Heeft lang geduurd...Marillion schreef:Op voorsprong in een uitwedstrijd.

Moderator: mods
Heeft lang geduurd...Marillion schreef:Op voorsprong in een uitwedstrijd.
Vind ik nog wel meevallen. Ajax tikt goed en rap ondanks de druk die erop gezet wordt, speelt vaak vrij compact met veel beweging. Dit is nog niet gedaan.999 schreef:Tja, de zoveelste wedstrijd waar op je wordt afgetroefd op inzet, duelkracht en daadkracht.
AJAX zal vlug mee moeten gaan doen want anders is het voor rust al ( weer ) over en uit ..
Zal Asare leuk vinden.jamie schreef:Hoor ik nou monkey sounds als Enoh aan de bal komt?
Waarom blijven ze die gast de kans geven....Ajaciedjuh schreef:Ooijer
Meer smaken hebben we niet.Benji schreef:Waarom blijven ze die gast de kans geven....Ajaciedjuh schreef:Ooijer
We hebben wel meer smaken, er wordt alleen elke keer voor hem gekozen. Een Van Rhijn heb ik veel hoger zitten.Zuidema schreef:Meer smaken hebben we niet.Benji schreef:Waarom blijven ze die gast de kans geven....Ajaciedjuh schreef:Ooijer
Je verliest je duels omdat Utrecht gretiger is, stapje extra doet en alerter is.Bij beide goals wordt er niet gedekt op de bal maar of men loopt maar wat mee ( Anita ) of me is nergens te bekennen.Zuidema schreef:Vind ik nog wel meevallen. Ajax tikt goed en rap ondanks de druk die erop gezet wordt, speelt vaak vrij compact met veel beweging. Dit is nog niet gedaan.999 schreef:Tja, de zoveelste wedstrijd waar op je wordt afgetroefd op inzet, duelkracht en daadkracht.
AJAX zal vlug mee moeten gaan doen want anders is het voor rust al ( weer ) over en uit ..