Stukje amateurpsychologie van Ronald.Koeman prikkelt spelers met ophangen krant
Ronald Koeman heeft getracht zijn spelers te prikkelen door een voorpagina van de sportkrant van het Algemeen Dagblad in de kleedkamer op te hangen. De krant kopte dat Feyenoord zo wisselvallig is, dat het na de hele goede wedstrijd tegen Vitesse maar de vraag of of Feyenoord zondag in Waalwijk 'top of flop' zal zijn. "Ik heb de voorpagina van het AD in de kleedkamer opgehangen om de spelers een beetje te prikkelen wat er leeft," aldus Koeman tegenover Megastad FM.
Megastad FM
Feyenoord 2011-2012
Moderator: mods
Re: Feyenoord 2011-2012
-
Daar genieten ze van in Rotterdam, Mario Been deed niet anders.D_skilled schreef:Stukje amateurpsychologie van Ronald.Koeman prikkelt spelers met ophangen krant
Ronald Koeman heeft getracht zijn spelers te prikkelen door een voorpagina van de sportkrant van het Algemeen Dagblad in de kleedkamer op te hangen. De krant kopte dat Feyenoord zo wisselvallig is, dat het na de hele goede wedstrijd tegen Vitesse maar de vraag of of Feyenoord zondag in Waalwijk 'top of flop' zal zijn. "Ik heb de voorpagina van het AD in de kleedkamer opgehangen om de spelers een beetje te prikkelen wat er leeft," aldus Koeman tegenover Megastad FM.
Megastad FM
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".
Uitgerekend ex-Feyenoorder Auassar met de assist.
Blom besluit dat Feyenoord wat hulp nodig heeft. Het begint ondertussen bizarre vormen aan te nemen
I think I lost my fucking headache
Wie heeft rood gekregen?
Zwaar gestraft, volgens de commentator.LucaS schreef:Blom besluit dat Feyenoord wat hulp nodig heeft. Het begint ondertussen bizarre vormen aan te nemen
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Het helpt wel. 1-1 inmiddels en daar blijft het niet bij.LucaS schreef:Blom besluit dat Feyenoord wat hulp nodig heeft. Het begint ondertussen bizarre vormen aan te nemen
Goal kwam uit het niets. Feyenoord had weer moeite het spel te maken. RKC had met 10 man de betere kansen.
Nu 1-2. Van richting veranderd schot.
Nu 1-2. Van richting veranderd schot.

Het is echt een schande. Het wordt tijd dat er eens een paar scheidrechters levenslang uit het betaalde voetbal worden verwijderd.
Blom wilde waarschijnlijk bewijzen dat hij de kaart voor Strootman nog steeds echt terecht vindt.
Inderdaad wederom een schandalige rode kaart van Blom!
Maar goed, hier vraagt de KNVB om aangezien de rode kaart voor Strootman werd gehandhaafd. Blom blijft dus denken dat hij het goed doet, onbegrijpelijk
PS: Wat het eigenlijk nog triester maakt is dat Bakkal in de 1e helft een soortgelijke overtreding maakte, maar hiervoor 'gewoon' geel kreeg. Blom is dus ook ontzettend inconsequent.
Maar goed, hier vraagt de KNVB om aangezien de rode kaart voor Strootman werd gehandhaafd. Blom blijft dus denken dat hij het goed doet, onbegrijpelijk

PS: Wat het eigenlijk nog triester maakt is dat Bakkal in de 1e helft een soortgelijke overtreding maakte, maar hiervoor 'gewoon' geel kreeg. Blom is dus ook ontzettend inconsequent.
-
Die overtreding van die RKC'er was gewoon rood. Hij ging niet voor de bal, hij was veel te laat.Baseman schreef:Inderdaad wederom een schandalige rode kaart van Blom!
Maar goed, hier vraagt de KNVB om aangezien de rode kaart voor Strootman werd gehandhaafd. Blom blijft dus denken dat hij het goed doet, onbegrijpelijk![]()
Ik snap dat je als PSV'er nu alles zoekt om Blom belachelijk te maken, maar de enige die zich belachelijk maakt is de club PSV die volledig overspannen reageerde op het rood van Strootman. Ajax heeft ook weleens onterecht rood gehad, of een geldig doelpunt afgekeurd zien worden. Wordt er dan een drama van gemaakt in de pers door De Boer te laten zeuren en geen handjes aan de scheids geven? Nee.
Wordt gvd eens volwassen.
Whitey on the moon.
Je negeert mijn opmerking over Bakkal, wat vond jij daarvan?
Hij was inderdaad niet een beetje te laat. Domme actie op een onnodige plaats, zo maak je het Blom wel heel makkelijk.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
Normaal gesproken was Bakkal er ook wel afgestuurd. Maar dat kon nu niet omdat Feyenoord volgende week tegen PSV speelt. De KNVB wil uiteraard dat Bakkal er bij is want die zal gemotiveerd zijn om goed te spelen tegen zijn oude werkgever. Om zeker te zijn dat er niet nog één of ander beroep zou komen dat roet in het eten zou kunnen gooien hebben ze hem wel geel gegeven.
Ik ben wel benieuwd naar dat potje van volgende week. PSV heeft het traditioneel lastig in de Kuip maar ze hebben natuurlijk wel gewoon een beter elftal.

Ik ben wel benieuwd naar dat potje van volgende week. PSV heeft het traditioneel lastig in de Kuip maar ze hebben natuurlijk wel gewoon een beter elftal.
Nil volentibus arduum
Als Als dat rood was, heb ik gisteren nog minstens tien niet-gegeven rode kaarten gezien.
Helemaal mee eens 

-
Inconsequentie hoort nou eenmaal bij het voetbal, ook al zou dat niet mogen. Er zjin talloze situaties op te noemen waarbij de scheidsrechter fout zit. Soms zit het mee, soms zit het tegen. Gisteren kreeg Anita na 1 overtreding een gele kaart, terwijl Koolwijk in 5 minuten tijd 5 overtredingen beging en geen kaart kreeg.Baseman schreef:Je negeert mijn opmerking over Bakkal, wat vond jij daarvan?
Whitey on the moon.
- InnerHarbour
Natuurlijk was dit geen rood, Blom zocht een manier om zijn blunder tegen Strootman te rechtvaardigen zoals Baseman al vertelde. Eng mannetje die Blom maar dat vind ik van 95% van alle scheidsrechters en verkeerspolitie. 

YNWA
Die moet Schaken maken. 

Kakkies met de meeste dreiging tot dusver. Leuke pot tot nog toe.