Gregory van der Wiel

Spelers die deel hebben uitgemaakt van de Ajaxselectie

Moderator: mods

WP_Legend

Re: Gregory van der Wiel

Bericht door WP_Legend » ma okt 24, 2011 8:36 am

VDW moet gewoon twee maandjes vrij krijgen van FDB misschien dat hij daar wat van leert!

Cruijff
AT Toto winner 14/15

Bericht door Cruijff » ma okt 24, 2011 8:47 am

Prima plan, geef hem maar minimaal een maand vakantie. Desnoods zet hij van 5 rapoptredens en hiphop concerten per dag foto's op zijn Twitter. Eens even kijken of hij het voetbal dan gaat missen en wat hongeriger terugkomt...

Cruijff
AT Toto winner 14/15

Bericht door Cruijff » ma nov 21, 2011 1:41 pm

Daar stond ie na Ajax-NAC weer lekker niet begrijpend zich af te vragen wat er mis was gegaan. Wat is eigenlijk zijn (positieve) bijdrage in de doorsnee Eredivisie wedstrijd? Je kunt zelfs beter met 3 verdedigers spelen en het middenveld versterken. Hopelijk doet een buitenlandse club in de winterstop een bord. Zelfs Daan Bovenberg is een betere rechtsback dan Van der Wiel...

Afbeelding

Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner

Bericht door Duke » wo nov 30, 2011 3:14 pm

'Valencia heeft 10 miljoen over voor Van der Wiel'

Valencia is bezig om Gregroy van der Wiel naar Spanje te halen. Dat meldt Superdeporte, de grootste sportkrant van de regio Valencia. Om aan te geven hoe serieus het gerucht lijkt: de afgelopen twee dagen plaatste Superdeporte liefst vijf berichten over Van der Wiel op zijn website.

Tweede gesprek
Volgens de sportkrant hebben vertegenwoordigers van Valencia en Van der Wiel afgelopen donderdag in Spanje gesproken over een mogelijke transfer. In september spraken beide partijen ook al met elkaar, toen Ajax met Van der Wiel in Madrid tegen Real speelde. Bij die ontmoetingen bleek dat Van der Wiel graag naar Valencia zou willen komen.

10 miljoen
Valencia ziet in Van der Wiel (23) een ideale versterking als rechtsback. De huidige nummer drie van de Primera Division zou zo'n 10 miljoen euro over hebben voor de international, wiens contract medio 2013 afloopt.

Valencia had eerder al interesse in de rechtsback, maar vond de vraagprijs toen nog te hoog.
www.ad.nl
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

mattie
AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19

Bericht door mattie » wo nov 30, 2011 3:21 pm

VERKOCHT :hypocrite.gif:
Weer op zoek naar een Interim coach..

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » wo nov 30, 2011 3:36 pm

Moest het waar zijn dan zou dat voor beide partijen een prima deal zijn. Ajax een nette transfersom en Gregory een nieuwe uitdaging bij een mooie club.
Nil volentibus arduum

Arthur

Bericht door Arthur » wo nov 30, 2011 3:38 pm

Waarom zet de schrijvert er niet even bij of het om een transfer voor deze winter gaat of om volgende zomer?
Voor deze winter vind ik het eigenlijk te weinig, voor de zomer vind ik het wel goed zo.

Jesse

Bericht door Jesse » wo nov 30, 2011 3:45 pm

Ik zou het ook voor de winter een prima prijs vinden. Snel afronden zodat ze op zoek kunnen naar een evt. vervanger.
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."

Arthur

Bericht door Arthur » wo nov 30, 2011 3:48 pm

Ik denk dat we dan gewoon Ligeon krijgen, hoor.

Jesse

Bericht door Jesse » wo nov 30, 2011 3:54 pm

Daar heb ik nog te weinig van gezien om een oordeel te vellen. Ik weet in ieder geval wel dat ik niet kapot ben van vd Wiel en dat ik 10 miljoen erg veel geld vind voor hem.
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."

Lionel

Bericht door Lionel » wo nov 30, 2011 5:24 pm

Van der Wiel gaat bij Ajax niet veel beter spelen ben ik bang. Misschien Europees nog. Maar die jongen kan zich niet motiveren voor de Nederlandse competitie.
IK GELOOF!!!!!!

peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter » wo nov 30, 2011 7:47 pm

Mooie club in een competitie waar je altijd meespeelt voor plekje 3 haha. Serieus, als je prijzen wilt winnen dan moet je niet naar Spanje, maar dat zal hem weinig uitmaken.

jabu

Gregory van der Wiel

Bericht door jabu » wo nov 30, 2011 8:19 pm

Waar dan wel heen?

peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter » wo nov 30, 2011 8:42 pm

Het verschil tussen Barcelona, Real en de rest is zo schrikbarend groot dat je nooit iets van belang gaat winnen. Hoeft natuurlijk ook niet, maar ikzelf zou niet zo snel in de PD gaan spelen. Zou ik eerder kiezen voor Duitsland of Italië. Ben bang dat de Engelse topclubs niet op hem zitten te wachten, maar anders zou dat ook nog een optie zijn. Ik weet niet, ik vind de PD gewoon niet zo'n leuke competitie. Het is dat Barcelona nu wat 'minder' draait, want anders zie je daar alleen maar gigantische uitslagen.

Kilroy

Bericht door Kilroy » do dec 01, 2011 2:43 am

12 mln vragen maar als het niet hoger kan, dan voor 10 weg wezen.

Michael_B

Bericht door Michael_B » do dec 01, 2011 8:46 am

Is dit die Spaanse club waarover Alexander al postte dat het rond was?
Face your fears and live your dreams, No Fear

Lionel

Bericht door Lionel » do dec 01, 2011 9:41 am

Denk niet dat Ajax hem in de winter laat gaan.
IK GELOOF!!!!!!

Alexander

Bericht door Alexander » do dec 01, 2011 4:29 pm

Alexander schreef:Zojuist van een betrouwbare bron gehoord dat Ajax en Van der Wiel al zo goed als rond zijn met een Spaanse (top)club.
Valencia is inderdaad de club waar Ajax en Greg al zo goed als rond mee zijn. Gaat om een transfer met de winter.

Michael_B

Bericht door Michael_B » do dec 01, 2011 8:39 pm

Mooi! Gouweleeuw ophalen aub.

D_skilled

Bericht door D_skilled » do dec 01, 2011 8:41 pm

Wie wordt dan de opvolger van vd Wiel, want Gouweleeuw is een centrale verdediger? Ligeon? Is-ie er al klaar voor... Gouweleeuw had Ajax kunnen hebben, want hij speelde voor ADO 20 in Heemskerk.

Michael_B

Bericht door Michael_B » do dec 01, 2011 8:42 pm

Ligeon lijkt me grootste kanshebber. Gouweleeuw is een centrale verdediger, maar lijkt mij ook geschikt om eventueel als rechtsback te acteren? In ieder geval een goede voetballer!

Dan hebben we Van Rhijn ook nog.

D_skilled

Bericht door D_skilled » do dec 01, 2011 8:46 pm

Van Rhijn zie ik niet verlengen, eerlijk gezegd. Heeft tot dusver nooit bij de selectie gezeten. Gouweleeuw op de back positie posteren zou onzin zijn. Net als dat België Alderweireld als rechtsback gebruikt.

Michael_B

Bericht door Michael_B » do dec 01, 2011 8:53 pm

Gouweleeuw komt ook niet als back, maar als CV. Aan Ooijer als backup CV hebben we geen drol.

Ligeon wordt dan eerste back lijkt me. Of who ever.

ferry

Bericht door ferry » vr dec 02, 2011 3:35 pm

AD.nl:
De Boer: Van der Wiel onder geen beding weg

UPDATE Een overgang van Gregory van der Wiel naar Valencia lijkt serieus in de maak. Volgens de Spaanse sportkrant Superdeport heeft de club uit de Primera Division een akkoord met zijn zaakwaarnemer. Valencia wil nu om de tafel met Ajax en de vleugelverdediger.

Trainer Frank de Boer zegt vanmiddag in zijn wekelijkse perspraatje dat Ajax nog niets heeft vernomen van Valencia. 'Maar het is duidelijk dat wij Gregory onder geen beding laten gaan', tekent Voetbal International op uit de mond van de coach, die lijkt te doelen op een transfer in de wintersport.

Zaakwaarnemer Hakim Slimani zou gisteravond in Spanje echter gesproken hebben met Javier Gomez, vicevoorzitter van Valencia, en technisch directeur Braulio Vazquez over een transfer van volgend jaar zomer.

De sportkrant spreekt de verwachting uit dat onderhanderlingen met Ajax over een transfersom veel problemen gaat opleveren. Valencia zou in eerste instantie inzetten op zes miljoen euro, terwijl Ajax minimaal het dubbele lijkt te verlangen. Afgelopen week sprak Superdeport nog over een bedrag van tien miljoen euro dat Valencia zou willen bieden.

Hedwiges Maduro, die in 2007 overstapte van Ajax naar Valencia, ziet Van der Wiel graag komen. 'Hij wil ook dolgraag', zegt Maduro in gesprek met Deportes Cope Valencia.'

'Ik weet dat hij Valencia een goede club vindt. Als we samen bij het Nederlands elftal zitten, praten we altijd over grote clubs. Ik heb hem verteld dat Valencia een grote club is, met een uitstekend elftal een en prachtige stad en dat het hier geweldig is', aldus Maduro.

Van der Wiel, de vaste rechtsback van het Nederlandse elftal, ligt nog tot 2013 vast in Amsterdam.
Voor minder dan 10 miljoen gewoon niet doen.

Michael_B

Bericht door Michael_B » vr dec 02, 2011 3:37 pm

Mee eens, voor 10 mln krijgen ze een shirt met een handtekening.

Plaats reactie