PSV 2011-2012
Moderator: mods
- Jinne
- Site Admin
Re: PSV 2011-2012
Nee, gister schoten ze hem er nog net niet zelf in maar voor de rest. Burnet zakte ook door ijs en Van Loo stopt geen ballen.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
- SylvievdVaart
Kutwedstrijd.
so you're a tough guy, like it really rough guy, just can't get enough guy, chest always so puffed guy
Hoezo?
Was juist een hele leuke wedstrijd
PSV wint ruim en hoefde daar niet eens veel moeite voor te doen.
Komend weekend zal het zwaarder worden...
Was juist een hele leuke wedstrijd

PSV wint ruim en hoefde daar niet eens veel moeite voor te doen.
Komend weekend zal het zwaarder worden...
- El Clavo
- AT Toto winner 08/09
Het rare van deze competitie is dat iedereen van iedereen kan winnen. Vitesse krijgt thuis met 4-0 op hun klote van feyenoord, maar speelt weer knap gelijk bij Twente. Datzelfde feyenoord krijgt een oorwassing bij Groningen dat op zijn beurt weer kansloos verliest bij psv. Interessant is het wel.
PSV heeft (op de verdediging na) de beste bank van alle 'toppers', ik geef ze dit seizoen een goede kans om kampioen te worden.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
- SylvievdVaart
Deze Groningse had de FC graag minstens gelijk zien spelen, Basie!Baseman schreef:Hoezo?
Was juist een hele leuke wedstrijd![]()

so you're a tough guy, like it really rough guy, just can't get enough guy, chest always so puffed guy
Ik denk dat de landstitel wel eens in de winterstop beslist kan worden. Stel je voor dat AZ dan Elm en Moisander verliest...Duke schreef:PSV heeft (op de verdediging na) de beste bank van alle 'toppers', ik geef ze dit seizoen een goede kans om kampioen te worden.
Dat begrijp ik, als ze niet tegen PSV spelen dan gun ik Groningen ook altijd wel een overwinningSylvievdVaart schreef:Deze Groningse had de FC graag minstens gelijk zien spelen, Basie!

Klopt, ik ben benieuwd of AZ de belangrijke spelers kan behouden.wimpey schreef:Ik denk dat de landstitel wel eens in de winterstop beslist kan worden. Stel je voor dat AZ dan Elm en Moisander verliest...
Zo ja, dan maken ze toch een goede kans op het kampioenschap. Gezien het goede voetbal zie ik ze namelijk niet zo snel instorten, waar PSV wisselvalliger is. Al schrijf ik Twente en ook Ajax nog niet af, een sterke serie na de winterstop kan wonderen doen.
-
Daar geloof je zelf niet in, denk ik, al weet ik dat de competitie na de winterstop wordt beslist.Al schrijf ik Twente en ook Ajax nog niet af, een sterke serie na de winterstop kan wonderen doen.
PSV zal zeker weer gaan shoppen in de winterstop, het geld van de gemeente is nog niet op. AZ staat een straatlengte voor en Twente? Lijkt me aan het verzwakken.
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".
Baseman kent z'n klassiekers: in de voorbije seizoenen stond psv resp. 7 en 6 punten voor op Ajax en eindigde op 7 resp. 4 punten achter Ajax. Bovendien zal het ook Baseman niet ontgaan zijn dat ploegen van Rutten, net als de man zelf, de gewoonte hebben om als een plumpudding in elkaar te zakken bij de minste geringste tegenslag. Doorgaans is het onder Rutten zo dat het voor psv einde-eredivisie is op het moment dat het einde-EL is. Waarom zou dat dit seizoen anders zijn: Rutten maakt dit seizoen een nog verwarder indruk dan in de voorbije seizoenen.Demosthenes schreef:Daar geloof je zelf niet in, denk ik, al weet ik dat de competitie na de winterstop wordt beslist.Al schrijf ik Twente en ook Ajax nog niet af, een sterke serie na de winterstop kan wonderen doen.
Dat zit er dik in. Die munten van Depla brandden ze afg. zomer ook al in de zakken. Ik gok op een extra CV.PSV zal zeker weer gaan shoppen in de winterstop, het geld van de gemeente is nog niet op.
Wie, AZ? Ik vind AZ sterk. Maken op mij een net zo stabiele indruk als de kampioensploeg van 2009. Weinig weggeven, voorin prikken ze er toch wel 1 of 2 in. Wanneer jongens als Moisander, Elm, Wernblom, Maher en Holman het geduld kunnen opbrengen om pas ná het seizoen te verkassen, denk ik dat AZ 'gewoon' kampioen wordt.AZ staat een straatlengte voor en Twente? Lijkt me aan het verzwakken.
- SylvievdVaart
You are the best!Baseman schreef:Dat begrijp ik, als ze niet tegen PSV spelen dan gun ik Groningen ook altijd wel een overwinningSylvievdVaart schreef:Deze Groningse had de FC graag minstens gelijk zien spelen, Basie!![]()

-
- Site Admin & Toto winner WC 2010
Van de 80 meegereisde PSV-supporters zijn er 50 niet naar binnen gemogen na een alcohol-controle.
En dat land organiseert dan een EK.
Walgelijk.
En dat land organiseert dan een EK.

Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!
Wat is dat voor een onzin? Hebben ze die controle ook op het thuispubliek losgelaten?
Zo'n handjevol boeren daar heeft toch helemaal niemand last van. Laat die gasten lekker een biertje drinken en van hun uitje genieten.
Zo'n handjevol boeren daar heeft toch helemaal niemand last van. Laat die gasten lekker een biertje drinken en van hun uitje genieten.
Nil volentibus arduum
-
Ze zeggen van wel, maar dat is natuurlijk onzin. Die Polen zijn standaard dronken.
Ben benieuwd hoe het gaat als Oranje er straks speelt, alsof iemand dan aan de cola gaat.
Ben benieuwd hoe het gaat als Oranje er straks speelt, alsof iemand dan aan de cola gaat.
Als er ook maar één Poolse supporter binnen zat dan hebben ze daar niet gecontroleerd.
Ze zullen wel flink in hun maag zitten met de rellen die daar regelmatig plaatsvinden. Dat is niet iets wat je rondom het EK wilt hebben. Maar ik heb nieuws voor ze. Dat ga je niet oplossen door een handjevol PSV supporters buiten te laten staan. Waarschijnlijk ook nog eens een groepje mensen dat geen vlieg kwaad doet.

Ze zullen wel flink in hun maag zitten met de rellen die daar regelmatig plaatsvinden. Dat is niet iets wat je rondom het EK wilt hebben. Maar ik heb nieuws voor ze. Dat ga je niet oplossen door een handjevol PSV supporters buiten te laten staan. Waarschijnlijk ook nog eens een groepje mensen dat geen vlieg kwaad doet.
Nil volentibus arduum
Nou ja, geen vlieg kwaad doet. Ik weet niet of jij voor je plezier 90 minuten lang naar 'Boeruh,boeruh' zit te luisteren? 

- SylvievdVaart
Klinkt best gemoedelijk!
-

Nou met die gast met die zebra-muts wil je echt geen ruzie hoor.
- SylvievdVaart

http://www.youtube.com/watch?v=jMqxsccSGcM
Het is toch dat stukje Brabantse gemoedelijkheid wat je op je af ziet komen.
Het is toch dat stukje Brabantse gemoedelijkheid wat je op je af ziet komen.

PSV 2011-2012
Ze hebben allemaal wel wat van Theo Lucius.Thijs schreef:
Nou met die gast met die zebra-muts wil je echt geen ruzie hoor.
In Brabant zeggen ze allemaal papa tegen hun oom.Jabu schreef: Ze hebben allemaal wel wat van Theo Lucius.

Het is gezellig in Eindhoven:
Rutten ontevreden over Toivonen
ROTTERDAM - Ola Toivonen heeft zondag in de verloren topper tegen Feyenoord (2-0) geen goede beurt gemaakt bij PSV-trainer Fred Rutten.
Niet eens zozeer vanwege zijn foute pass waar de 1-0 uit voortkwam, maar vanwege zijn gedrag toen hij gewisseld werd. Toivonen weigerde Jeremain Lens een handje te geven toen die na 57 minuten voor hem in het veld kwam. ''Je mag best boos zijn op de trainer, maar je hoort wel je medespeler succes te wensen'', aldus Rutten, die liet weten zijn aanvoerder daarop aan te gaan spreken.
Bron: nusport.nl
Nu gaat Rutten dus zijn aanvoerder aanspreken op het feit dat die geen handje geeft. Maar misschien is Toivonen wel constant aan het denken. Dan heeft hij daar natuurlijk geen tijd voor....
Rutten ontevreden over Toivonen
ROTTERDAM - Ola Toivonen heeft zondag in de verloren topper tegen Feyenoord (2-0) geen goede beurt gemaakt bij PSV-trainer Fred Rutten.
Niet eens zozeer vanwege zijn foute pass waar de 1-0 uit voortkwam, maar vanwege zijn gedrag toen hij gewisseld werd. Toivonen weigerde Jeremain Lens een handje te geven toen die na 57 minuten voor hem in het veld kwam. ''Je mag best boos zijn op de trainer, maar je hoort wel je medespeler succes te wensen'', aldus Rutten, die liet weten zijn aanvoerder daarop aan te gaan spreken.
Bron: nusport.nl
Nu gaat Rutten dus zijn aanvoerder aanspreken op het feit dat die geen handje geeft. Maar misschien is Toivonen wel constant aan het denken. Dan heeft hij daar natuurlijk geen tijd voor....

Nil volentibus arduum