Theo Janssen

Spelers die deel hebben uitgemaakt van de Ajaxselectie

Moderator: mods

goodfella

Re: Theo Janssen

Bericht door goodfella » zo okt 30, 2011 6:01 pm

Gewoon weer de beste man aan onze zijde. Net als afgelopen woensdag. En in Zagreb. En tegen AZ. Hij begint het langzaamaan waar te maken.

Lionel

Bericht door Lionel » zo okt 30, 2011 6:57 pm

Frank heeft geluk dat hij Frank is.
IK GELOOF!!!!!!

wimpey

Bericht door wimpey » zo okt 30, 2011 9:20 pm

goodfella schreef:Gewoon weer de beste man aan onze zijde. Net als afgelopen woensdag. En in Zagreb. En tegen AZ. Hij begint het langzaamaan waar te maken.
Precies.

Zuidema

Bericht door Zuidema » zo okt 30, 2011 9:41 pm

Janssen staat eindelijk op de plek waar ie thuishoort. Maar ook om hem heen verandert er het een en ander. Zeker in een 3-4-3 heeft hij meer mensen om hem heen die het vuile werk voor hem willen opknappen. En hij heeft nu ook de lopers dichterbij, aan wie hij een bal kwijt kan. Prima setting om in te floreren.

Lionel

Bericht door Lionel » zo okt 30, 2011 9:58 pm

1e geeft dat natuurlijk precies goed weer...
IK GELOOF!!!!!!

Banjavi
Contacteer:

Bericht door Banjavi » ma nov 07, 2011 6:13 pm

Theo Janssen vreest 'scheurtje' in hamstring

Ajacied Theo Janssen speelde zondag de wedstrijd tegen FC Utrecht (6-4) met pijn uit. De middenvelder kon niet gewisseld worden omdat er al drie spelers naar de kant waren gehaald.

Siem de Jong (spierblessure) en Toby Alderweireld (ziek) moesten zich voor rust al laten vervangen. "In de rust zag ik dat Derk (Boerrigter) last had van zijn rug. Ik hoopte dat hij het zou houden", zei Janssen na afloop tegenover NUsport.

"Toen dat niet het geval was, wist ik dat ik door moest. Ik denk dat het een klein scheurtje is. Dan ga je toch anders voetballen", vertelde Janssen over de hamstringklachten. Vanwege de interlandperiode heeft de speler in ieder geval twee weken om te herstellen van de blessure. Dinsdag zal de blessure van Janssen verder onderzocht worden.
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."

Jesse

Bericht door Jesse » ma nov 07, 2011 6:26 pm

Gaat lekker in de ziekenboeg.
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."

Arthur

Bericht door Arthur » ma nov 07, 2011 7:06 pm

Allemaal hamstrings, allemaal toeval.

999

Bericht door 999 » ma nov 07, 2011 7:07 pm

Toeval ?.Nou geloof ik niet zo in ...
Blij met de punten ...

Zuidema

Bericht door Zuidema » ma nov 07, 2011 7:19 pm

Vandaar dat Janssen zo onder zijn niveau zat gistermiddag.
Arthur schreef:Allemaal hamstrings, allemaal toeval.
Natuurlijk, die jongens hebben nu een paar maanden een fors programma moeten afwerken met een lange serie pittige wedstrijden achterelkaar in het weekend en midweeks. Wedstrijden waarin vaak diep gegaan moest worden. Op den duur gaat dat, ook bij een topsporter, ergens opbreken en komen er her en der (kleine) overbelastingsblessures. Toch begint die ziekenboeg bij Ajax zo langzamerhand wel erg op te vallen. Zeker gezien het type blessures. Je hebt er al een paar keer eerder opmerkingen overgemaakt en ik begin het me nou ook sterk af te vragen: is de medische/fysieke controle/begeleiding bij Ajax wel op orde? En is de balans tussen rust-training-wedstrijd wel goed? Zeker als je programma al zo overladen is? Ik betwijfel het ten zeerste.

zeux

Bericht door zeux » ma nov 07, 2011 7:33 pm

Zuidema schreef:Vandaar dat Janssen zo onder zijn niveau zat gistermiddag.
Arthur schreef:Allemaal hamstrings, allemaal toeval.
Natuurlijk, die jongens hebben nu een paar maanden een fors programma moeten afwerken met een lange serie pittige wedstrijden achterelkaar in het weekend en midweeks. Wedstrijden waarin vaak diep gegaan moest worden. Op den duur gaat dat, ook bij een topsporter, ergens opbreken en komen er her en der (kleine) overbelastingsblessures. Toch begint die ziekenboeg bij Ajax zo langzamerhand wel erg op te vallen. Zeker gezien het type blessures. Je hebt er al een paar keer eerder opmerkingen overgemaakt en ik begin het me nou ook sterk af te vragen: is de medische/fysieke controle/begeleiding bij Ajax wel op orde? En is de balans tussen rust-training-wedstrijd wel goed? Zeker als je programma al zo overladen is? Ik betwijfel het ten zeerste.
Er zijn toch ook andere ploegen in de eredivisie die een pittig programma hebben? Zittn die ziekenboegen ook vol? Daarnaast: ze zijn pas drie maanden onderweg in het seizoen, winterstop duurt nog effe, als ze nu al 'op' zijn, dan belooft dat nog wat...
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » ma nov 07, 2011 7:38 pm

Het ging bij Ajax altijd al vrij slecht op dit gebied. In mijn herinnering ging het een heel stuk beter met de komst van Michael Lindeman. Nu zijn we weer terug bij af.

Laat Janssen alsjeblieft goed zijn rust pakken want we hebben onze beste spelers hard nodig.
Nil volentibus arduum

Zuidema

Bericht door Zuidema » ma nov 07, 2011 7:53 pm

Zeux schreef:
Er zijn toch ook andere ploegen in de eredivisie die een pittig programma hebben? Zitten die ziekenboegen ook vol? Daarnaast: ze zijn pas drie maanden onderweg in het seizoen, winterstop duurt nog effe, als ze nu al 'op' zijn, dan belooft dat nog wat...
Ik zeg toch ook dat het bij Ajax wel heel erg opvalt? Ajax heeft overigens wel degelijk een loodzwaar programma gehad in de afgelopen maanden. Elke wedstrijd was zo'n beetje een topwedstrijd met bar weinig 'relaxte' wedstrijden er tussendoor. Volgens mij was dat bij Psv, Twente en Az toch wat gelijkmatiger verdeeld. Maar los daarvan, ook dan is de ziekenboeg bij Ajax wel erg merkwaardig vol aan het lopen. Ik vrees dat de oorzaak daarvan bij Ajax zelf gezocht moet worden.

Jesse

Bericht door Jesse » ma nov 07, 2011 9:46 pm

Hopelijk vormen de blessures geen al te groot probleem voor de wedstrijd tegen Lyon.
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."

mattie
AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19

Bericht door mattie » di nov 08, 2011 3:09 pm

volgens voetbalzone staat Theo 2 weken buiten spel ivm hamstringverrekking... Ik vermoed gezien de rust die hij nu dus krijgt.. er tegen NAC gewoon bij is.
Weer op zoek naar een Interim coach..

Jesse

Bericht door Jesse » di nov 08, 2011 3:15 pm

Over 2 weken. Dat is precies tegen Lyon. Ik ben benieuwd. :eusa_pray.gif:

Michael_B

Bericht door Michael_B » di nov 08, 2011 3:17 pm

Nu maar hopen dat we geen Daley Blind op die positie te zien krijgen...
Face your fears and live your dreams, No Fear

mattie
AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19

Bericht door mattie » di nov 08, 2011 3:18 pm

Jesse schreef:Over 2 weken. Dat is precies tegen Lyon. Ik ben benieuwd. :eusa_pray.gif:
Dan is ie er op zeker bij... Maar wat is belangrijker.. nog groter de achterstand of Lyon ?
Ik zou zeggen alles op de competitie...
Weer op zoek naar een Interim coach..

Lionel

Bericht door Lionel » di nov 08, 2011 6:29 pm

Lyon
IK GELOOF!!!!!!

D_skilled

Bericht door D_skilled » do dec 08, 2011 10:43 pm

Theo Janssen flirt met Vitesse

ARNHEM - Theo Janssen flirtte tijdens het Gelders Sportgala openlijk met Vitesse. "Als ze me bellen ben ik beschikbaar", sprak de ras-Arnhemmer op het podium.

Janssen werd donderdagavond uitgeroepen tot Gelders Sportman 2011. In die categorie versloeg hij baanwielrenner Teun Mulder uit Apeldoorn en motorcrosser Daniël Willemsen uit Lochem.

Na afloop van de prijsuitreiking sprak Theo Janssen nog even met algemeen directeur Paul van der Kraan van Vitesse. Of het alleen bij felicitaties bleef is niet duidelijk.

Omroep Gelderland
Zeg het maar jongens...

Lionel

Bericht door Lionel » do dec 08, 2011 10:47 pm

Ach, kan me om zulke uitspraken niét druk maken..
IK GELOOF!!!!!!

999

Bericht door 999 » do dec 08, 2011 10:49 pm

Ach, kan me om zulke uitspraken niét druk maken..
Blij met de punten ...

CdE

Bericht door CdE » do dec 08, 2011 10:51 pm

Boeit me ook niets. We weten allemaal waar Theo z'n hart ligt. Ik kan die eerlijkheid altijd wel waarderen.

Alleen z'n spel de laatste weken kan ik een stuk minder waarderen. Heel pover.

Lionel

Bericht door Lionel » do dec 08, 2011 11:03 pm

999 schreef:Ach, kan me om zulke uitspraken niét druk maken..
Van mij of Theo?
IK GELOOF!!!!!!

999

Bericht door 999 » do dec 08, 2011 11:19 pm

Theo..
Blij met de punten ...

Plaats reactie