Club definitief naar de klote.

Moderator: mods
Bedank Ten Have maar.Ajaciedjuh schreef:Hoe diep kan een club wegzakken. Wat een trieste zooi![]()
Club definitief naar de klote.
Worden ontslagen?Peter schreef:Dit maakt het nu wel mooi overzichtelijk. Anastasiou, Grim, Westerveld, Peereboom en Gery Vink zetten bijvoorbeeld hun handtekening er dus niet onder.
Van die 10 zijn er minimaal 8 die het gewoon doen omdat ze er zin in hebben, want voor het geld hoeven ze het niet te doen. Die lui hebben het echt niet nodig om zich te laten 'gebruiken'.LucaS schreef: Het gaat er niet zozeer om of ze in de aanpak van Cruijff geloven, het gaat er meer om dat ze zich laten gebruiken in de machtstrijd bij Ajax,
Het collectiviteitsdenken in de opleiding is door CA en LvG geintroduceerd. Dat is nu keihard van z'n sokkel gestoten. Zal Louis niet blij mee zijn. Maar we hebben het geluk dat onze a.s. AD ten allen tijde rationeel denkt en handelt, uitstekend in de conflictbeheersing is, niet rancuneus is en dat zijn ego wel het e.e.a. verdraagt.en dat ze blijkbaar geloven dat van Gaal het roer om zal gooien, zelfs al heeft niemand van Gaal daar over gehoord.
Mwah, naar de kloten helpen....ik persoonlijk vind het eerlijk gezegd van het grootste belang dat de plannen van Cruijff op de Toekomst volledig uitgevoerd worden.LucaS schreef:Zelfs als dat zo is, dan stap je op in plaats van de club verder naar de klote te helpen. Tenminste, als het je echt om de club ging en niet om de macht/salaris/positie.
Nee. Dat is in het belang van Ajax. De heren hadden genoeg tijd, energie en mogelijkheden om allerlei vriendjes van Cruijff aan te stellen in de trainersgroep, maar niet om de grootste talenten contracten of contractverlenging aan te bieden. Tja, het is maar waar je prioriteiten liggen.wimpey schreef:Wanneer deze 10 zich laten 'gebruiken', geldt dat dan trouwens ook voor DB bij het andere kamp?![]()
Goeie vraag. Het is sowieso gissen. Misschien na aanleiding van de gesprekken met Sturkenboom en Blind?Jabu schreef:Wat voor zaak menen deze jeugdtrainers te hebben bij de rechter? Hun eigen functie is toch niet gewijzigd?
Ik snap de bezwaren bij de veranderde aanpak sowieso niet. Wanneer ik mijn kinderen naar een eliteschool stuur, verwacht ik in de 1e plaats een individuele - i.p.v. een klassikale aanpak.Jöhnk schreef: Mwah, naar de kloten helpen....ik persoonlijk vind het eerlijk gezegd van het grootste belang dat de plannen van Cruijff op de Toekomst volledig uitgevoerd worden.
Ja. En daarom had men dus juist hém niet moeten halen. Want hij zal het proces op De Toekomst als een aanval (LvG voelt zich immers nogal snel persoonlijk aangevallen) op zijn persoon beschouwen en alles weer ongedaan maken.Van Gaal zal dit pijn doen.
Hij en de RvC hebben een gemeenschappelijke missie: JC & friends eruit werken. Dat lijkt ze te lukken. Echt een geweldig motief om weer bij Ajax aan de slag te gaan.Maar ja, dan had hij maar niet via de achterdeur binnen moeten komen.
Jawel, door Blind als TD aan te stellen is de hele structuur veranderd. Jonk, Bergkamp waren aangesteld om het technische beleid vorm te geven, maar nu is die verantwoordelijkheid bij Blind terechtgekomen. De jeugdtrainers zullen nu dus waarschijnlijk moeten rapporteren aan Blind.Jabu schreef:Wat voor zaak menen deze jeugdtrainers te hebben bij de rechter? Hun eigen functie is toch niet gewijzigd?
Ook zoiets. Is een Technisch Manager niet verantwoordelijk voor contracten?LucaS schreef: De heren hadden genoeg tijd, energie en mogelijkheden om allerlei vriendjes van Cruijff aan te stellen in de trainersgroep, maar niet om de grootste talenten contracten of contractverlenging aan te bieden. Tja, het is maar waar je prioriteiten liggen.
Nee hoor, een Technisch manager voert uit. Zoals je weet, waren Jonk en Bergkamp de baas. Het lijkt me niet dat de Technische Manager buiten de baas om kan besluiten wie een contract krijgt en hoe hoog die contracten dan moeten zijn. Ik begrijp dat je die schuld graag bij Blind wil leggen, maar die vlieger gaat echt niet op.wimpey schreef:Ook zoiets. Is een Technisch Manager niet verantwoordelijk voor contracten?LucaS schreef: De heren hadden genoeg tijd, energie en mogelijkheden om allerlei vriendjes van Cruijff aan te stellen in de trainersgroep, maar niet om de grootste talenten contracten of contractverlenging aan te bieden. Tja, het is maar waar je prioriteiten liggen.![]()
Dat je als ondergeschikte moet rapporteren aan een andere leidinggevende maakt je zaak voor de rechter niet echt sterker.Jöhnk schreef:Jawel, door Blind als TD aan te stellen is de hele structuur veranderd. Jonk, Bergkamp waren aangesteld om het technische beleid vorm te geven, maar nu is die verantwoordelijkheid bij Blind terechtgekomen. De jeugdtrainers zullen nu dus waarschijnlijk moeten rapporteren aan Blind.Jabu schreef:Wat voor zaak menen deze jeugdtrainers te hebben bij de rechter? Hun eigen functie is toch niet gewijzigd?
Ja, inderdaad. Waar gaat het over. Die gasten zitten zo lang in het voetbal dat ze de echte wereld al lang niet meer begrijpen. Mensen aangesteld door de club en ze vinden het niet leuk. Gaat nergens over.Jabu schreef:Dat je als ondergeschikte moet rapporteren aan een andere leidinggevende maakt je zaak voor de rechter niet echt sterker.Jöhnk schreef:Jawel, door Blind als TD aan te stellen is de hele structuur veranderd. Jonk, Bergkamp waren aangesteld om het technische beleid vorm te geven, maar nu is die verantwoordelijkheid bij Blind terechtgekomen. De jeugdtrainers zullen nu dus waarschijnlijk moeten rapporteren aan Blind.Jabu schreef:Wat voor zaak menen deze jeugdtrainers te hebben bij de rechter? Hun eigen functie is toch niet gewijzigd?
Alleen dienen de oud-leidinggevenden ook klacht in. En Cruijff, die waarschijnlijk constateert dat de RvC een totaal ander beleid uitvoert dan afgesproken.Jabu schreef:Dat je als ondergeschikte moet rapporteren aan een andere leidinggevende maakt je zaak voor de rechter niet echt sterker.Jöhnk schreef:Jawel, door Blind als TD aan te stellen is de hele structuur veranderd. Jonk, Bergkamp waren aangesteld om het technische beleid vorm te geven, maar nu is die verantwoordelijkheid bij Blind terechtgekomen. De jeugdtrainers zullen nu dus waarschijnlijk moeten rapporteren aan Blind.Jabu schreef:Wat voor zaak menen deze jeugdtrainers te hebben bij de rechter? Hun eigen functie is toch niet gewijzigd?
Nou, Molenaar moet voor het tuchtcollege verschijnen wegens onbetrouwbaarheid. Maar goed, dat hoef ik niet te zeggen, daar staat de T vast vol mee.bryan schreef:
Welke advocaat gaat zulke waanzin voor ze opnemen? Keje Molenaar zeker?
eens! Bovendien ons aller Ajax is van de supporters en oud spelers als Johan, Dennis, Frank.InnerHarbour schreef:Cruijff krijgt altijd het verwijt dat hij de boel in de steek laat, dat hij voortijdig de handdoek gooit, nu doet hij dat niet en is het weer niet goed, tis niet goed of het deugd niet.