"Ajax is JC, zoals JC Ajax is", m.a.w. wat goed is voor de een is ook goed voor de ander. Jonk is een uitvoerder van het beleid van een ander of heeft hij dit zelf bedacht? Ik heb het niet zo op die trouwe volgelingen.Overigens vind ik de houding van Jonk dusdanig dat hij maar eens op non-aktief gesteld moet worden. Jonk werkt voor Ajax, niet voor Cruijff. Of Cruijff moet toevallig z'n salaris iedere maand op tijd overmaken?
De jeugdcontracten? Ik mag toch aannemen dat hoofd opleidingen te maken heeft met contracten van spelers uit de A1! Ik mag toch aannemen dat als kamp-JC zich bezighoudt met het voetbaltechnische gedeelte (Zelfs de benoeming van de AD schijnt er onder te vallen) dat dan jeugdcontracten (Het zijn voetballers) daaronder vallen?
De houding van Dennis Bergkamp stel ik meer op prijs, eerst weten wat LvG wil, blijkbaar weet hij dat niet. Jonk en JC zeggen het wel te weten, waarom vertellen zij het DB dan niet, of heeft DB (Nee, niet Danny Blind!) ook geen mobieltje/internet enz? Dennis is meer Ajacied dan menig ander.
Ik vraag me af of "Lucky Ajax" ook niet onder technische zaken valt, want dan moet Jonk daar ook even naar kijken, wie weet voetbalt Davids mee, moet die wel een e-mailtje sturen om hem ook daaruit te verwijderen.

Krachtige leider die Jonk, iemand die zaken goed kan scheiden.