbod voor het leven voor die enge achterbakse doorgeleerde professor!

YNWA
Benji schreef:Een opening van een nieuw Cruijff-court is toch gewoon een voetbalaangelegenheid?

Vakkie 129
-
Nee slimme, het gaat om de delegatie die ontvangen moet worden van Real. Dat is gewoon fatsoen.InnerHarbour schreef:Boewhahahahahahaha, alsof er ook maar 1 speler zich druk maakt of die achterbakse doorgeleerde professor voor de rechtbank moet verschijnen, wat een zelfingenomen enge blaaskaak is die vent.
Whitey on the moon.
Volgens Jan Verthongen het tegenovergestelde zelfsInnerHarbour schreef:Boewhahahahahahaha, alsof er ook maar 1 speler zich druk maakt of die achterbakse doorgeleerde professor voor de rechtbank moet verschijnen, wat een zelfingenomen enge blaaskaak is die vent.

Van Jan Vertonghen mag de bestuurlijke onrust bij Ajax nog wel even voortduren. Althans, zolang de Amsterdammers teleurstellend blijven presteren in de vaderlandse competitie. Des te meer tijd heeft zijn elftal om te werken aan de ommekeer. 'Het klinkt gek, maar voor de spelers is de onrust prettig', zegt de Ajax-aanvoerder in het AD.
'In de media voerden de bestuurlijke perikelen de boventoon, dat leidde de laatste weken de aandacht af van onze sportieve dip', beargumenteert de Belgische linkspoot tegen Voetbal International. 'Daardoor kwamen vooral de jonge jongens minder onder druk te staan.'
Vertonghen wil er geen misverstand over laten bestaan dat hij voor de club hoopt op snelle duidelijkheid en rust. 'Maar als ik er iets positiefs uit wil halen: we hebben in relatieve rust kunnen werken aan een ommekeer. En dat is wat Ajax juist nu nodig heeft: goede resultaten.'
De suggestie dat de perikelen tussen de hoge heren de spelers afleidt, vindt Vertonghen belachelijk. 'Het heeft geen enkel effect. Geloof me maar als ik zeg dat daar totaal geen sprake van is. Je denkt toch niet dat een aanvaller een kans mist of een verdediger een fout maakt omdat er onzekerheid is over de nieuwe clubleiding?'
Meesterzet van Cruijff

Vakkie 129
Ride schreef: Meesterzet van Cruijff

Blij met de punten ...
Blijkbaar is het nu opeens niet fatsoenlijk om niet te dineren met de heren van Madrid. Grappig dat dit 2 weken geleden nog geen enkel probleem was toen we uit blij Lyon speelde en de heer Ten Have en de zijne niet mee gingen uit eigen beweging. Toen heb ik je niet gehoord?GangstaRiB schreef:Nee slimme, het gaat om de delegatie die ontvangen moet worden van Real. Dat is gewoon fatsoen.InnerHarbour schreef:Boewhahahahahahaha, alsof er ook maar 1 speler zich druk maakt of die achterbakse doorgeleerde professor voor de rechtbank moet verschijnen, wat een zelfingenomen enge blaaskaak is die vent.
- InnerHarbour
Blijft leuk die achterbakse doorgeleerde professor in verband gebracht te zien worden met fatsoen.GangstaRiB schreef:Nee slimme, het gaat om de delegatie die ontvangen moet worden van Real. Dat is gewoon fatsoen.InnerHarbour schreef:Boewhahahahahahaha, alsof er ook maar 1 speler zich druk maakt of die achterbakse doorgeleerde professor voor de rechtbank moet verschijnen, wat een zelfingenomen enge blaaskaak is die vent.

YNWA
-
Ik weet niet wat de reden vorige keer was. Maar toen waren Romer en Davids er wel.Alexander schreef:Blijkbaar is het nu opeens niet fatsoenlijk om niet te dineren met de heren van Madrid. Grappig dat dit 2 weken geleden nog geen enkel probleem was toen we uit blij Lyon speelde en de heer Ten Have en de zijne niet mee gingen uit eigen beweging. Toen heb ik je niet gehoord?GangstaRiB schreef:Nee slimme, het gaat om de delegatie die ontvangen moet worden van Real. Dat is gewoon fatsoen.InnerHarbour schreef:Boewhahahahahahaha, alsof er ook maar 1 speler zich druk maakt of die achterbakse doorgeleerde professor voor de rechtbank moet verschijnen, wat een zelfingenomen enge blaaskaak is die vent.
Het Parool:
De commissarissen Steven ten Have en Marjan Olfers vliegen vandaag niet met de selectie en staf van Ajax mee naar Lyon voor de Champions League-wedstrijd van morgenavond tegen Olympique.
Dat meldt De Telegraaf. Volgens de krant heeft het duo zich ar lieten zich op het laatste moment van de passagierslijst laten schrappen.
Mogelijk dat Ten Have en Olfers morgen alsnog met een een dagvlucht van Amsterdam naar Lyon vliegen. Ten Have miste ook al de uitduels in de Champion League met Real Madrid en Dynamo Zagreb. (Redactie)
Whitey on the moon.
Ze huldigen juist de opvatting dat Cruijff de onfeilbare messias is om te kunnen ophouden met nadenken.999 schreef:Ik had in de wandelgangen gehoord dat Japie er zelfs .. " De verschutting dat grote Ajacieden en iconen als Johan Cruijff, Tscheu La Ling, Dennis Bergkamp, Wim Jonk, Ronald de Boer, Marc Overmars, Jaap Stam, Orlando Trustfull, Dean Gorré, Michel Kreek, John Bosman en Bryan Roy " van wilde maken .. Maar dat ze dat bewaren voor de rechtzaak tegen AJAX ...LucaS schreef:Zeker, maar het grappige is dat Trustfull, Stam en Gorre grote Ajacieden zijn, en Davids en van Gaal nobodies.
Overgens vraag ik me hardop af wat zo'n supportersvereniging nu denkt als ze zoiets lezen ..
Het is al tijden zo dat broodvoetballers en broodtrainers die Ajax in de steek hebben gelaten bij de eerste de beste mogelijkheid om elders meer geld te verdienen en eer te behalen worden afgeschilderd als echte Ajacied met een ontzettend groot Ajaxhart, terwijl mensen die miljoenen inleveren om voor Ajax te mogen werken of gratis en voor niets daar jarenlang vele uren insteken om dan stank voor dank te krijgen voor geldwolven worden uitgemaakt. Feiten doen er al heel lang niet meer toe.
Wollt ihr den totalen Mensch?
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Vooral de mensen die op vrijwillige basis voor Ajax werken zijn de echte geldwolven inderdaad. Dat roepen we hier al jaren!
Of doel je op Cruijf als je het hebt over die vrijwillige mensen die miljoenen laten liggen?
Of doel je op Cruijf als je het hebt over die vrijwillige mensen die miljoenen laten liggen?

Cruijff werken voor Ajax? Volgens mij verwar je werken met meningen geven.Peter schreef:Vooral de mensen die op vrijwillige basis voor Ajax werken zijn de echte geldwolven inderdaad. Dat roepen we hier al jaren!
Wollt ihr den totalen Mensch?