Is geblesseerd. Speelde zaterdag nog werelds.D_skilled schreef:Pirlo lijkt me over z'n top heen. Moest het al niet van z'n dynamiek hebben.
Italië
Moderator: mods
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Re: Italië
- peter
Het was al te lang rustig in de Serie A....
Genoa-Milan gestaakt vanwege rellen en een rookbom. Spelers moet de ogen bedekken terwijl ze terug de tunnel in lopen.
Aha we beginnen weer...
Genoa-Milan gestaakt vanwege rellen en een rookbom. Spelers moet de ogen bedekken terwijl ze terug de tunnel in lopen.
Aha we beginnen weer...
- peter
Pff beschamend. Roma verliest mer 3-0 van Fiorentina met rode kaarten voor Juan, Gago en Bojan. Knap, hoor. 

Goede keuze van de Steek...
Grotere club dan Ajax naar eigen zeggen. Uh huh.Alexander schreef:Goede keuze van de Steek...
- peter
De geruchten rondom Tevez worden sterker, maar Milan heeft hem nog niet binnen. Lees alleen her en der dat ze nu opeens rond zijn met Maxi Lopez. Wie kent 'm nog? Doet het behoorlijk bij Catania, maar is toch een beetje in de vergetelheid geraakt. Zal wel betekenen dat er een uittocht komt van aanvallers bij Milan. Misschien een ruil tussen Pato en Tevez? Plus een winters vertrek van Pippo naar Genoa of Napoli.
- peter
Blijft toch een slimme onderhandelaar die Galliani. Eens zien of ze bij City op de centjes letten haha.'Wij zijn rond met Tévez, ons voorstel is onderweg'
Dinsdag, 6 december 2011 om 21:04
AC Milan heeft zich verzekerd van het jawoord van Carlos Tévez. De Argentijnse aanvaller leeft in onmin met Roberto Mancini, zijn trainer bij Manchester City, en hoeft bij die club niet meer te rekenen op een nieuwe kans. Namens AC Milan laat vice-voorzitter Adriano Galliani weten dat zijn club eruit is met Tévez zelf. Nu is het nog zaak rond te komen met Manchester City.
/
Sinds Carlitos volgens Mancini weigerde in te vallen tegen Bayern München in september, is de relatie tussen trainer en speler in rap tempo afgebrokkeld. De Italiaan gaf duidelijk aan dat Tévez niet meer in zijn toekomstplannen voorkomt en dat verleidde Milan ertoe om te gaan praten met Kia Joorabchian, de zaakwaarnemer van de spits. In Italië wilde men weten of Tévez zin had om vanaf de winterstop tot het einde van het seizoen voor i Rossoneri te spelen.
Naar nu blijkt is het antwoord positief geweest. “Gisteren en vandaag heb ik het fundament gelegd om onze toch al sterke selectie nog sterker te maken. Ik heb met Tévez' zaakwaarnemer gesproken in mijn kantoor en de situatie is helder”, verklaart Galliani aan Sky Italia. “Milan is rond met de speler zelf en we hebben net ons voorstel naar Manchester gestuurd: een gratis huur met het recht Tévez onder bepaalde voorwaarden definitief aan te kopen.”
“Waarom City daar 'ja' op zou moeten zeggen? Hij speelt daar niet, is een geweldige speler en als hij het hier goed doet, dan zullen wij hem kopen”, somt Galliani op. “Tévez geeft een berg aan geld op, hij heeft enorme bonussen met City afgesproken als de club de Premier League of Champions League wint. Ik heb met Carlos gesproken en hij wil komen. De deal is dus half rond, we wachten nu op wat City antwoordt.”
VZ
- peter
Ja het staat hier een beetje krom, maar kon zo snel geen andere Nederlandse site vinden. Blijft apart hoe slecht sites als VZ een stuk van internationale kranten overnemen.Jabu schreef:Een gratis huur...
Laat ik de Gazzetta dello Sport er maar eens zelf bij pakken voor de voorwaarden:
Er is een akkoord tussen Tevez en Milan. Galliani roemt Tevez, want hij levert flink in, maar de voorwaarden zijn nog steeds zo gek niet. Hij ontvangt van januari tot juni 2.5 miljoen euro en gaat vervolgens 5 miljoen per jaar verdienen bij Milan (tot eind 2015). OK hij verdient bij City nu dan wel 8 miljoen, maar we hoeven geen medelijden te hebben haha. Milan wil aan het einde van het seizoen een bedrag van 23 miljoen betalen als Tevez bevalt.
Hij heeft het stempel dat hij lastig is, maar als je Tevez en Ibrahimovic in de spits mag opstellen, dan ben je spekkoper. Tevez vind ik een fenomenale aanvaller.
- peter
PSG is in de race. Milan kan het dus wel shaken.
Elia zelfs in de Coppa Italia op de bank bij Juventus tegen Bologna.
Juventus (4-3-3): Storari; Sorensen, Barzagli, Bonucci, De Ceglie; Marrone, Pazienza, Giaccherini; Krasic, Quagliarella, Del Piero.
Bologna (4-3-2-1): Agliardi, Garics, Crespo, Raggi, Portanova; Pulzetti, Perez, Taider; Gimenez, Paponi; Acquafresca.
- peter
Toni zit zelfs op de bank. Elia zit nooit bij de selectie, dus dat hij nu op de bank zit is logisch. Hij is nummertje 18-19.
Ik had niet gedacht dat z'n positie zo snel uitzichtloos zou zijn. Hij had lekker in Duitsland moeten blijven. Eigenlijk is het na z'n enkelblessure, waarbij hij verkeerd werd behandeld, downhill gegaan.
- peter
Krasic is er net af en Elia mag 25 minuutjes meedoen.
Krasic en Juventus is tot dusver geen gelukkig huwelijk gebleken.
Wat vind je van Estigarribia, Peter? Eén van de concurrenten van Elia.
Wat vind je van Estigarribia, Peter? Eén van de concurrenten van Elia.
- peter
Aardige speler. Had hele lage verwachtingen en het valt me alleszins mee. Harde werker. Het is geen wonderspeler, maar vervult zijn taken erg goed. Goeie selectiespeler.
Juventus maakt in de 90ste minuut 1-0.
Elia is brandhout trouwens. Ik kijk dit niet, maar meer in het algemeen. Kan er geen ene jota (meer?) van.
Haha Bologna maakt gelijk in de 96ste minuut.
Juventus maakt in de 90ste minuut 1-0.
Elia is brandhout trouwens. Ik kijk dit niet, maar meer in het algemeen. Kan er geen ene jota (meer?) van.
Haha Bologna maakt gelijk in de 96ste minuut.
2-1, Elia speelt sinds de verlenging goed.
Kan je amper een assist noemen.
Heb jij eigenlijk niets te zeggen over het verloop - en de uitslag van de wedstrijd Feyenoord - psv, pseudo-kenner?Feest schreef:Kan je amper een assist noemen.

- peter
Elia op de bank.
1-0 De Rossi.
1-0 De Rossi.
- Jinne
- Site Admin
Totti met de zoveelste gemiste penalty uit zijn carrière zie ik.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
Goed beleid hebben ze daar...Palermo heeft 37ste coach in tien jaar
UPDATE Palermo heeft zijn trainer Denis Mangia ontslagen, zo meldt de Italiaanse eersteklasser op zijn website. De Sicilianen verloren dit weekend de derby tegen Catania met 2-0. Mangia stond pas sinds augustus aan het roer bij Palermo. Hij nam toen over van Stefano Pioli, enkele dagen voor de start van het seizoen.
Uit de laatste drie wedstrijden haalde de club slechts 1 punt. Na 15 speeldagen staat Palermo tiende met 20 punten in de Serie A.
Mangia is al de 36ste coach die op straat wordt gezet sinds voorzitter Maurizio Zamparini de club in 2002 kocht.
Mangia is de negende coach in de Serie A die dit seizoen werd ontslagen. Nog dezelfde dag presenteerde Palermo al de nieuwe hoofdcoach: Bortolo Mutti. De 57-jarige Italiaan is geen onbekende voor Palermo, aangezien hij het elftal in het seizoen 2001-2002 ook al leidde.

Hoe kun je mensen doden, als in Gods gebod staat: 'Gij zult niet doden'? Lev Tolstoj
Neem aan dat hij ze een flinke afkoopsom moet betalen.. Daar gaat het geld van Pastore..
IK GELOOF!!!!!!